Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gratisspillet her er på høyde med Geometry Wars 2 når det gjelder "bare en gang til"-faktoren.

http://www.supercratebox.com/

:ph34r:

 

Jeg lastet ned et spill på iPad 2 som heter Bejeweled 2. Det var IGN som informerte om at det var gratis den dagen, så tenkte, hvorfor ikke. Ante ikke hva det var, men nå er jeg nesten litt hektet. Begynner faktisk å spille på det i stedet for å spille "storspill" :p

 

Also: nouse4aname, AltF4 har lagt deg til sin venneliste

 

:love:

 

Jeg var inne på profilen din også var liksom musa i nærheten og da var det så naturlig å bare klikke!

 

Du var inne og tok deg en titt ja. Tenker du ble imponert over plussene mine, og kanskje litt misunnelig?

 

Men skal sies at jeg har tenkt på å legge deg til selv flere ganger.

Lenke til kommentar

Det fantastiske scriptet i Dragon Age: Origins begynner å "virke", dvs. jeg begynner å forholde meg til karakterene som faktiske mennesker og utvikle følelser for dem, på godt og vondt. Det er ikke mange spill som klarer å gjøre det med meg.

 

Rent teknisk synes jeg - som jeg ble advart om - at PS3-versjonen sliter. Jeg synes problemene er så betydelige at det er rart PS3-versjonen fikk såpass lik score som PC-versjonen av anmelderne. Jeg får lag nesten hver gang jeg kommer i kamp, når det er mye som skjer hender det musikken forsvinner i et halvt sekund (det kan skje flere ganger på rad) og det hender karakterenes stemmer "henger" slik at teksten dukker opp før de får snakket og første halvdel av setningen forsvinner. Jeg har aldri spilt et PS3-spill med så mye teknisk svikt og det virker klønete for en så stor tittel.

Lenke til kommentar

Jeg er så glad for at jeg er ihuga PC-fan. :)

 

Men ja, Dragon Age: Origins er et jævlig godt laget spill. Det er et av de spillene jeg sliter mest med å spille som ond. Rett og slett fordi jeg ikke klarer å være ond mot de.

Samme her. Ender opp som good guy uansett hvor mye jeg instiller meg på å være en pikk gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...