Licht Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Singularity kan du kjøpe til ein femtilapp ein gang du er innom Steam eller noko. Eit av dei uelska Activision-stebarna. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skal gjøre det, for en femtilapp er det definitivt verdt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Uten internett blir ikke dagen fullt så lett. Singularity er artig, men det er vel ikke spesielt langt, så du har nok rundet det på noen dager. Komplett har timesalg fra kl. 18:00. Satt på alarmen, ellers hadde jeg bare glemt det. Spennende å se om de har noe kult til en billig pris. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Gjorde akkurat det samme jeg nouse4aname Edit: Battlefield 3 under nedlasting! :new_woot: Endret 29. september 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Var noen gode skjermkort og minnepenner på salg. Ellers var det mye tull. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dead Space 2 (PC) til 29,- ... Tenkte på å kjøpe, saman med DA2 på Xbox til Eplefe sin lillebror og nokre høgtalarar, men eg hadde ikkje med nettbankdingsen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg kjøpte 27" skjermen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hadde håpet det skulle være noen RAM-brikker på salg men den gang ei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det ikke RAM-brikker som koster lommerusk for terabytes? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jo, i grunn. Men det kan jo være han er ute etter noko som kan overklokkast ... Ikkje at eg heilt ser vitsen i å gjere det med ram. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har ærlig talt aldri sjekka Overklokking bryr jeg meg ikke noe om. Jeg vil bare ha mer RAM haha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Minnebrikker koster noen hundre kroner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hehe ok. da kan jeg jo alltids se på det! Takk for hintet. Also: nouse4aname, AltF4 har lagt deg til sin venneliste Jeg var inne på profilen din også var liksom musa i nærheten og da var det så naturlig å bare klikke! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det gratisspillet her er på høyde med Geometry Wars 2 når det gjelder "bare en gang til"-faktoren. http://www.supercratebox.com/ Jeg lastet ned et spill på iPad 2 som heter Bejeweled 2. Det var IGN som informerte om at det var gratis den dagen, så tenkte, hvorfor ikke. Ante ikke hva det var, men nå er jeg nesten litt hektet. Begynner faktisk å spille på det i stedet for å spille "storspill" Also: nouse4aname, AltF4 har lagt deg til sin venneliste Jeg var inne på profilen din også var liksom musa i nærheten og da var det så naturlig å bare klikke! Du var inne og tok deg en titt ja. Tenker du ble imponert over plussene mine, og kanskje litt misunnelig? Men skal sies at jeg har tenkt på å legge deg til selv flere ganger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, jeg trenger ikke vaske gulvet på en stund for å si det sånn! Hehe det er jo hyggelig! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det fantastiske scriptet i Dragon Age: Origins begynner å "virke", dvs. jeg begynner å forholde meg til karakterene som faktiske mennesker og utvikle følelser for dem, på godt og vondt. Det er ikke mange spill som klarer å gjøre det med meg. Rent teknisk synes jeg - som jeg ble advart om - at PS3-versjonen sliter. Jeg synes problemene er så betydelige at det er rart PS3-versjonen fikk såpass lik score som PC-versjonen av anmelderne. Jeg får lag nesten hver gang jeg kommer i kamp, når det er mye som skjer hender det musikken forsvinner i et halvt sekund (det kan skje flere ganger på rad) og det hender karakterenes stemmer "henger" slik at teksten dukker opp før de får snakket og første halvdel av setningen forsvinner. Jeg har aldri spilt et PS3-spill med så mye teknisk svikt og det virker klønete for en så stor tittel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er så glad for at jeg er ihuga PC-fan. Men ja, Dragon Age: Origins er et jævlig godt laget spill. Det er et av de spillene jeg sliter mest med å spille som ond. Rett og slett fordi jeg ikke klarer å være ond mot de. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er hard mot de harde, kan du si. Morrigan liker det, men ikke Alistair. Jeg liker uansett Morrigan bedre, så det er greit. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er så glad for at jeg er ihuga PC-fan. Men ja, Dragon Age: Origins er et jævlig godt laget spill. Det er et av de spillene jeg sliter mest med å spille som ond. Rett og slett fordi jeg ikke klarer å være ond mot de. Samme her. Ender opp som good guy uansett hvor mye jeg instiller meg på å være en pikk gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Morrigan er jo fløtepus i senga da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå