Licht Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Den likte jeg! Takk. Det er sjelden jeg hører en vits som er ekkel nok til å interessere meg. Ellers har jeg begynt på Dragon Age: Origins. Som vanlig brukte jeg en evighet på å skreddersy utseendet til hovedpersonen, for i alle vestlige rollespill er karaktermodellene så grusomt stygge at det krever en viss kunstferdighet å snekre sammen en fyr som ikke ser ut som om foreldrene hans var søsken. Jeg tok en Dalish Elf, da jeg liker alver men ikke er så veldig keen på å se dem bo i slummen, og warrior som klasse. Før kommentarene om at alvene egner seg best som magikere kommer; jeg pleier å velge de minst egnede sammensetningene på trass, jmf. min high elf-kriger i Oblivion. Dverger, orker og disse typiske melee-rasene kan gå og henge. Trur dei faktisk er best som rogue Rase har uansett ikkje så mykje å seie i DA:O, einaste er at Dwarves ikkje får vere mages, og noko spoilerlicious ein berre kan gjere som human. Du burde prøve City-Elf òg ein gong, dei har ein av dei beste Origin-bitene. Kven har du i party? Endret 27. september 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Selvs syns jeg Human Noble var den beste starten, men de var alle kjempegode. Rase har, som sagt, lite å si på klassen dog. Det er mer storymessige forskjeller på rasen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Selvs syns jeg Human Noble var den beste starten, men de var alle kjempegode. Både Human og Dwarf Noble var utruleg forutsigbare intrige-fails - men sjølvsagd er det lagt kunstege restriksjonar på alle valga, så ein får ikkje gjere noko med det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) @Spartapus: Jeg var også Dalish elf. Brukte også litt tid på å få ham til å se bra ut og ble ganske fornøyd med resultatet. Jeg har hatt lyst til å spille flere spill i det siste, men jeg er jo så flink til å styre mine lyster, så jeg konsentrerer meg om Xenoblade for tiden. Endret 27. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Trygdekontoret <3 Tidenes shop? Saken. Endret 27. september 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Spartapus: Jeg var også Dalish elf. Brukte også litt tid på å få ham til å se bra ut og ble ganske fornøyd med resultatet. Jeg har hatt lyst til å spille flere spill i det siste, men jeg er jo så flink til å styre mine lyster, så jeg konsentrerer meg om Xenoblade for tiden. Kommet langt? Jeg la det litt fra meg en periode, men har tatt det frem igjen nå. Spilt over 5 timer. Liker det godt så langt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LXO-jKksQkM&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg tenkte for et par uker siden at å spille DA:O igjen var en god idé. Gikk lei ganske fort uheldigvis Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Stay trygda og betal NRK-lisensen! Piss out. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Spartapus: Jeg var også Dalish elf. Brukte også litt tid på å få ham til å se bra ut og ble ganske fornøyd med resultatet. Jeg har hatt lyst til å spille flere spill i det siste, men jeg er jo så flink til å styre mine lyster, så jeg konsentrerer meg om Xenoblade for tiden. Kommet langt? Jeg la det litt fra meg en periode, men har tatt det frem igjen nå. Spilt over 5 timer. Liker det godt så langt. Spilt det i 15 timer og har vel ikke kommet så veldig langt. Jeg gjør en del oppdrag og slikt. Liker det veldig godt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva gikk igjennom hodet til Prinsesse Diana når hun krasjet? Beina hennes Takk for meg. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 To kjøpe eller not to kjøpe? Veldig usikker her. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Trur dei faktisk er best som rogue Rase har uansett ikkje så mykje å seie i DA:O, einaste er at Dwarves ikkje får vere mages, og noko spoilerlicious ein berre kan gjere som human. Du burde prøve City-Elf òg ein gong, dei har ein av dei beste Origin-bitene. Kven har du i party? Jeg tror ikke jeg er kommet langt nok til å ha noe valg der. Er sammen med Alistair nå og skal bli innvidd i Grey Wardens. Jeg vil ikke gå glipp av noen origin-historier så jeg tenker jeg først spiller gjennom Dalish Elf, så tar jeg bare origin-delen med de andre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 halvtimes fotmasasje for 40 kroner er ikke daarlig Oog har kommet til bryllupet som skjer i bok tre av asoiaf. Blir rent opproert over hvor ond George rr martin er Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kor er du, Error? Eg vil og ha massasje. Helst ei heil kroppsmassasje. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 To kjøpe eller not to kjøpe? Veldig usikker her. Ikke at jeg egentlig trenger to skjermer, men med tanke på hvor godt jeg liker Benq-skjermen jeg har nå frister det å kjøpe den der noe innmari! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har ikke peiling på skjermer, men er det ikke 1920x1280 som er best? Noen som får full pott forresten? http://quiz.start.no/117754 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg fikk 28/30 riktige Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har ikke peiling på skjermer, men er det ikke 1920x1280 som er best? Sånn rent teknologisk sett så er det sikkert slik at jo høyere oppløsning jo bedre ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå