nubbiz Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har jeg husket alt? Pakkeliste Klær T-skjorter Bukser Shortser Gensere Sokker Boksere Ytterjakke Elektronikk: iPhone Kindle SkolePC iPhone-lader Kindle-lader SkolePC-lader Øreplugger Toalettsaker Tannbørste Tannbørste til gom Gom Deodorant Barberhøvel Fuktighetskrem Annet Lås til sekk Pass Penger PointBook Reisehåndbok Spade Ibux? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Trailer for Dragon Quest X til Wii og Wii U: http://www.gametrailers.com/video/japanese-debut-dragon-quest/721337 Jeg er ikke noen kjempefan av serien; for mye grinding og for tam historie, men elsker designet og musikken, og iom jeg har litt samlemani ift JRPGer er det ikke usannsynlig at jeg kjøper dette på release. Et stort men her er at det ser ut til å bli MMO...usikker på om det er MMO på samme måte som DQIX, eller om det faktisk blir utelukkende et MMO. I så fall tviler jeg på hvor lurt det er av Square-Enix, iom med verken DQ eller Wii har rettet seg mot onlinegamere før. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 So I was like New Minecraft mob. Then I was like They´re niggers. Tall, black, steal your blocks, run fast and can´t swim. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 KOM IGJEN DA PEOPLE! DERE FÅR IKKE AIDS AV Å POSTE HER! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 KOM IGJEN DA PEOPLE! DERE FÅR IKKE AIDS AV Å POSTE HER! Jo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er Bundy dere får AIDS av, ikke tråden. Så kom igjen og skriv ting. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har ikke AIDS. Bare HIV. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ser dere? Det er ikke AIDS engang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg vil enda påstå HIV er bedre enn SARS. Forbanna fuglefucker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Siste Ordet: Bedre enn SARS! Hva venter du på? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har skrevet flere linjer enne en junkie har fått på Har stått på svetta blod og stått for å oppnå fullstendig herredømme over destruktive tanker Alle stemmene i hodet mitt sager og banker De gjør meg gal men den kampen er jeg dømt til å vinne for inne i mitt hode begynner syke stemmer å forsvinne De sier: "Du må bli ordensmann før du blir lærer" Så jeg sitter i mitt vindu og skyter duer og skjærer for å få ut litt aggresjon jeg lader pennen med en ny patron Som en ereksjon er jeg hard og imponerende frekk og fascinerende Nå er det jeg som er læreren og dere er elevene Jeg hører deg i Tysk og gjør som en som er Dansk gjør, betaler deg for fransk og jeg slår deg med spanskrør Så når skoleklokka ringer og du hører meg rime da veit du at det ringer inn til regnskapets time! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Student vant 92 millioner kroner - vil betale ned studiegjelda - Herlighet, er det lov å så latterlig med flaks? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 han vant på natta, er en tråd om dette på et annet forum. Han var garantert drita. For dette kan ikke stoppes Har du kritikk mot rap på norsk bring den Og Apollo tar mikken plugger inn den og går i ringen Har ikke tid til kriger Heller dueller med rap rebeller Kjenner at pulsen din stiger og alt går rundt som karuseller Til studio fra kjeller Tar deg ut med lyrikken Med andre ord så er jeg volla schpaa på mikken Slepper dritten som WC Sjekk Pravda for a til b Pluss så mc at Bandidos vil ha meg med Femte Kolonne Er nede for de som er til stede Skjønner du Eller må min mann Alis forklare bedre Brenner det på cd Holder det nede som føtter på Rap på norsk holder sammen som stammen Og støtter som røtter Og har du ikke tro på dette vent og se Går ut fra Bekkelaget Til gutta Dane røyka hooga med Og disse bånd er sterkere enn det du tror Apollo en gang For alle som rapper med norske ord Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Han poster rim, er en tråd om dette på et annet forum. Han er garantert drita. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 No waaaai Vi hadde tømt tredje pils, skulle starte på den fjerde. Hadde vært på en konsert, alt var som det skulle være. Ølfat, kort i baren, vin servert på sølvfat, gutta som betyr noe rundt meg, drekkepress og løs prat. Tre halve pils og en hel flaske vin gjorde festformen fin. Vi skulle male hele byen rød, så jeg snubla inn på dassen for å strø. Det var en bås med lås og vask og speil (en sånn som lager kø). Men bak meg uten at jeg merka det så kom en jente inn. Hun sa : "det vakke låst, jeg sneik meg med. Jeg veit at det er dumt, men jeg er klar for deg. Jeg tar av alt jeg har på meg, har sett deg litt på TV, så du får lov til å ta på meg". Så tok hun fram en bag. Jeg sa: "Hva er det du har med deg?". "Bare no shit som jeg trenger og selvfølgelig et kamera!". Og plutselig var hun over meg. Jeg lover deg, hun så på meg og hveste meg i øret; "jeg skal få det til å gå for deg". Jeg var for full og fjern til å se at dama hu var gæren, og før jeg visste ordet av det satt jeg fast i håndjern. Så sittende på setet av klosettet, våt av svette. Med et DV kamera kobla opp på nettet, ble dette nok et flashback på hva mutter'n alltid sa meg; "du må passe deg for damene de kommer for å ta deg!" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Han er garantert drita. Når er han ikke det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Godt spørsmål edit: skriveaalton Endret 24. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Cellphone carriers gone wild! 199 kr/mnd for ubegrenset bruk frem til April 2012. I as happy face is happy. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Student vant 92 millioner kroner - vil betale ned studiegjelda - Herlighet, er det lov å så latterlig med flaks? Det var da som... Merker jeg ble litt sjalu nå. Vil også vinne mer enn 50 kr. T.T Høres jo ikke ut som han trenger pengene en gang. Kunne trengt en million jeg. Men bra det var en på min alder som vant og ikke en gammel gris som bruker pengene på sprit og horer i Bulgaria. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå