Error Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er det tilfeldigvis noen her som er flinke med grafiske Casio-kalkulatorer? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kommer an på hva du lurer på, er lenge siden jeg brukte en så husker ikke så mye. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) fikk det til. Var noe med bruk av Sigma Edit: Altefar, for å få boobs må du skrive 58008, siden du snur kalkulatoren opp ned Endret 19. september 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Pfffft. For å få boobs på skolen i dag må du åpne laptopen du har fått låne av skolen, åpne Word og skrive "boobs". Trenger ikke kalkulator i det hele tatt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Pfft. For å få boobs når du er så G som meg trenger du ikke laptop en gang. Er bare å rulle inn noen hoes så har du i massevis Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hoes er gjerne laget med treskaft, vanskelig å rulle dem inn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 1. hoes fine-ass,dick-sucking,cock-loving females. eyy nigga, check dem hoes out Kilde: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hoes Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Pfft. For å få boobs når du er så G som meg trenger du ikke laptop en gang. Er bare å rulle inn noen hoes så har du i massevis Rhymes! G som meg.mp3 6 Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ahaha, herlig. Det er definitivt min theme-song Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hahahahaha herlig Lakus. Bare herlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sier meg enig meg Altemann. Herlig! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vært på butikken og handlet mat for over 1700,-. Pokker så dyrt det skal være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 ah, nakkebart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Pfft. For å få boobs når du er så G som meg trenger du ikke laptop en gang. Er bare å rulle inn noen hoes så har du i massevis Rhymes! G som meg.mp3 Jeg kom av denne sangen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvordan i hælvette, det der er jo en en biografi av meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ikke av meg. Jeg er ikke G, jeg er 1337. Det finnes ikke bjørner i Australia. Jeg er overrasket! Endret 20. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Color me surprised Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg skal også ha Løvenes Konge og Star Wars-filmene på bluray. Fikk akkurat LotR-settet med de utvidede versjonene i posten. Har selv vært hos NAV, jeg hater de enda som pesten. Skulle gjerne likt å se hva sol skjedde om jeg behandlet unga på jobben slik NAV behandler sine brukere. Eller forresten, jeg er glad i jobben min. Vil ikke miste den. Jeg er veldig glad for at vi har et slikt system i Norge, og jeg forstår også godt at de har et strengt regelverk. Problemet er rasstappene som sitter der som ansikt utad, det er de som burde strammes opp. Regelverket er ikke strengt, det er blant de minst byråkratiske og mest generøse i Europa. Man kan godt være misfornøyd, men lykke til med å finne noe bedre et annet sted. Nordmenn må rett og slett skru ned forventningene til det offentlige betydelig, for det er ikke noe sted i verden det fungerer slik som de forventer. Når det gjelder holdningen til de ansatte så har du nok helt rett, spesielt hvis dette er snakk om et lokalkontor. Problemet er at man blir utrolig blasert og mannevond av å jobbe i NAV, for man må konstant nikke og smile til voksne folk som oppfører seg som bortskjemte drittunger. Du er jo åpenbart en veloppdragen fyr, men du må ha i bakhodet at den saksbehandleren du møter kanskje har taklet hundre idioter før du kom. Jeg blir skjelt ut når jeg foreslår til brukere som ikke har krav på ytelser at de skal gå på sosialen hvis de mangler penger, og fra folk som mener at de har krav på en ytelse bare fordi de vet om noen innvandrere som får noe ("jeg er jo norsk!"). Det er selvfølgelig synd når det går utover sympatiske mennesker som bare skal ha behandlet en helt kurant sak, men hva skal man gjøre? Endret 20. september 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå