Spartapus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 I dag har jeg spist mange gulrøtter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Eg har bakt burgerbrød som er i omnen no, saman med potetbåtane, og burgerane sug til seg litt marinade før dei hives i omnen dei og. Kyllingburger pakka inn i bacon samt potetbåtar og marinade. Middag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Høres digg ut. edit: mer bacon xD Endret 19. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Høres slitsomt ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har selv vært hos NAV, jeg hater de enda som pesten. Skulle gjerne likt å se hva sol skjedde om jeg behandlet unga på jobben slik NAV behandler sine brukere. Eller forresten, jeg er glad i jobben min. Vil ikke miste den. Jeg er veldig glad for at vi har et slikt system i Norge, og jeg forstår også godt at de har et strengt regelverk. Problemet er rasstappene som sitter der som ansikt utad, det er de som burde strammes opp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Og er på en powertrip Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du mener tilbake til random innlegg om hva man har gjort i dag, og generelt enmer ingen gidder å diskutere? 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hei, Zofies-verden stripen jeg postet var faktisk relatert til diskusjonen Endret 19. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg kjenner jeg er glad jeg slipper og styre med NAV av å lese alt her. Jeg har trent i dag og spis wrap med biff fra Citronen i Asker. Den smakte utmerket. Kjøpt Løvenes Konge på Blue-Ray også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Filmer eldre enn ca 2005 skal kjøpes på DVD. De er ikke laget for å skaleres opp, og følgelig blir resultatet gjerne et dårligere bilde på blåstråle enn på DVD. Rambo 2 er den dårligste blåstrålefilmen på markedet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hør, hør, orakelet har snakket Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 I den jeg kjøpte var det begge deler. Forrige gang den ble gitt ut på DVD, så fikk jeg ikke kjøpt den. Har den bare på VHS og hadde ikke noen planer om å dra frem videospilleren for å få sett den filmen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg kjenner jeg er glad jeg slipper og styre med NAV av å lese alt her. Jeg har trent i dag og spis wrap med biff fra Citronen i Asker. Den smakte utmerket. Kjøpt Løvenes Konge på Blue-Ray også. Frister faktisk å kjøpe Løvenes Konge. Fin film, men også for nostalgiens skyld. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg liker den veldig godt. En annen film fra Disney som er awesome er Taran og den sorte gryte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Filmer eldre enn ca 2005 skal kjøpes på DVD. De er ikke laget for å skaleres opp, og følgelig blir resultatet gjerne et dårligere bilde på blåstråle enn på DVD. Rambo 2 er den dårligste blåstrålefilmen på markedet. Hva i blanke svangerskap er det du snakker om? Har du sett Star Wars på Blu-Ray? Hva med The Good, The Bad, The Ugly? 2001: A Space Odyssey? Det er veldig mange filmer som ser MYE bedre ut på Blu-Ray enn DVD. Regelen er ikke at eldre filmer skal kjøpes på DVD, men at eldre filmer må googles først for å se om Blu-Rayen er bedre enn DVD´en. For ikke å snakke om at tegneserier alltid ser strålende ut i HD (pun intended). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Pft, kan jeg ikke tenke meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nei da, du sier jo selv at det ikke er perfekt selv om noen gamle filmer er det. Jeg var klar over Google-regelen (som gjelder stort sett uansett kjøp) men jeg skrev et litt vel overfladisk innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå