Error Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Da har jeg konsumert frokost. Juice, vann, bacon, hjemmelaget brød, kaffe (cappucino), avis og radio. Jeg elsker helg Edit: http://www.youtube.com/watch?v=7kNdtejexD4 Waat Endret 18. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ok, tusen takk, skal prøve det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gjør det! Skriv gjerne resultatet, så jeg vet hva jeg kan gjøre om jeg står i samme situasjon en gang Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det står eksplisitt på sidene deres at dette ikke går (jeg har glemt reisekortet hjemme, får jeg gebyr?) Ja. Du må alltid ha reisekortet med deg når du reiser, ellers vil du bli ilagt gebyr ved billettkontroll. Les et mer utfyllende svar Alle Ruters billetter er upersonlige. Det er umulig å dokumentere om kortet ditt ligger hjemme eller om det brukes av andre. Fordelen med upersonlige billetter er at du kan låne det bort om du vil. Er billetten rabattert, kreves det at den du låner til har rett til samme rabatt som deg, og kan fremvise legitimasjon/studentbevis på oppfordring. Husk alltid å sjekke om reisekortet er med, har du glemt det må du kjøpe ny billett. , men jeg får vel gi det et forsøk... Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) > Høre på Poets of the Fall og digger en sang > Laster ned komplett diskografi > Komplett diskografi inneholder alle sangene untatt den ene jeg liker. > Resten er dritt Endret 18. september 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det står eksplisitt på sidene deres at dette ikke går (jeg har glemt reisekortet hjemme, får jeg gebyr?) Ja. Du må alltid ha reisekortet med deg når du reiser, ellers vil du bli ilagt gebyr ved billettkontroll. Les et mer utfyllende svar Alle Ruters billetter er upersonlige. Det er umulig å dokumentere om kortet ditt ligger hjemme eller om det brukes av andre. Fordelen med upersonlige billetter er at du kan låne det bort om du vil. Er billetten rabattert, kreves det at den du låner til har rett til samme rabatt som deg, og kan fremvise legitimasjon/studentbevis på oppfordring. Husk alltid å sjekke om reisekortet er med, har du glemt det må du kjøpe ny billett. , men jeg får vel gi det et forsøk... Ah. Jeg kan jo forstå det egentlig! > Høre på Poets of the Fall og digger en sang > Laster ned komplett diskografi > Komplett diskografi inneholder alle sangene untatt den ene jeg liker. > Resten er dritt Sånn går det når du stjæler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, forbanna tyv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Sånn. Helg i Nordnorge. Vurdering: 6/10 Minecraft server med 100% survival og ingen admin-hjelp til noen. Done. PM for IP. Den heter Siste Server. Lolz. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du liker å bli facerapet Lakus? Seriøst, menger du deg med småunger? Hadde ikke Minecraft kræsja hvert 30. sekund kunne jeg godt å ha prøvd meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvem liker ikke facerape når man liker personen som faceraper deg? ;) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nordlendinger. Skulle tro de aldri hadde sett Facebook før. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Facebook, hva er det? Trodde vi snakket om voldtekt av ansikter her. ;P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 DET derimot. DET har nordlendinger hørt om. Ikke rart det er bedre enn Oslo. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Nordlendinger. Skulle tro de aldri hadde sett Facebook før. nei vi skulle finne ut kor mange telefon nomer man kan lage med 8 siffer Syn før deg Eller en norskbok. Endret 18. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Sånn. Helg i Nordnorge. Vurdering: 6/10 Minecraft server med 100% survival og ingen admin-hjelp til noen. Done. PM for IP. Den heter Siste Server. Lolz. Desverre, vi har det. Nå er det slutt på inavlingen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Pøh. Jenter trenger ikke ordbok. De trenger bare store pupper og en passelig apetitt for sengeleker. Og kanskje litt intelligens. Det er iallefall et pluss, men ingen nødvendighet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Eg har store problemer med å tru at nokon som skriv "nomer" og meiner ein kombo av tall er intelligente. Så... Top heavy, then? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hun er smartere enn det ser ut som, haha. Ikke like stabile lese og skriveferdigheter da. (Men hun har kanskje litt høyt tyngdepunkt også. En kjekk CCC-COMBO!! ^^,) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Top heavy, then? Blir ikke det litt feil da? Er jo hjernen som sitter på toppen, og hvis den ikke er så stor så er det jo ikke akkurat TOP heavy, mer upper middle heavy (eller lower middle, alt etter hvor gammel hun er ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Jeg kan faktisk ikke tro slike chicks henger på forumet. But they do edit : ITS A TRAP Endret 18. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå