Spartapus Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Apocalypse Now Redux (1979) er nesten for lang og jeg må innrømme at den ikke klarer å holde på oppmerksomheten min hele veien gjennom tre og en halv time. Men så er det også sånn at de scenene som ble klippet bort i originalutgaven er noen av de jeg liker best, hovedsakelig de med den franske kolonistfamilien. Et lite dilemma der. Ellers har jeg mer eller mindre gitt opp Duke Nukem Forever. Jeg fikser bare ikke de superjalla sekvensene med plattformhopping. Hvem i all verden er det som legger inn i plattformhopping i et FPS? Det fungerte noenlunde i Metroid Prime, men det er det eneste spillet jeg kan komme på og det er av en eksepsjonell kvalitet. Nærmer meg slutten på El Shaddai. Jeg har egentlig ikke endret mening så mye; elsker den visuelle opplevelsen, resten er helt greit. Kampsystemet er forsåvidt originalt og fiendene gjør bra med motstand på normal, men man møter de samme tre erketypene hele veien gjennom. En annen ting som går meg på nervene er alle bosskampene der man er ment å tape. Det er greit nok at det skjer en sjelden gang for å vise hvor overlegen en fiende er, slik at man får større tilfredsstillelse av å ta ham/henne senere, men til tider blir man kastet inn i disse hvert 15-20 minutt, bare for å prøve å få inn noen usle treffere på en boss som gir deg deng til slutt uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Har akkurat satt opp de nye høytalerne jeg har kjøpt. Satt på en låt fra (fy pokker så bra det bandet er!), og det låter veldig bra. Får teste ut litt mer imorgen da det er sent nå, men kan si allerede nå at jeg liker disse bedre enn de jeg hadde. Endret 17. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Pink Floyd er i stor grad fantastisk, selv om jeg ikke er så begeistra for det første de gjorde. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Enig der. The Division Bell er mitt favorittalbum av Pink Floyd. Det er bare helt magisk! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg skjønte aldri greia med Pink Floyd. Hadde en musikklærer som elsket å spille det i timen men for meg virket tekstene bare irriterende. Selvfølgelig trenger dere utdanning, tullinger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Av en eller annen årsak mener jeg å huske at teksten var we don't need no birth control. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Nå er det tatt så ut i fra kontekst som over hodet mulig. Spiller du hele The Wall og følger med på tekstene vil du få et mer solid innblikk i akkurat den låta. Eller bare se filmen. http://www.youtube.com/watch?v=slODzPBcaHg&feature=related Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 For meg er det ikke bare tekstene som er viktig. Vokalistene (David Gilmour er min favoritt) og alle instrumentene de bruker gjør bandet til noe helt spesielt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, helt enig. Jeg blir imponert hver gang jeg hører låtene deres, hvor bunnsolid lydbilde de har som er nesten overlesset av instrumenter men allikevel krystallklart og hardt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har sett The Wall-greia fra en slik live DVD. Var ganske bra, men har ikke blitt særlig fenget. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) >>Finne ut at jeg har glemt lommeboka med sporveiskortet rett før jeg ankommer jernbanetorget med t-bane, siden jeg tenker på at jeg har tid til å kjøpe meg noe mat før jeg tar bussen hjem til foreldre. >>Bli stoppet i billettkontroll og få 900kr i bot gebyr. Endret 18. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ouch, den er lei! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja. En skulle nesten tro at siden kortet har navnet mitt på seg, kunne de ha slått opp i et register elno og fått meg til å identifisere meg, men nå er det jo lov å dele bort kortet til andre og uansett så... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, jeg har faktisk tenkt det samme selv. Burde jo være mulig å finne ut at man har et kort. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Sett Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja. En skulle nesten tro at siden kortet har navnet mitt på seg, kunne de ha slått opp i et register elno og fått meg til å identifisere meg, men nå er det jo lov å dele bort kortet til andre og uansett så... Nå skal jeg være snill. Du kan bare skrive inn til SL og påpeke at du glemte kortet, og be dem sjekke registrene sine og wips, så slipper du bota Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nå skal jeg være snill. Du kan bare skrive inn til SL og påpeke at du glemte kortet, og be dem sjekke registrene sine og wips, så slipper du bota Unnskyld men hva er SL? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Det er de som styrer med kortet ditt. eller så er det Ruter Endret 18. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nå skal jeg være snill. Du kan bare skrive inn til SL og påpeke at du glemte kortet, og be dem sjekke registrene sine og wips, så slipper du bota Unnskyld men hva er SL? SL ar Stor-Oslo Lokaltrafikk som nå har blitt en del av Ruter om jeg ikke tar feil. Bundy er sannsynligvis inne på noe nå når det gjelder å sjekke registre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Selfølgelig er jeg det. Gjort det selv. De ser når kortet ditt er aktivt, og ser bota du fikk, også sletter bota. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå