Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Okey, så jeg har oppdaget jeg har en fetish for å slikke folk på øyeeplene. 4chan, WAT HAVE U DONE Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Edit: Jeg tør ikke skrive mer i tråder som har postcount. Da mister jeg det fine 4444 jeg har nå. Tøys. Nå må du gå for neste magiske tall, 5555. I'll do it! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Christ, jeg har en alkoholiker på Facebook, egentlig en veldig ålreit fyr men han svever så jævlig langt unna noen ganger. Og han har begynt å sende meg meldinger når han når toppen: "Det som i fremtiden vil skje, som vi alt veit vil skje, er alt fortiden.. Og det som da er fortid, når det skjer, er fremtiden som vi kjente det som skjedde, uten at det en gang hadde skjedd enda.. Det er ikke rart folk som "oss" liker science fiction ... IT is facts! .. (Most of the time.)" 1 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Have you ever been as far as to decide what to do more like? Gi den i respons. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Haha will do next time! Nå vet jeg ikke om dette var tilsiktet av Error i går eller ikke, men i dag til og med tirsdag er det avslag på alle Paradox-titler på Steam. Endret 16. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Og Portal er gratis å laste ned frem til 20. september. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Christ, jeg har en alkoholiker på Facebook, egentlig en veldig ålreit fyr men han svever så jævlig langt unna noen ganger. Og han har begynt å sende meg meldinger når han når toppen: "Det som i fremtiden vil skje, som vi alt veit vil skje, er alt fortiden.. Og det som da er fortid, når det skjer, er fremtiden som vi kjente det som skjedde, uten at det en gang hadde skjedd enda.. Det er ikke rart folk som "oss" liker science fiction ... IT is facts! .. (Most of the time.)" HAR JEG DEG PÅ FACEBOOK?! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Leie Minecraft-server. Måtte vente på at den blir satt opp. Hjelpesløs. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Christ, jeg har en alkoholiker på Facebook, egentlig en veldig ålreit fyr men han svever så jævlig langt unna noen ganger. Og han har begynt å sende meg meldinger når han når toppen: "Det som i fremtiden vil skje, som vi alt veit vil skje, er alt fortiden.. Og det som da er fortid, når det skjer, er fremtiden som vi kjente det som skjedde, uten at det en gang hadde skjedd enda.. Det er ikke rart folk som "oss" liker science fiction ... IT is facts! .. (Most of the time.)" HAR JEG DEG PÅ FACEBOOK?! Nei takk og lov. Snart Nytt på Nytt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Christ, jeg har en alkoholiker på Facebook, egentlig en veldig ålreit fyr men han svever så jævlig langt unna noen ganger. Og han har begynt å sende meg meldinger når han når toppen: "Det som i fremtiden vil skje, som vi alt veit vil skje, er alt fortiden.. Og det som da er fortid, når det skjer, er fremtiden som vi kjente det som skjedde, uten at det en gang hadde skjedd enda.. Det er ikke rart folk som "oss" liker science fiction ... IT is facts! .. (Most of the time.)" HAR JEG DEG PÅ FACEBOOK?! HAN HAR MEG!!!!11111 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nei takk og lov. jeg veit du hadde lagt meg til. Og elsket meg. Newfag HAN HAR MEG!!!!11111 Hvor bor du? Jeg psanderer en J på deg.' nice seeing you again brah Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Å se fremtiden er kun en av mine superkrefter (visste du for eksempel at Borderlands kommer til å være på salg om ikke så alt for lenge?) Ellers bestemte jeg meg for å se 2001: A space oddysey i dag Vet ikke hvor lenge jeg så, men tror jeg kom omtrent halvveis. En mer døll film skal du se lenge etter. Var kanskje litt kult en gang i løpet av krigen, men å bli tatt med på sightseeing i en 70-tallsversjon av 2001 tenner meg ikke helt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Rart at noe så morsomt som Nytt på nytt kommer etter noe så jævlig som Beat for beat. Hmm... Skjer med deg i dag Lakus? Du har de værste homo-oppdateringene på Face i dag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Bra at du sørger for at jeg kan lese oppdateringene dine både her og på face da, maury. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Beat for Beat syns jeg var et av høydepunktene sammens med Nytt på Nytt. Men hver sin smak. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vel, jeg må jo nevne det så andre skal få de med deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skjer med deg i dag Lakus? Du har de værste homo-oppdateringene på Face i dag. Haha, ja må bare beklage det. Er på besøk hos et kvinnemenneske i Harstad, og det kan jo ikke ende godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nei, jeg begynner å lure. Særlig med tanke på spørsmål du ble stilt forrige gang du var der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skjer med deg og dine facerape altså. Du sa du ville heller kose med David (hvem faen det er), enn å spille Gears 3 med meg til uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå