Error Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har lyst til å se film Må gjøre lekser http://open.spotify.com/track/0Ko737UNjXO17LK4Urdlwo Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har lyst til å gjøre noe, klarer ikke finne ut hva. Lyst på kaffe, men det er vel litt seint. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Aldri for seint for kaffe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det smaker bare annerledes Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Done and done. Aldri for seint for kaffe. Så lenge jeg ikke har koffeinfri så er det det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fy flate hvor bra Space Marine var! Strålende spill! Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 "decaf" er muligens den mest tåpelige oppfinnelsen som har blitt funnet opp i løpet av de siste årene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg tror halve Japan har hatt mer idiotiske oppfinnelser de siste 5 månedene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fy flate hvor bra Space Marine var! Strålende spill! Ja! Multiplayer no! FOR THE EMPRA Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så giant bomb spille det, jeg klarte ikke helt å se hvorfor det skulle være så kult. Litt kjedelige omgivelser? WarHammer-universet har sinnsykt design på karakterene sine da, det skal det ha. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Litt sent men jeg tror Scullcandy er rimelig jalla. Jobber i elektro butikk, og vi får de inn dritbillig fra "jalla levrandøren". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så giant bomb spille det, jeg klarte ikke helt å se hvorfor det skulle være så kult. Litt kjedelige omgivelser? WarHammer-universet har sinnsykt design på karakterene sine da, det skal det ha. Fordi du ikkje berre skyt folk, du har og motorsagsverd og jetpack. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Gears of War med dobbelthopp? Endret 15. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Gears of War er for girlymen som vil gøyme seg bak vegger heile tida. Og Jump Packs er litt meir dramatisk enn eit dobbelthopp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ekte menn spiller Civilization. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg sleit som faen med å forstå hva i all verden "girlymen" skulle oversettes til på bokmål helt til jeg etter litt skjønte at det var engelsk. Ja da, som sagt så jeg mye gameplay og det var i og for seg et spennende element! Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Total War er morsommere enn Civ. Civ4 = stack of doom^9001 Civ5 = AI er helt latterlig dårlig. Stack opp med defense bonuses og knus 10 fiendtlige units med 2 av dine egne. TW-konseptet er også morsommere generelt sett Kvalitetsbevviste gentlemen spiller TW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Trur kvalitetsmedvite gentlemen konsentrerar seg om Paradox-spel. Uansett, eg har det i alle fall festleg når eg kan lande på hovuda til folk og så kappe dei i småbitar. Trur kanskje ikkje det kjem til å vare like lenge som til dømes eit Battlefield-spel, men ... Som dei seier, when it's good, it's really good. Forstår meg ikkje heilt på dei som føretrekk å spele Tactical eller Devastator, men kvar si lyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå