Cloudemyx Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Trodde dette været hadde gitt seg, men i det øyeblikket jeg skrur på dataen så hører jeg det tordne. Hele himmelen åpnet seg i stad og det haglet som bare det. Endret 15. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg lurer på hvordan det er mulig å lage noe så rævkjørt dårlig som GFWL. Liker at jeg må laste ned et spill jeg har kjøpt for å unngå dritten, så jeg faktisk får lov til å spille. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 GFWL er noe dritt ja. Har hatt mye problemer med det. Steam derimot er jeg veldig fornøyd med. Aldri hatt et eneste problem der som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hele himmelen åpnet seg i stad og det haglet som bare det. Åh, beklager! Var bare jeg som hadde rengjøringsdag, og hadde ikke noe annet sted å gjøre av alt haggelet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Å jasså ja? Vel det bra du er ferdig for nå skal jeg ut. Tok opp persiennene og nå er det sol og blå himmel, stor forskjell fra hva det var i stad. Det er også en stor septikktank på plenen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hagler det septikktanker hos dere? Jævlig til vær dere har da... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Alle lærere o.l. som heter Harald er konge. Harald er jo konge. Hadde en som elektronikk-lærer, gammal fyr som var fra Fredrikstad og en ekspert på kopimaskiner. Beste med han var at han var ørlite rasistisk mot et par av de innvandrerne på skolen. Ahh, good times. Hva gjør du her i SO? Slutt å stalke meg (no gay) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Mine nye Skullcandy Ink'D øreplugger imponerer. Mye lyd for en billig penge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hagler det septikktanker hos dere? Jævlig til vær dere har da... :!: Så ille var det ikke heldigvis. Nei da, det er den nye tanken til kloakken som kom i dag tidlig. Skal jeg fortsette med Xenoblade, eller gjøre noe annet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Litt teit men merkenavnet "skullcandy" i seg selv irriterer meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Teit navn, men god kvalitet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg fikk et par Skullcandy til jul og de knakk 2 måneder etter. De knakk når jeg skulle sette de på og hodet mitt er ikke så stort. Nå har jeg et par som er større, men bruker de ikke siden de knirker når jeg beveger på hodet. Det var et par Lowriders. De knakk der som du kan regulere de. De nye jeg har, har en tykk reim og er ganske klumpete. Modellen heter Hesh og er ikke å anbefale. Endret 15. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Litt teit men merkenavnet "skullcandy" i seg selv irriterer meg. Haha ja, samma her faktisk. Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, men det er noe utrolig påtatt kult og bare tvers igjennom idiotisk med det navnet. Dessuten er det noe alle skal ha men som egentlig er et ganske middelmådig produkt etter mine erfaringer. Endret 15. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 http://e24.no/utenriks/aapner-nordens-hoeyeste-i-stockholm/20099794 Notch har bygget seg nye kontorer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Et lite øyeblikk var jeg sikker på at du snakket sant. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ser ut som PS3'en min tar kvelden nok en gang. Slår seg av helt tilfeldig etter ca. 10 min. Kvitteringjakt ftw. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Sist jeg så han, var han på l4r5 sin minecraft server. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hehe den er lei! Aldri hatt noen problemer med min PS 3, men så har jeg vel knapt brukt den. Syns det er ironisk at jeg bruker den nyeste konsollen til å spille de eldste spillene! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hehe den er lei! Aldri hatt noen problemer med min PS 3, men så har jeg vel knapt brukt den. Syns det er ironisk at jeg bruker den nyeste konsollen til å spille de eldste spillene! PS1 ? Det kan jeg spille på mobilen min som koster mer enn din ps3 Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hæ? Your post doesn't make any ense, and neither does this apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå