Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jepp, det er det det er. Har lappen på den også, som jeg tok da jeg var 18. Så er jo i grunn bare å kjøpe en. Hadde vært veldig greit å ha for å komme seg til butikk, venner og foreldre. Vet du hvor mye en helt grei en koster? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Ish.. Politikk.. Har helt gitt opp alt som har med politikk å gjøre etter å ha vært medlem i to forskjellige umgdomspartier, det er rett og slett alt for mange useriøse "politiker-spirer" og folk generelt som driter i alt som ikke har med deres umiddelbare gevinst å gjøre. Edit: *Ser på bildet av to Hells-Angels "topper" på Dagbladet.no* *Kjenner igjen den ene fra da jeg jobbet på bensinstajson* *Sjele-glad jeg fant den pølsen fyren ville ha* Endret 13. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ja, for en biker dreper deg på grunn av en dårlig pølse. Ohh, the stereotypes. :!: Just kidding. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg hadde drept noen om de ikke hadde pølsen jeg ville ha om jeg var biker. Hva faen er poenget med å være biker om man ikke kan drepe folk for filleting? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Se på tv-serien 'Sons of Anarchy' du. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Bli mafia. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Villanden, the Sotonian. Er det samme tidssone som her, eller en time forskjøvet? Vi ligger en time tidligere enn dere. Nå er klokken ni, og en gratis, engelsk frokost venter oss. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Det smaker bedre når det heter engelsk frokost, ikke sant? Men i praksis sitter du der og spiser brød, egg og bacon med kaffe, akkurat som hjemme. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Haha. Du har rett i det, men det blir mer engelsk når det er med pølser og bønner. Første frokost skuffet ikke. Nå er det dusjing, før vi går ut og leter etter leiligheter. Endret 14. september 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kan godt være du har rett i det, Eplefe, kjenner ikke til den studien. Men det er i bunn og grunn en smakssak, og etter min mening like mye for foreldrenes del som ungenes. Jeg er veldig glad i å være sammen med barn, og er enig med det Slimda sier. Jeg synes barn bør være hjemme frem til rundt 3 år, etter det kan man prøve med barnehage. Uansett mener jeg valgmuligheten bør være der, og akkurat det er det jeg er mest enig med KrF i, bedre at du har muligheten til å velge enn at du ved å fjerne kontantstøtten tvinger foreldre til å sette ungen sin i barnehage, som det dessuten fremdeles er for få av. Edit: Ved å bruke meg selv som eksempel så er jeg ikke enig i at de lærer å snakke fortere, jeg gikk bare noen måneder i barnehage (var ca 5 år) og jeg hatet å være der. Men jeg kunne både snakke og lese da jeg var rundt 3 og halvt år. Nei, nei, nei. Om ein vil vere heime med borna sine - greit det, men du skal ikkje forvente at staten skal lønne deg fordi du ynskjer å vere heime med borna dine! Eg valgte å ikkje vorte helikopterpilot, ei utdanning som vanlegvis kostar staten rundt 900k. Kan eg då kreve pengane? NEI. Om du vil vere heime med borna dine, så får du klare deg med perm/dagpengar/sosialstønad/andre trygdeytingar og det ein eventuell partner tjener. Å gje nokon pengar fordi dei velgjer vekk noko? Som eksempelet mitt tilseier så er det fullstendeg latterleg. Eg er kjempeglad for at dei endeleg er på rett kurs når det kjem til å vere kvitt den tøyseordninga. Det er inkje som tydar på at bornehage er dårleg for born (sjølv om eg personleg neppe kjem til å ha borna mine 100% i bornehage frå åpning til stenging kvar dag), og difor er det inkje grunn til å lønne folk for at dei velgjer det vekk. Å lese dette var en oppløftende avslutning på kvelden - takk! Måtte det være flere kvinner med like fornuftige meninger og - aller viktigst - like stor evne til å formidle dem. God natt. Tusen takk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Her har du noen sanger å legge til lista eplefe. http://www.imdb.com/title/tt1114723/soundtrack Eg la til ein song. Jesus and the Mary Chain. Just Like Heaven er ikkje noko eg assosierer med haust, diverre... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hmm, kanskje litt mer sensommeraktig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hadde allereie Joy Division - Love Will Tear Us Apart, då. 1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Høst sanger . Har to som jeg assosierer med det Chasing The Dragon og Trois Vierges av Epica. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg finner desverre ingen link til låten, men Cold Morning In Minusinsk av bandet Isolation Years er noe jeg virkelig forbinder med høst og vinter. Og det er også en av de tøffeste låtene jeg noen gang har hørt. Kanskje det er mulig å høre noen sekunder herfra. Jeg vet ikke da jeg ikke har høytalere på pc-en for tiden. http://www.amazon.com/Inland-Traveller-Isolation-Years/dp/B0000DIZU5/ref=sr_1_2?s=music&ie=UTF8&qid=1316008296&sr=1-2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 http://www.kjendis.no/2011/09/14/kjendis/mote/motevisning/design/new_york_fashion_week/18125036/ Menn i kjoler er visst det nye Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Har ikke prester alltid hatt det? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 NYTT NETT!!!11§§§ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 NYTT NETT!!!11§§§ Specs? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Huff, dette er jo krise. http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/article4226898.ece Latterlig regel med sladd uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå