Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sparer :) Couchsurfing rundt i verden for min del (!). Har snart 50k, og så blir det nok noe mer penger. Regner med å ha et budsjett på ca. 100k når den tid kommer. Når man da tenker på at overnatting er gratis, og at jeg kan kjøpe inn matvarer og lage på kjøkkenet til de man surfer hos, så blir det veldig mye billigere å reise. Kommer seg langt med 100k hvis man er sparsom

 

Edit:

 

Problemet med å studere tidlig er at når du er ferdig å studere er det veldig lett å begynne å jobbe fulltid (Selv om du kanskje har andre planer). Da blir det plutselig vanskelig å gjøre akkurat det du selv ønsker. I tillegg stifter man kanskje familie før man vet ordet av det, og da er det gjort.

 

Jeg har ingen problemer med å bli ferdig med å studere i en alder av 28 hvis det er det som trengs. Jeg kommer uansett til å ha nok år foran meg med jobb. Kjenner flere som angrer på at de aldri fikk brukt "ungdommen" til å gjennomføre drømmene sine, og gikk i fellen som er beskrevet over.

 

Dette gjelder selvfølgelig ikke hvis det å stifte familie og få fast jobb er drømmen.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Satte det nok litt på spissen! :p

 

Skulle nok kommet en vei med riktig budsjettering, dog ikke med så mye til overs.

 

Men: Noe helt annet! Er det bare jeg som synes både Siv Jensen og Kristin Halvorsen har innmari slitsomme stemmer?

 

Edit: Kristin Halvorsen trekker seg til våren! Speak of the devil..

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Oh hay ho! Laland, sjeldent syn her. Hmm håper nav kan hjelpe meg å finne arbeid snart.

Skal bli mindre sjeldent nå! Kjenner jeg har savnet forumering, snodig med det.

 

Merkeleg, da eg så namnet ditt tenkte eg ikkje noko meir over det, da eg fortsatt forbind avataren din med SO.

 

Velkomen tilbake.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Sympatistemmer er helt latterlig og blottlegger en av de største svakhetene ved demokratiet; mange stemmer av helt andre årsaker enn de politiske. AP har ikke utmerket seg på noen måte i det siste bortsett fra å bli bombet og skutt på, og det er ingen annen grunn til at de plutselig skulle stige så mye, eller at FrP skulle gå så mye tilbake. Men! Hvis folk får enda mer AP-politikk vil de kanskje bli minnnet på hvorfor de hadde gått bort fra partiet før 22/7. Så får jeg bare krysse fingrene for at ingen partier jeg ikke liker kommer til å bli slaktet ned i mellomtiden, for det partiet som blir det vinner i 2013.

 

Uansett, jeg er fornøyd med valget i Oslo, Asker og Bærum, hvor Høyre dominerer som før, men har mer blandede følelser ift. hjemkommunen Nittedal. Både Høyre og AP gjorde det veldig bra, mens FrP gikk en del tilbake. Det har pleid å være et Høyre-FrP samarbeide som styrer og jeg håper det kan fortsette.

Lenke til kommentar

Kunne ikke tenke meg å stemme noe annet enn Krf, Venstre eller Senterpartiet. Men det ble dog Høyre ved dette kommunevalget, da Venstre og Krf ikke stiller liste her, og Senterpartiet har driti på seg denne perioden de har styrt. Eneste gode å stemme på da ble Høyre. Desverre gikk det med oss som med majoriteten av kommunene i Nord-Norge, at det ble AP-rødt. Huff og huff! Får vel flytte fast til Tromsø tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...