Craxmerax Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Første gang jeg stemte i dag. Var awesome. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Typisk, sleskeste vestkant partiet kommer til å vinne i min hjemkommune. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Snakker vi om freppere? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Første gang jeg stemte i dag. Var awesome. Husker den følelsen selv, var ganske god! Og rar. Er fortsatt glad i å avgi stemme da. Føle seg litt viktig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Innmari deilig å stemme, ja. Spaserte inn i det lokale biblioteket og forhåndsstemte på tirsdag. Ihvertfall kult når man har en mor på kommunelista og far på fylkeslista! 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg trenger forresten sårt hjelp! HVA SØREN SKAL JEG ØNSKE MEG TIL 18ÅRSDAGEN?! Endret 12. september 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Aww yeah /proud edit: @Crax Ønsk deg en fin klokke. Skal i alle fall jeg gjøre Endret 12. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg trenger forresten sårt hjelp! HVA SØREN SKAL JEG ØNSKE MEG TIL 18ÅRSDAGEN?! Lappen og en bil! Selv fikk jeg førerkortet av mormor og fri tilgang til en bil fra og med tidlig mars til nå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg får lappen uansett jeg Har tenkt litt på å ønske meg klokke, men har hatt klokke før og bruker den en stund og så gidder jeg ikke mer. Jeg føler jeg burde ønske meg noe jeg får bruk for.. Also. HEI LALAND. Savnet deg! Endret 12. september 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Kjøpte ikke du deg den fantastiske DJ-klokke-greia fra Japan for en stund siden? Får lappen. TSK. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg har savnet alle dere gamle godklumpene jeg også, men skole ass! Høyskolen er et par steg over videregående! Edit: AltF4, fikk lappen hvis jeg ikke begynte å røyke. Samme deal med min eldre bror. Takker ikke nei til det! Endret 12. september 2011 av Laland Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ahh. Det er forståelig, men uansett rart at du ikke har vært her et sekund. Men nå er du her Jeg har falt for en tablet. Lenovo Thinkpad Tablet (http://shop.lenovo.com/us/products/tablets/thinkpad/). Digger alle tilkoblingsmulighetene den har! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg som kjøpte japan klokke Ønsk deg snille foreldre! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Lærerhøyskolen; det er noen vannvittig tunge tekster man må igjennom, så er det jobb ved siden av samt samboerting og flytting, så har nok å drive med om dagen! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Snakker vi om freppere? Må nok skuffe deg, men med dagen politikere er det Arbeiderpartiet som er beste vestkant. (de fleste store kommer jo fra oslo vest ) Jeg håper at Høyre fortsetter i Oslo med Fabian Stang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Lærerhøyskolen; det er noen vannvittig tunge tekster man må igjennom, så er det jobb ved siden av samt samboerting og flytting, så har nok å drive med om dagen! Har du begynt å studere allerede..? Er ikke du 93 eller 92? Edit: Lexi, er medlem i AUF personlig men vil selv at Stang skal fortsette i Oslo Liebe Rieber Mohn (eller hva hun nå heter) virker lite sympatisk Endret 12. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Han er 93, men har gått på skole med 92-kullet om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Er nå uansett tidlig. Skal bruke noen år etter videregående til å leva livet. Couchsurfing og evt. militæret er vel det jeg ser for meg i første omgang. Men, skjønner at mange liker å bli ferdig med utdanning så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg skal ikke i militæret pga. kneskade, kom ikke inn på sesjon del 2 en gang Jeg hopper enten rett til studiene eller på folkehøgskole. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Lærerhøyskolen; det er noen vannvittig tunge tekster man må igjennom, så er det jobb ved siden av samt samboerting og flytting, så har nok å drive med om dagen!Har du begynt å studere allerede..? Er ikke du 93 eller 92? Han er 93, men har gått på skole med 92-kullet om jeg ikke husker feil. Ahh, jeg digger dere! Korrektorama alt dere sier. Begynte på skole først som sist; fikk snakket kjæresten min til å begynne, så nå bor hun, kusina hennes og jeg sammen i en leilighet i Porsgrunn. Merker at jeg gjerne kunne tenkt meg et friår eller jobbeår nå, etter videregående, men liker tanken på å bli både Norges yngste utdannede lærer og deretter lektor. Er samtidig elevrådsrepresentant i klassen så jeg leker ikke skole. Fire/fem harde år, men tror det kommer til å lønne seg i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå