Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cloude: Takkar.

 

Altemor: Fikk veldig mye bobleplast, og den ligger midt i kofferten med mye klær rundt, så jeg regner med at den overlever.

 

Jeg tar den med for å slippe å kjøpe ny, men jeg har penger hvis den ikke skulle overleve.

 

Lakus: Herlige ord.

 

Det er langt for en Vill And, men jeg skal vise andre fugler at det går ann!

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

England er ingen sak. Det går utmerket. Kjenner en del folk som har flyttet til Japan, det er hakket mer komplisert.

 

Ellers løper jeg videre på El Shaddai. Spillet er ganske bra på å bytte gameplay-stil, som lovet. Jeg trodde det bare skulle veksle mellom tredjepersons action og platforming, men det klinte akkurat til med en av de mest intense motorsykkelsekvensene jeg har sett siden Bayonetta. Eneste er at det kanskje gikk vel fort, det er nærmest umulig å ta en perfect run når ting blir så kaotisk.

 

Jeg merker at man blir dårlig i FPS når man ikke har spilt dem stort på en ti års tid. Blir eid gang på gang i Duke Nukem Forever til tross for at jeg spiller på letteste vanskelighetsgrad. Er jo pokker ikke mer enn 2-3 slag fra en del fiender og du er død, og det er knapt nok tiden fra du hører fienden grynte til du ser hvilken vinkel den kommer fra. Dette er bare noen timer inn i spillet, så jeg er litt spent på om jeg vil fullføre nå. Det hadde ikke vært et så stort problemet hvis ikke loadingen mellom hvert nye forsøk var på flere minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...