AltF4 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei slutt, jeg hadde allerede formulert og postet et rimelig svar Do tell! Skal bo der i 10 måneder, sånn cirkus. Begynner å kjenne det i magen nå. Ah. Du legger vel ikke SO1 på hyllla? Det skjønner jeg godt! Hvordan skal du bo? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Neineinei. SO1 skal fortsatt besøkes regelmessig. I første omgang skal jeg og kompisen jeg flytter med bo på hotell i to dager mens i leter iherdig etter en leilighet. Vi kommer før rushet av studenter, så vi håper våre muligheter er høye. Endret 12. september 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sånn som han derre Bradd Pitt? Hei slutt, jeg hadde allerede formulert og postet et rimelig svar Do tell! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Spent på om pc-skjermen min overlever turen over. Får håpe bobleplasten jeg fikk fra Elkjøp holder den og mine to harddisker trygge. Herregud som det kribler. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Fått pakka den inn i noe da? LCD-skjermer tåler vel ikke all verdens. Fått med deg strømovergang? Høres jeg veldig ut som mora di syns du? Det kan jeg forstå! Jeg hadde dåna for lengst. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg hadde fader ikke turt. Får håpe det går bra og uten mye pes med å finne et sted å bo. Lykke til! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Flytter du til england? Det er vel litt langt for en vill and. #nødrim Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Heh, du så tydelig på grafen at AP fikk MANGE sympatistemmer etter 22 juli. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Flytter du til england? Det er vel litt langt for en vill and. #nødrim Jeg likte det! @Error: Der minner du meg på noe! Jeg hadde store planer om å poste denne i dag på Facebook men har glemt det helt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ja, det er jo ikke første gang i dag du har repostet noe som jeg har bragt fram /snurt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Såså. Jeg er ikke helt Lakus heller. /spark Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Orignial content. Without all the work. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Haha ja noe sånt! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Cloude: Takkar. Altemor: Fikk veldig mye bobleplast, og den ligger midt i kofferten med mye klær rundt, så jeg regner med at den overlever. Jeg tar den med for å slippe å kjøpe ny, men jeg har penger hvis den ikke skulle overleve. Lakus: Herlige ord. Det er langt for en Vill And, men jeg skal vise andre fugler at det går ann! Endret 12. september 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Aldri vært så spent på årets valg. Blir en helt annen feeling når man selv har bidratt i valgkampen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er langt for en Vill And, men jeg skal vise andre fugler at det går ann! "Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme." skal ikke si noe jeg Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 England er ingen sak. Det går utmerket. Kjenner en del folk som har flyttet til Japan, det er hakket mer komplisert. Ellers løper jeg videre på El Shaddai. Spillet er ganske bra på å bytte gameplay-stil, som lovet. Jeg trodde det bare skulle veksle mellom tredjepersons action og platforming, men det klinte akkurat til med en av de mest intense motorsykkelsekvensene jeg har sett siden Bayonetta. Eneste er at det kanskje gikk vel fort, det er nærmest umulig å ta en perfect run når ting blir så kaotisk. Jeg merker at man blir dårlig i FPS når man ikke har spilt dem stort på en ti års tid. Blir eid gang på gang i Duke Nukem Forever til tross for at jeg spiller på letteste vanskelighetsgrad. Er jo pokker ikke mer enn 2-3 slag fra en del fiender og du er død, og det er knapt nok tiden fra du hører fienden grynte til du ser hvilken vinkel den kommer fra. Dette er bare noen timer inn i spillet, så jeg er litt spent på om jeg vil fullføre nå. Det hadde ikke vært et så stort problemet hvis ikke loadingen mellom hvert nye forsøk var på flere minutter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Etter forhåndsstemmene leder AP i Oslo. Skulle jeg ikke trodd, synes Fabian Stang har gjort en god jobb og Oslo har fått inntrykk av at Oslo har vært veldig høyreorientert de siste årene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det eneste som angår valget jeg egentlig bryr meg om er Radioresepsjonens valgvake om 40 minutter på P3. Gleder meg som et barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå