Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Har Gigaworks T3 og er godt fornøyd. Tar lite plass men pumper likevel ut overraskende mye lyd, og lyden er også relativt godhvis du skrur opp volumet. Bassen er også god, men i noen sanger blir det for mye selv når du har på minimum styrke. Meen, pleier ikke å være noe problem. Det som derimot er litt irriterende er at man merker bassen mer hvis man setter seg noen meter fra PC'en (noe du ikke kommer til å gjøre). Dette fører til at folk i naborommet vil høre nokså kraftig dunking når du selv har det passe.

 

Diskant osv er også bra.

 

Hvis du går opp i pris får du nødvendigvis fetere bass, fetere diskant osv, men for prisen mener jeg at kvaliteten er som den burde være (om ikke bedre).

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Error: Det hadde jeg vært.

 

@nouse: Alle har selvfølgelig hver sin smak, men jeg er veldig misfornøyd. Må vri volumknappen opp til en kvart sirkel for å få litt lyd, og når den står halvveis er det alt for høyt. Ingen mellomting der med andre ord, og diskanten som kommer ut er veldig flat.

 

A-family-Failure.jpg

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det var veldig interessant! Dama har skikkelig peiling på hva hun driver med, jeg trodde hun hadde en slik jobb fordi hun var på barne-TV men hun har skikkelig erfaring fra samfunnets virkelig svarte side av barns oppvekster.

 

Hun sa ett eller annet om Raffen helt i begynnelsen, men jeg husker ikke hva det var :p

Lenke til kommentar

Haha, herlig uttrykk. Akkurat som om han er på vippepunktet til å knabbe grisen, hogge tenna inn i den og løpe så raskt som flesket hans klarer å bære ham

 

For å få inn et element av facebook (har jo vært i vinden det siste året eller to) så kan jeg meddele at jeg har dusjet, vasket håret to ganger for å få det ordentlig rent og barbert meg. I feel cleansed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...