Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Har Gigaworks T3 og er godt fornøyd. Tar lite plass men pumper likevel ut overraskende mye lyd, og lyden er også relativt godhvis du skrur opp volumet. Bassen er også god, men i noen sanger blir det for mye selv når du har på minimum styrke. Meen, pleier ikke å være noe problem. Det som derimot er litt irriterende er at man merker bassen mer hvis man setter seg noen meter fra PC'en (noe du ikke kommer til å gjøre). Dette fører til at folk i naborommet vil høre nokså kraftig dunking når du selv har det passe. Diskant osv er også bra. Hvis du går opp i pris får du nødvendigvis fetere bass, fetere diskant osv, men for prisen mener jeg at kvaliteten er som den burde være (om ikke bedre). Endret 12. september 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) @Error: Det hadde jeg vært. @nouse: Alle har selvfølgelig hver sin smak, men jeg er veldig misfornøyd. Må vri volumknappen opp til en kvart sirkel for å få litt lyd, og når den står halvveis er det alt for høyt. Ingen mellomting der med andre ord, og diskanten som kommer ut er veldig flat. Endret 12. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Takker Error. Går for de jeg da. En pluss til deg for å hjelpe meg, og en pluss til AltF4 for å hindre meg i å kjøpe de andre. Hvordan gikk det med foredraget med Eli Rygg da AltF4? Spurte du hvordan det går med Raffen? Er han i live? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Det var veldig interessant! Dama har skikkelig peiling på hva hun driver med, jeg trodde hun hadde en slik jobb fordi hun var på barne-TV men hun har skikkelig erfaring fra samfunnets virkelig svarte side av barns oppvekster. Hun sa ett eller annet om Raffen helt i begynnelsen, men jeg husker ikke hva det var Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg tviler faktisk ikke på det. Har hørt flere ganger at hun vet hva hun snakker om. Desverre har hun blitt mobbet og sjikanert en del, noe som kanskje har gitt et helt feil inntrykk av henne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ja, hun pratet på det at hun var uglesett enkelte steder, også i hjem hvor de kalte henne for barne-tyven og lignende fordi hun kom fra Barnevernet. Aftenposten sin valgomat gir meg Frp på andreplass :O Men det blir nok førsteplassen jeg stemmer på, som antatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hva var førsteplass, om jeg tør spørre? Venstre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Åh, ja. Rødt på førstevalg, Frp på andrevalg. Dét er godt gjort, det... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ap. Som byr meg litt imot med DLD, men som egentlig frister på alle andre plan. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 wait what? AP på første og Frp på andre? Skulle ikke tro det var mulig. Pytt sann. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 En jeg kjenner ble anbefalt å stemme Pensjonistpartiet (i Gjøvik). Deretter Miljøpartiet De Grønne og Senterpartiet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) wait what? AP på første og Frp på andre? Skulle ikke tro det var mulig. Pytt sann. Stusset litt på det selv! Har stemt nå. Føles godt. Ja, det er fra Artige.no. Ja jeg lo så det holdt. Endret 12. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Han var litt bacon selv han der. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Haha, herlig uttrykk. Akkurat som om han er på vippepunktet til å knabbe grisen, hogge tenna inn i den og løpe så raskt som flesket hans klarer å bære ham For å få inn et element av facebook (har jo vært i vinden det siste året eller to) så kan jeg meddele at jeg har dusjet, vasket håret to ganger for å få det ordentlig rent og barbert meg. I feel cleansed Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Vasket håret to ganger? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Så fin på det han da vett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Nesodden-style Meen, må som oftest gjøre det. Håret mitt har en tendens til å bli fett veldig raskt (typ 24 timer) og jeg har også en tendens til å få veldig tykt/mye hår. Men, jeg regner ikke med at folk oppe i (h)åra skal huske hvordan den tiden var Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 lol, nesodden ja Der har jeg spydd mange ganger. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Overrasket over at det fortsatt finnes folk der ute som ikke har fått med seg hvor Mr. G bor. Jeg tror jeg har nevnt det minst 10 ganger bare i løpet av året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå