Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Forskjellen mellom meg og deg AltF4, er at jeg ikke prostituerer meg for en billig mengde plusser i 4chan-tråden

Ellers har jeg disket opp med treretters for familien. Seranoskinke med feta (kutte opp en tynn fetabit, rulle en bit seranoskinke rundt og steke på panne. Enkelt og veldig godt), portugisisk bruschetta (med mozarella, avocado og annet nomnom) og en ruccolabasert salat med nøtter, melon, skinke, tomater og diverse annet.

Feels good man

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg stemt. Det ble FrP på både fylkes- og kommunevalg, om det blir det samme i 2013 kommer an på hvordan Høyre og Venstre ter seg.

Ellers så jeg akkurat El Mariachi (1992), forløperen til Desperado (1995). Sammenlignet med sistnevnte er det en ganske tam film som egentlig ikke imponerte meg på noen måte. Midt i bunken.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er lov å ha bilde i signatur, ikke en gang gjemt i en quote heller. Jeg burde vært flinkere til å gi rykte, særlig til de som skriver noe som helt klart fortjener det.

Jeg skriver tregt....

Burde vært flinkere jeg også. Gir til de som starter en fin tråd, skriver et godt innlegg eller hjelper meg med noe. Men desverre glemmer jeg som oftest å plusse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...