Error Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Forskjellen mellom meg og deg AltF4, er at jeg ikke prostituerer meg for en billig mengde plusser i 4chan-tråden Ellers har jeg disket opp med treretters for familien. Seranoskinke med feta (kutte opp en tynn fetabit, rulle en bit seranoskinke rundt og steke på panne. Enkelt og veldig godt), portugisisk bruschetta (med mozarella, avocado og annet nomnom) og en ruccolabasert salat med nøtter, melon, skinke, tomater og diverse annet. Feels good man Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Rykte er teit, for jeg får nesten ingen Men så har ikke jeg postet i off topic-delen, eller vent litt, jeg er jo der nå.. 2 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Trenger bare å poste noe i en bildehumortråd så er du teh epic win, sånn sett. Eller hvis du poster pupper, hvor som helst. Endret 11. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jepp, men det gidder jeg ikke. Er ikke så veldig viktig. Men nå fikk jeg en pluss, så takk til den som plusset meg Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Trenger bare å poste noe i en bildehumortråd så er du teh epic win, sånn sett. Eller hvis du poster pupper, hvor som helst. Verkeleg? *teste* Endret 11. september 2011 av ShampooMacTavish 4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 En får rykte for alt mulig og ingenting. Spiller ingen rolle om innlegget er fantastisk skrevet eller ikke. Tits øker sjansen betraktelig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg lurer litt på om jeg skal ha et puppebilde i signaturen min, slik at det vises for hvert innlegg jeg poster. Da bør jeg kunne få minst 5 plusser for hvert innlegg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Paragraf 3: Avatar, signatur og personlig bilde skal være i tråd med begrensningene angitt i kontrollpanel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Eller ferie, alt ettersom. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Tror ikke det er lov å ha bilde i signatur, ikke en gang gjemt i en quote heller. Jeg burde vært flinkere til å gi rykte, særlig til de som skriver noe som helt klart fortjener det. Jeg skriver tregt.... Endret 11. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Da har jeg stemt. Det ble FrP på både fylkes- og kommunevalg, om det blir det samme i 2013 kommer an på hvordan Høyre og Venstre ter seg. Ellers så jeg akkurat El Mariachi (1992), forløperen til Desperado (1995). Sammenlignet med sistnevnte er det en ganske tam film som egentlig ikke imponerte meg på noen måte. Midt i bunken. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Må isåfall være ACII art for ikke å bryte retningslinjer Plusser i OT er litt fail da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Å stemme på partiene som er lengst ut i fløyene byr meg i mot. Aka FRP og Rødt. Altfor ensidige syn på ting. Og i motsatt retning så synes jeg senterpartiet er tåpelig siden de aldri klarer å bestemme seg for noe. Og SV suger Nei, AP, Høyre eller Venstre er way to go Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Tror ikke det er lov å ha bilde i signatur, ikke en gang gjemt i en quote heller. Jeg burde vært flinkere til å gi rykte, særlig til de som skriver noe som helt klart fortjener det. Jeg skriver tregt.... Burde vært flinkere jeg også. Gir til de som starter en fin tråd, skriver et godt innlegg eller hjelper meg med noe. Men desverre glemmer jeg som oftest å plusse. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 MILLENCOLIN KONSERT I TRONDHEIM 5 NOVEMBER OG JEG KAN IKKE DRA GURURURURRUURURURROOMRRMGMG! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Liker du Millencolin? Trodde jeg var den eneste her på forumet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Millencolin høres ut som noe du får på resept. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hør på denne og få ereksjon. 10/10 og alt det der. Life On a Plate er et av tidenes beste album. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Liker du Millencolin? Trodde jeg var den eneste her på forumet. Seff liker man Millencolin, genial glad-punk-rock. Millencolin høres ut som noe du får på resept. Aldri spilt Tony Hawk Skateboarding 2? http://www.youtube.com/watch?v=PRDiz_B1B8w Endret 11. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Eneste som irriter meg med rykte, er at man må lete etter innlegget man har fått pluss på til tider. Nå er det tid for Doctor Who eller Torchwood vet ikke helt hva jeg skal velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå