Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

waaagh, lei av fysikk. Etter x antall oppgaver hvor jeg må trekke ut variabler, finne tilsvarende formel, løse formel for variabel y, knakke inn nummerene og regne ut så begynner det å bli noe repetivt.

I alle fall når du vet at neste oppgave er 11 a, b, c, d, e, f og oppgaven etter der igjen er 12 a, b, c, d, e osv.

Og på en eller annen magisk måte klarer de å lage oppgavene gradvis vanskeligere selv om man likevel gjør akkurat det samme

Lenke til kommentar

Tsk, tsk, et rykte bsert på spydige kommentarer og anti-etellerannet innlegg er ikke ett godt rykte uansett hvor høyt antallet er. ;)

(spesielt på å gjøre lekser og greier).

Samme problemet jeg hadde. :p Fikk kommentar fra læreren at han mente jeg enkelt hadde klart 6 i faget hvis jeg hadde giddet å gjøre noe. Desverre hørte jeg ikke på ham og jobbet så og si ingenting med det så fik bare 4. ><

Hehey, med en sånn lærebok hadde nok til og med jeg giddet å jobbe med fysikken. ^_^

Lenke til kommentar

Tsk, tsk, et rykte bsert på spydige kommentarer og anti-etellerannet innlegg er ikke ett godt rykte uansett hvor høyt antallet er. ;)

>Impliserer at mitt rykte er basert på spydige kommentarer og anti-etellerannet

>>impliserer at det ikke er det.

Also, 620.

Lenke til kommentar

Kan også være en klump med ørevoks som har satt seg. Jeg har hatt det en gang og måtte reise til fastlegen for å skylle det.

Er nok akkurat det det er. Mulig jeg tar meg en tur til legen på mandag.

waaagh, lei av fysikk. Etter x antall oppgaver hvor jeg må trekke ut variabler, finne tilsvarende formel, løse formel for variabel y, knakke inn nummerene og regne ut så begynner det å bli noe repetivt.

I alle fall når du vet at neste oppgave er 11 a, b, c, d, e, f og oppgaven etter der igjen er 12 a, b, c, d, e osv.

Og på en eller annen magisk måte klarer de å lage oppgavene gradvis vanskeligere selv om man likevel gjør akkurat det samme

Kan du ikke lage en mal i excel? Repetative oppgaver er jo en lek i excel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...