AltF4 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ah, møkkadag. Ble skikkelig seint i natt til tross for at jeg la meg i grei tid. Trøtt som en spade i dag, litt sulten og skikkelig klam. En typisk søndag med andre ord. Jeg hater dem. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Vert døv på ene øret i 2 døgn nå. Håper det hjalp å helle i en liter olje, litt lei av monolyd nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ørebetennelse kanskje? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kan også være en klump med ørevoks som har satt seg. Jeg har hatt det en gang og måtte reise til fastlegen for å skylle det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 waaagh, lei av fysikk. Etter x antall oppgaver hvor jeg må trekke ut variabler, finne tilsvarende formel, løse formel for variabel y, knakke inn nummerene og regne ut så begynner det å bli noe repetivt. I alle fall når du vet at neste oppgave er 11 a, b, c, d, e, f og oppgaven etter der igjen er 12 a, b, c, d, e osv. Og på en eller annen magisk måte klarer de å lage oppgavene gradvis vanskeligere selv om man likevel gjør akkurat det samme Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fucking physics, how does it work? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fysikk var et av de mest interessante faga jeg hadde andre året på videregående. Bare synd at jeg ikke var særlig flink i faget (spesielt på å gjøre lekser og greier). Forøvrig: Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Joda, fysikk er hundre ganger bedre enn matte, men når du gjør 50de oppgave innen samme tema begynner det å bli litt for mye Edit: 500 rykte, awww yeah Endret 11. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tsk, tsk, et rykte bsert på spydige kommentarer og anti-etellerannet innlegg er ikke ett godt rykte uansett hvor høyt antallet er. (spesielt på å gjøre lekser og greier). Samme problemet jeg hadde. Fikk kommentar fra læreren at han mente jeg enkelt hadde klart 6 i faget hvis jeg hadde giddet å gjøre noe. Desverre hørte jeg ikke på ham og jobbet så og si ingenting med det så fik bare 4. >< Hehey, med en sånn lærebok hadde nok til og med jeg giddet å jobbe med fysikken. ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tsk, tsk, et rykte bsert på spydige kommentarer og anti-etellerannet innlegg er ikke ett godt rykte uansett hvor høyt antallet er. >Impliserer at mitt rykte er basert på spydige kommentarer og anti-etellerannet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tsk, tsk, et rykte bsert på spydige kommentarer og anti-etellerannet innlegg er ikke ett godt rykte uansett hvor høyt antallet er. >Impliserer at mitt rykte er basert på spydige kommentarer og anti-etellerannet >>impliserer at det ikke er det. Also, 620. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Oh, 712 her. Tyder på at den eldre garde ikke nødvendigvis alltid har best rykte Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du har hatt lang tid på deg, jeg har hatt siden overgangen fra Innlegg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg har hatt overgangen fra Hardware.no STFU Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du har hatt lang tid på deg, jeg har hatt siden overgangen fra Innlegg Har jeg da ikke? Jeg hadde 0 i rykte når jeg ble aktiv igjen i Juli Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tsk, tsk, et rykte bsert på spydige kommentarer og anti-etellerannet innlegg er ikke ett godt rykte uansett hvor høyt antallet er. >Impliserer at mitt rykte er basert på spydige kommentarer og anti-etellerannet Ut fra det jeg har sett er 90% akkurat det, så det er ikke et usannsynlig anslag at mye av ditt også er det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 pft, du har bare lurka. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kan også være en klump med ørevoks som har satt seg. Jeg har hatt det en gang og måtte reise til fastlegen for å skylle det. Er nok akkurat det det er. Mulig jeg tar meg en tur til legen på mandag. waaagh, lei av fysikk. Etter x antall oppgaver hvor jeg må trekke ut variabler, finne tilsvarende formel, løse formel for variabel y, knakke inn nummerene og regne ut så begynner det å bli noe repetivt. I alle fall når du vet at neste oppgave er 11 a, b, c, d, e, f og oppgaven etter der igjen er 12 a, b, c, d, e osv. Og på en eller annen magisk måte klarer de å lage oppgavene gradvis vanskeligere selv om man likevel gjør akkurat det samme Kan du ikke lage en mal i excel? Repetative oppgaver er jo en lek i excel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du har hatt lang tid på deg, jeg har hatt siden overgangen fra Innlegg Har jeg da ikke? Jeg hadde 0 i rykte når jeg ble aktiv igjen i Juli Hehe ok. Regnet med at du hadde vært aktiv over tid, med den post-counten og alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå