Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

waaagh, lei av fysikk. Etter x antall oppgaver hvor jeg må trekke ut variabler, finne tilsvarende formel, løse formel for variabel y, knakke inn nummerene og regne ut så begynner det å bli noe repetivt.

 

I alle fall når du vet at neste oppgave er 11 a, b, c, d, e, f og oppgaven etter der igjen er 12 a, b, c, d, e osv.

 

Og på en eller annen magisk måte klarer de å lage oppgavene gradvis vanskeligere selv om man likevel gjør akkurat det samme

Lenke til kommentar

Tsk, tsk, et rykte bsert på spydige kommentarer og anti-etellerannet innlegg er ikke ett godt rykte uansett hvor høyt antallet er. ;)

 

(spesielt på å gjøre lekser og greier).

Samme problemet jeg hadde. :p Fikk kommentar fra læreren at han mente jeg enkelt hadde klart 6 i faget hvis jeg hadde giddet å gjøre noe. Desverre hørte jeg ikke på ham og jobbet så og si ingenting med det så fik bare 4. ><

 

Hehey, med en sånn lærebok hadde nok til og med jeg giddet å jobbe med fysikken. ^_^

Lenke til kommentar

Kan også være en klump med ørevoks som har satt seg. Jeg har hatt det en gang og måtte reise til fastlegen for å skylle det.

Er nok akkurat det det er. Mulig jeg tar meg en tur til legen på mandag.

 

waaagh, lei av fysikk. Etter x antall oppgaver hvor jeg må trekke ut variabler, finne tilsvarende formel, løse formel for variabel y, knakke inn nummerene og regne ut så begynner det å bli noe repetivt.

 

I alle fall når du vet at neste oppgave er 11 a, b, c, d, e, f og oppgaven etter der igjen er 12 a, b, c, d, e osv.

 

Og på en eller annen magisk måte klarer de å lage oppgavene gradvis vanskeligere selv om man likevel gjør akkurat det samme

Kan du ikke lage en mal i excel? Repetative oppgaver er jo en lek i excel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...