Villanden Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Haha takk. De er ikke mine, men jeg kler definitivt AltF4-briller. Jeg burde kanskje kjøpe meg ett par. Damn, Snurre. Quotefest 2K11 Thou shalt definately cometh. Endret 10. september 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg er såpass paranoid at jeg tror alle snakker om meg, hele tiden. Edit: Glemte en ting.. ERROR! Tviler på at det er dama mi, for jeg tror ikke hu har rødhårete krøllete venninner. Endret 10. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Puppulf Tittur Dette er min type humor akkurat nå @Villery: Ah ok. Jeg stusses faktisk på at du bare hadde dem på det bildet, men det er så mange linse-folk der ute at jeg avskrev deg som en av dem. Har du mulighet så finn gjerne ut hvilket merke det er, så kan jeg kjøpe meg sånne nå som jeg må ha nye. Endret 10. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Skal spørre kompisen jeg lånte dem av. Har forresten perfekt syn, that's right, superman shit, så jeg bruker ikke linser heller. Kvinner med briller er awesome. Snurre: Din høye kropp kan forvente en vennforespørsel på et sosialt nettverk i løpet av dagene som kommer. Sier du ja til nevnte forespørsel, er vi bestevenner 4 laif. Cool? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 på et sosialt nettverk i løpet av dagene som kommer. Deiligst.no bringer folk sammen azz! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Ga deg 10 poeng på et pikant baderomsbilde, så jeg forventer god respons. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 på et sosialt nettverk i løpet av dagene som kommer. Deiligst.no bringer folk sammen azz! Your duckface brings all the boys to the yard. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 For de som ikke har sett Leif Snurre: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Ga deg 10 poeng på et pikant baderomsbilde, så jeg forventer god respons. IT GOES TO ELEVEN! Your duckface brings all the boys to the yard. Damn right, it's better than yours! For de som ikke har sett Leif Snurre: STEMME STEM! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har for små lepper til å lage skikkelig duckface. Du tar meg der også gitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Neste gang du leder meg til kjendis.no så dødar jeg deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Tror ikke du klarer å bøye deg så langt ned. OHNOHEDIDNT.jpg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Tror ikke du klarer å bøye deg så langt ned. OHNOHEDIDNT.jpg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg liker at den eneste gangen du klarer å gjennomføre en korrekt sitering så er det et brudd på retningslinjene for sitering. That's right, I got you bu the balls. Put the paws down. Endret 10. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 The hills have eyes 2 på TV2 Zebra. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Jeg liker at den eneste gangen du klarer å gjennomføre en korrekt sitering så er det et brudd på retningslinjene for sitering. That's right, I got you bu the balls. Put the paws down. Fordi jeg brukte svarknappen denne gangen din dritt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 FIGHT, FIGHT, FIGHT, FIGHT!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 No cream nor mud = no fight! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 The hills have eyes 2 på TV2 Zebra. The roads have mouths på NRK 3. The mountain has ears er visst søndagsfilmen på TV Norge. Fordi jeg brukte svarknappen denne gangen Bra det, trikset er å bare klippe vekk alt det du ikke skal svare på og la det aktuelle bli igjen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Let's see some action! FYI: RESTREPO på National Geographic NUH! Se den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå