Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og handlet middag, men mer viktig; jeg har hørt ferdig ringenes herre på lydbok!

 

Det har vært litt av et prosjekt for å si det mildt. Med opptil flere store pauser har det tatt ekstremt lang tid, men det er definitivt verdt det. "Epic" er bare forbokstaven, også er slutten akkurat så fin (og litt trist) som den skal være. Akkurat sånn som følelsen man får når man er ferdig med en god bok og det ikke er mer igjen. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler egentlig ikke for å se en videoanmeldelse, vil heller bare prøve på å skaffe meg spillet til forhåpentligvis under 200kr ett sted. :p

 

Det vil ikke skje med det første, hvis noensinne, med mindre du vil kjøpe brukt. Jeg skal ikke være altfor skråsikker, men det er sannsynlig at Xenoblade blir en av disse perlene som det blir trykt altfor få opplag av, og som bare stiger i pris etter at det er borte fra butikkene. Spesielt med tanke på at dette så langt er Europa-eksklusivt, hvor det alltid blir trykt færre (engelske) opplag.

 

Forøvrig veldig typisk for JRPGer at de fort blir dyre samlerobjekter. Kremeksemplet er Suikoden 2, som jeg kjøpte til 399 for over ti år siden, og som nå er verdt 2000-3000 kroner avhengig av om det er nytt eller brukt. Den amerikanske utgaven er noe billigere, men begge er blant de dyreste og sjeldneste titlene som finnes. Se bare hva de våger å ta for en forseglet kopi på Amazon Marketplace.

Lenke til kommentar

@nouse4aname: Det så jo ut som et smart skrivebord. Jeg har lyst til å kjøpe meg en stasjonær pc, men da trenger jeg en annen pult.

 

Hvilken Björk låt snakker vi om?

 

Ja det er lite og fint. Men det er kanskje litt for lite. Det var ikke plass til PC-en under bordet, og det er liten plass på selve platen til skjermen og tastaturet. Men kunne ikke ha noe større. Soverommet her er ganske lite desverre.

 

Edit: Fikk spilt litt mer Xenoblade, og styrer nå en jente. Har fått sikkert 20 sidequests i første byen som handler om å finne og hente en ting eller to vedkommende vil ha.

 

Men nå skal jeg hjemom og overnatter der i natt, så da blir det ikke mer Xenoblade før imorgen. Får ta med DS og Solotarobo eller hva det heter. Har ikke startet på det enda, så da passer det greit.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Har en superortodoks muslim i klassen. Hun la meg til på facebook her om dagen. Litt skummelt, hun poster bare helt sjuke greier.

 

Blant annet mener hun at alle som hører på hiphop kommer til å brenne i Allah's helvetesild, at det er sunt å være redd for foreldrene sine, og at Somalia burde gjøre som en kjent og ekstrem imam sier for å unngå Allahs vrede (+ forskjellige "allah akhbar" "allah is great" or lignende uttalelser)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Litt lenger på El Shaddai og Sariel er renset, som det heter. Jeg kan ikke unngå å få følelsen av at jeg er på gal side. Det er alltid et dårlig tegn når lederen din begynner å snakke om rensing av både den ene og den andre.

 

Forøvrig utrolig morsomt design på plattformsekvensene på denne banen. Bosskampen var ikke så verst episk heller.

 

Blant annet mener hun at alle som hører på hiphop kommer til å brenne i Allah's helvetesild

 

Nåja, skal ikke se bort ifra at hun er inne på noe her... :whistle:

Lenke til kommentar

@Error: Det er creepy. På ungdomsskolen var det en fyr (muslim) som gav en ring til ei jente og hun så ikke noe galt i det selvfølgelig og tok den på fingeren for å prøve den. Etterpå gikk han rundt og sa at de nå var forlovet på grunn av sånn og sånn og at ifølge hans religion skulle de nå gifte seg fordi hun tok ringen på fingeren. Ikke aner jeg om det er sant, men heldigvis for henne ble det ikke noe bryllup da.

 

Dokumentar om et amish-par som ble kastet ut av sitt amish-samfunn på NRK nå. Tror kanskje den har gått før.

Lenke til kommentar
Mine spider senses peker i retning Snurreleif, men jeg vet ikke hva han heter i virkeligheten

 

Puppulf Tittur

 

Etter videre stalking har jeg funnet svaret. Faen så høy du er Snurreleif

 

Sorry mac, for oss som bor Nord for Oslo/Nesodden, så er jeg average height.

 

Hva trodde du, har du ikke sett tegnefilmene, Snurre er ikke akkurat liten.

 

Jeg er ikke høy, men bred.

 

Rå gulrøtter kan til nød gå en liten stund. Ellers hadde det vært forbanna gøy Snurre! Hadde jeg kjørt bil ville jeg vært truendes til å ta turen oppover til deg.

 

Oppover? Hvor faen bor du?

Jeg har bil vettuueueueuee.

...Når den kommer tilbake fra verksted that dis.

 

AltF4: Spis mat med Snurre.

 

Du også mammafaen.

 

Han har sikkert masse gulrøtter dere kan kose dere med.

 

Jeg har èn.

 

Da passer det jo veldig godt at Snurre har samlet opp et lager av dem.

 

Svinger ikke den veien, desverre.

 

Jobb 6 timer. Tjen 900kr som 17åring. I win.

 

Jobb 8 timer for 120nok timen, få 20.000 i minus, I lose.

 

Har fortsatt ikke sett Snurre.

 

You speaketh I cometh.

 

 

 

EG ER HEMMA FAEN!

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...