Rider of Reason Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) @Slimda: Non-conformist! >_< AltF4: Hvem? :o Endret 10. september 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg nekter å oppgi personalia på folk jeg ikke har fått godkjennelsen til å gjøre det fra, men vi snakker om en som bor nordere enn meg og sørere enn deg. Og som nok, når han deler seng med dama, ligger aleine fra hoftepartiet og ned. Endret 10. september 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Aha, tenkte det nok var den karen der ja. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Detective Error is on the case Shampoo er det ikke fordi han (i følge facebook) ikke har dame. AltF4 er det naturligvis ikke, og ei heller RoR. Nubbiz er ikke høy nok til å passe beskrivelsen og Mammakamel har heller ikke dame (igjen i følge facebook) Mine spider senses peker i retning Snurreleif, men jeg vet ikke hva han heter i virkeligheten Ellers har jeg planlagt middag for de to følgende dagene, og butikken er neste stopp Edit: Etter videre stalking har jeg funnet svaret. Faen så høy du er Snurreleif Endret 10. september 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Camelo del Madre har dame! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Humm, det kan godt være, men det vises ikke på Facebook for meg i alle fall. Jeg er likevel sikker på at jeg har kommet frem til riktig svar, men siden jeg ikke er venn med Snurreleif på face kan jeg ikke se vennene hans og dermed ikke finne lekker rødhåret dame Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hva skjer på en lørdagskveld bortsett fra gjett hvem-leker? Endret 10. september 2011 av Gormers 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har spilt Xenoblade og det er kult. Nå må jeg ha noe å spise kjenner jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har satt sammen et skrivebord fra IKEA - helt alene. Og det verste er at jeg klarte det. Eller, nesten, det ble ikke helt som det skulle, men det funker Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Congratz nouse4aname! ^^ Faen så høy du er Snurreleif Hva trodde du, har du ikke sett tegnefilmene, Snurre er ikke akkurat liten. Men Snurreleif er faktisk ikke høyere enn meg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Xenoblade vurderer jeg å skaffe meg faktisk, selv om den settingen der sjelden interesserer meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Humm, det kan godt være, men det vises ikke på Facebook for meg i alle fall. Jeg er likevel sikker på at jeg har kommet frem til riktig svar, men siden jeg ikke er venn med Snurreleif på face kan jeg ikke se vennene hans og dermed ikke finne lekker rødhåret dame Nei, han har kanskje ikke skrevet det. Jeg spiser og ser Sucker Punch. I'm not getting this. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg likte Sucker Punch. It shits awesomenes. Xenoblade hadde jeg kjøpt hvis jeg bare hadde hatt en Wii. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Congratz nouse4aname! ^^ Takker. Er stolt og gir meg selv en klem. Ifølge vateret jeg har lånt av min far er toppen skjev, men det gjør egentlig ingenting. Kan knapt nok se det. Gormers: Go for it. Det virker som sagt veldig bra. Har ikke fått spilt idag, men tenkte å spille litt nå etterpå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg likte Sucker Punch. It shits awesomenes. Det sa bare *klikk* også var det giant minigunsamurai og steam-punktyskere og masse fet musikk and I was like cleaning the floor with my tongue. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har satt sammen et skrivebord fra IKEA - helt alene. Og det verste er at jeg klarte det. Eller, nesten, det ble ikke helt som det skulle, men det funker Gratz! Noe skikkelig innviklet skrivebord eller? Mitt er bare en plate, der alt jeg pappa trengte å gjøre var å skru på bena. Det fungerer utmerket og er lett å flytte på. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så Sucker Punch. Det var som man hadde pakket alt som er kult i verden inn i én film. Katana? Ja. Roboter? Ja. Korte skjørt? Ja. Og musikk av Björk? Jeg elsker jo den gærne hurpa. Xenoblade vurderer jeg å skaffe meg faktisk, selv om den settingen der sjelden interesserer meg. Gjør det! Sjekk ut IGNs videoanmeldelse jeg linket for noen poster siden hvis du ikke har gjort det allerede. PS: Å spille JRPGer er den letteste måten å få meg i senga på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har satt sammen et skrivebord fra IKEA - helt alene. Og det verste er at jeg klarte det. Eller, nesten, det ble ikke helt som det skulle, men det funker Gratz! Noe skikkelig innviklet skrivebord eller? Mitt er bare en plate, der alt jeg pappa trengte å gjøre var å skru på bena. Det fungerer utmerket og er lett å flytte på. Egentlig ikke, men for en som er så uerfaren som meg med slike ting er det likevel mye arbeid http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59873651 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Björk-låta var dritstilig. Lakus la ut en låt fra filmen (White Rabbit) på Facebook her om dagen, og den var enda kulere i filmen hvor de hadde laget en symfoniorkester-komposisjon ut av den. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg føler egentlig ikke for å se en videoanmeldelse, vil heller bare prøve på å skaffe meg spillet til forhåpentligvis under 200kr ett sted på nettet. Jeg har jo spilt ferdig Lost Odyssey og Super Mario RPG og hadde det ganske gøy med disse i alle fall. Endret 10. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå