Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detective Error is on the case

 

Shampoo er det ikke fordi han (i følge facebook) ikke har dame.

 

AltF4 er det naturligvis ikke, og ei heller RoR. Nubbiz er ikke høy nok til å passe beskrivelsen og Mammakamel har heller ikke dame (igjen i følge facebook)

 

Mine spider senses peker i retning Snurreleif, men jeg vet ikke hva han heter i virkeligheten

 

Ellers har jeg planlagt middag for de to følgende dagene, og butikken er neste stopp

 

Edit: Etter videre stalking har jeg funnet svaret. Faen så høy du er Snurreleif :ph34r:

Endret av Error
Lenke til kommentar

Humm, det kan godt være, men det vises ikke på Facebook for meg i alle fall.

 

Jeg er likevel sikker på at jeg har kommet frem til riktig svar, men siden jeg ikke er venn med Snurreleif på face kan jeg ikke se vennene hans og dermed ikke finne lekker rødhåret dame :(

 

Nei, han har kanskje ikke skrevet det.

 

Jeg spiser og ser Sucker Punch. I'm not getting this.

Lenke til kommentar

Jeg har satt sammen et skrivebord fra IKEA - helt alene. Og det verste er at jeg klarte det. Eller, nesten, det ble ikke helt som det skulle, men det funker :w00t:

Gratz! Noe skikkelig innviklet skrivebord eller? Mitt er bare en plate, der alt jeg pappa trengte å gjøre var å skru på bena. Det fungerer utmerket og er lett å flytte på.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så Sucker Punch. Det var som man hadde pakket alt som er kult i verden inn i én film. Katana? Ja. Roboter? Ja. Korte skjørt? Ja. Og musikk av Björk? Jeg elsker jo den gærne hurpa.

 

Xenoblade vurderer jeg å skaffe meg faktisk, selv om den settingen der sjelden interesserer meg.

 

Gjør det! Sjekk ut IGNs videoanmeldelse jeg linket for noen poster siden hvis du ikke har gjort det allerede.

 

PS: Å spille JRPGer er den letteste måten å få meg i senga på.

Lenke til kommentar

Jeg har satt sammen et skrivebord fra IKEA - helt alene. Og det verste er at jeg klarte det. Eller, nesten, det ble ikke helt som det skulle, men det funker :w00t:

Gratz! Noe skikkelig innviklet skrivebord eller? Mitt er bare en plate, der alt jeg pappa trengte å gjøre var å skru på bena. Det fungerer utmerket og er lett å flytte på.

 

Egentlig ikke, men for en som er så uerfaren som meg med slike ting er det likevel mye arbeid :phttp://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59873651

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...