Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde meg ferdig med Deus Ex. Faila litt, men det gikk da. Får spille gjennom det på nytt og være bad ass til tusen.

 

Skuffa over at det ikke finnes noen statistikk på slutten over hvordan du gjorde det på gjennomspillingen, hvor mange oppdrag du greide, hvor mange ganger du ble sett, hvor mange ganger du ikke ble sett også videre.

 

Rå gulrøtter kan til nød gå en liten stund. Ellers hadde det vært forbanna gøy Snurre! Hadde jeg kjørt bil ville jeg vært truendes til å ta turen oppover til deg.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Fått spilt El Shaddai et par timer og tatt den første bossen. Det visuelle er akkurat så sublimt som jeg forventet og det er en fryd å se hvilke estetiske krumspring hvert nye område byr på. Musikken er også en passende blanding av det orkestrale og det elektroniske. Når det kommer til gameplayet så er det ingenting nytt under solen. Det er erketypisk tredjepersons action der du hopper, dukker, blokkerer og slår. Du har tre forskjellige våpen, flipper brytere for å åpne nye veier, møter en boss på slutten av hver bane, osv. Mao er det et helt ordinært spill i en unik drapering, og for min del er det helt greit, men dette er noe man først og fremst spiller for den visuelle opplevelsen.

Lenke til kommentar

Rå gulrøtter kan til nød gå en liten stund. Ellers hadde det vært forbanna gøy Snurre! Hadde jeg kjørt bil ville jeg vært truendes til å ta turen oppover til deg.

 

Eventuelt kan dykk begge (og fleire, om de vil) komme til meg fyrstkommande helg og bli med på eit forumtreff av episke proposjonar.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Fantasy-serie uten drager går bare ikke. De innså det. Fantasy er klisjé per definisjon nærmest. Dog skulle jeg likt å se et fantasy-univers der man bevisst unngikk alle de kjente, mytologiske skapningene.

La merke til dette i Skyrim-tråden, men kommenterer det her siden det ikke har noe med Skyrim å gjøre. Tenkte bare å si du skulle sett Fantasy-universet mitt, ikke et eneste kjent mytologisk vesen der. Skapt alle fra bunn av. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...