AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374236&st=0 På tide å stå opp etter å ha vært våken lenge! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374236&st=0 På tide å stå opp etter å ha vært våken lenge! Det innlegget :!: 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg er desverre sånn at jeg synes synd på slike mennesker, selv om det står mye rart der, så er det jo fortsatt en... ting som spør etter... hjelp til et eller annet.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Joda, det har du rett i. Men du kan ikke komme utenfor at det er hysterisk morsomt å lese. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Lotteri lotteri! 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Som jeg sa, morsomme setninger og sammen...uhm, ikke sammenhengende ord og meninger, men jeg er så latterlig og nesten jomfruaktig naiv og "overvennlig" at det er en gru. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg er helt på ditt lag her Snurreleif, er der selv. Ingen mener noe vondt i min verden - og det er på grensa til å bli plagsomt og teit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Disney has nothing on me.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kan så være. Off to work I go! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hemmeligheten din er trygg hos meg Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg hadde 6 plusser i den tråden før den en gang ble linket til i SO /hipster Ellers elsker jeg lørdager. Stå opp klokken halv ett, ta en deilig dusj, lage seg en kopp cappucino og spise frokost mens man leser aftenposten og hører på ukas beste fra radioresepsjonen. Hvordan kan det bli bedre? http://open.spotify.com/track/7fzvcYFIoVNHCMKzTZONIl Endret 10. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg sov litt lenger en planlagt, men det var så godt å sove at det får gå. Nå skal jeg spille Xenoblade, så fort jeg finner flere batterier. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Argh, kjeder meg. driti meg ut to ganger i deus Ex Hr og gidder ikke starte enda en gang fra gammel save, og Minecraft er unødvendig på serveren fordi den snart må resettes når 1.8 kommer ut. What to do. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Se en film for eksempel. Noen andre spill du kan spille? Kanskje rydde litt om det trengs? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg sov litt lenger en planlagt, men det var så godt å sove at det får gå. Nå skal jeg spille Xenoblade, så fort jeg finner flere batterier. Jeg spilte en times tid i natt før jeg la meg. Spillet virker rett og slett veldig bra, og usedvanlig koselig. Flott musikk og god spillbarhet. Hvor lenge har du spilt? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Xenoblade mener du? ...Jeg har ikke begynt enda... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Argh, kjeder meg. driti meg ut to ganger i deus Ex Hr og gidder ikke starte enda en gang fra gammel save, og Minecraft er unødvendig på serveren fordi den snart må resettes når 1.8 kommer ut. What to do. på vår server så blir ikke build slettet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Xenoblade mener du? ...Jeg har ikke begynt enda... Jeg begynte i natt, selv om jeg har hatt spillet en stund. Har bare ikke hatt tid til det før nå. Men tror du kan glede deg, for det virker som sagt veldig bra. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har hørt flere si det er flott, at det tilogmed er gøy å grinde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå