Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg likte det, men det er egentlig ikke noe spesielt med spillet utenom den fantastiske grafikken. Plattformdelene er middels og det samme er slåssingen. Men siden grafikken er så nydelig er det verdt å spille gjennom bare for det. Spillet var også kort, men du kan starte på New Game+ og jakte kostymer og ta brettene på nytt osv, men det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle høre med butikken nede i gata her som kopierer etc om de også rammer inn (mener å ha sett at de gjør det), tror ikke det blir så innmari mye billigere dog, så det blir nok kun med plakatene i første omgang, så får man heller spandere på seg litt dyrere løsninger da man har eget hus og ordentlig jobb i stedet for leilighet og servitør-stilling..

Lenke til kommentar

Ikke i nærmeste fremtid, da jeg må forsørge både meg og samboeren, via å betale for språkkurset hennes til hun kan nok norsk til å få jobb her :p

Inntil da vil vi bare ha en inntekt, og den holder akkurat til bil og alt det andre vi har fra før av, så for tiden kan jeg ikke unne meg det jeg gjerne vil gitt :p

 

Merker at det blir kjøpt mindre nye spill, Collectibles og filmer, og mer av salgsprodukter.

 

 

Gave til noen du er glad i:

 

muscle-man.jpg

 

Ja, det ER en pappfigur!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg spiller nok svært lite. Alle spill jeg har spilt kan jeg nok telle opp om jeg prøver. :p Blir som regel et spill jeg spiller masse en lang periode så kutter jeg ut å spille og begynner på igjen på det samme spiller, eller begynner på noe nytt. Aldri vært noe fan av spill generelt, men liker å se på at andre spiller.. Aldri skjønt meg helt på meg selv der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...