Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg likte det, men det er egentlig ikke noe spesielt med spillet utenom den fantastiske grafikken. Plattformdelene er middels og det samme er slåssingen. Men siden grafikken er så nydelig er det verdt å spille gjennom bare for det. Spillet var også kort, men du kan starte på New Game+ og jakte kostymer og ta brettene på nytt osv, men det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg kjøpte også El Shaddai i dag, hovedsakelig for den visuelle opplevelsen. Kanskje jeg begynner på det i morgen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 I LOVE POSTERS OMG Disse 4 bebisene er på vei hjem til far nå Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Shawshank Redemption er jo ikke bare en awesome poster.. Kunne tenkt meg alle de der selv jeg, hvor bestiller man slikt? Og kan man få rammer også? Endret 9. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Her får du alt og ingenting Dyrt, men verdt alle penga. De har forøvrig salg på store deler av beholdningen frem til 15ende, så og si alle posters kan rammes inn, men det blir selvfølgelig mye dyrere, samt at frakta desverre er litt dyr. Ellers er siden veldig god, og har masse flotte posters. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Supert, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Ingen hårsmak. For 4 posters måtte jeg ut med 281,50NOK inkl frakt på ca 120 nok, det er verdt å merke seg (som jeg ikke gjorde..) at de sender fra utlandet (dette er tydeligvis bare en norsk "portal" av siden) så derfor kan du få tollavgifter o.l. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Ahh, kan være en fordel å bestille i omganger da skjønner jeg. Tror forøvrig jeg skal klare å finne rammer til postere selv en plass. Skal ha noen fra litt ulike serier og noen filmer tenker jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Tenkte jeg skulle høre med butikken nede i gata her som kopierer etc om de også rammer inn (mener å ha sett at de gjør det), tror ikke det blir så innmari mye billigere dog, så det blir nok kun med plakatene i første omgang, så får man heller spandere på seg litt dyrere løsninger da man har eget hus og ordentlig jobb i stedet for leilighet og servitør-stilling.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 IKEA Ellers er det natta for meg nå. God natt pojker Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 *snip* Tja, du har da mer enn godt nok utgangspunkt for å ta deg råd til noen rammer med leilighet og en jobb i det hele da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Ikke i nærmeste fremtid, da jeg må forsørge både meg og samboeren, via å betale for språkkurset hennes til hun kan nok norsk til å få jobb her Inntil da vil vi bare ha en inntekt, og den holder akkurat til bil og alt det andre vi har fra før av, så for tiden kan jeg ikke unne meg det jeg gjerne vil gitt Merker at det blir kjøpt mindre nye spill, Collectibles og filmer, og mer av salgsprodukter. Gave til noen du er glad i: Ja, det ER en pappfigur! Endret 9. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Da skjønner jeg fort at det blir litt strammere økonomisk for deg, ja.. Jeg kjøper ikke noe særlig med spill uansett jeg, alt jeg har, har jeg vel fått nesten. Eneste jeg har kjøpt er WoW og MW2 som ligger uåpnet i en pose Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Da får du sykt mye spill, eller så spiller du veldig lite. >_< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Noen som er heldige Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg spiller nok svært lite. Alle spill jeg har spilt kan jeg nok telle opp om jeg prøver. Blir som regel et spill jeg spiller masse en lang periode så kutter jeg ut å spille og begynner på igjen på det samme spiller, eller begynner på noe nytt. Aldri vært noe fan av spill generelt, men liker å se på at andre spiller.. Aldri skjønt meg helt på meg selv der.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Kjøper nesten alltid spill på tilbud jeg (dvs. fra play.com etc til under 200-lappen), må jo være *litt* økonomisk :3 Nå lurer jeg på om 999 til DS kommer til å droppe i pris, ellers så kjøper jeg det nok uansett snart. Spiller forøvrig selv ganske lite for tiden Endret 10. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Så klart kjøper man til lavest pris når man kan, men enkelte collectables, spill gå ikke veldig mye ned i pris. Og noen spill er rett og slett verdt full pris og litt til (Elder Scrolls, Batman Arkham Asylum etc). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Space Marines skal definitivt spilles, Zealuu. Så bare øv. Jeg kommer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Opp tidlig i dag. Skal snart spille Paintball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå