Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg sier at "du er en kake" er det logisk sludder, det betyr ikke nødvendigvis at det er feil å skrive.

 

Ellers må du ha vokst opp i et forferdelig kull. Er relativt få sosser blant de jeg har gått på skole med i alle fall, og jeg har kun sett ett ødelagt busskur så lenge jeg har bodd her :\

Lenke til kommentar

Mulig det er fordi jeg flytta dit rett etter bygda, og ikke var vandt med at folk gikk rundt med moteklær, masse sminke, kjørte rundt i de råeste syklene/sportsbilene og skrytte fett om shino og shæshte.

 

Ødelagte busskur har jeg mistet tellingen på. Og så mye vandalisme. Tagging, oppriping og generell idioti.

Lenke til kommentar

Mulig det er fordi jeg flytta dit rett etter bygda, og ikke var vandt med at folk gikk rundt med moteklær, masse sminke, kjørte rundt i de råeste syklene/sportsbilene og skrytte fett om shino og shæshte.

 

Ødelagte busskur har jeg mistet tellingen på. Og så mye vandalisme. Tagging, oppriping og generell idioti.

 

 

Finnes det to steder som heter Nesodden i Norge? :dontgetit:

 

Nesodden jeg kjenner er gjennomsyret med antroposofer, veslevoksne metalheads, bohemer og en gjennomsnittslønn som er blant de laveste i landet (tror jeg)

Lenke til kommentar

Ingen andre som har prøvd Space Marine? : c SKUFFA.

Neh. Har lite interesse for Warhammer. Liker Warhammers barn, Warcraft, mye bedre.

Finnes det to steder som heter Nesodden i Norge? :dontgetit:

 

Nesodden jeg kjenner er gjennomsyret med antroposofer, veslevoksne metalheads, bohemer og en gjennomsnittslønn som er blant de laveste i landet (tror jeg)

Jeg gikk på videregående på nesodden for en 8 år siden. Mulig kulturen har forandret seg.

Lenke til kommentar

Ingen andre som har prøvd Space Marine? : c SKUFFA.

Neh. Har lite interesse for Warhammer. Liker Warhammers barn, Warcraft, mye bedre.

 

WHFB er rimeleg døvt, 40k er eit mykje betre univers (lol pun!) enn dei fleste derivata. Om ein har litt ironisk distanse, iallefall.

 

Har faktisk ikkje byrja med Campaign i det heile, eg vart så oppslukt av multiplayer. SO GOOD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...