Cloudemyx Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Jeg hadde fått temmelig panikk om jeg hadde spist en levende blekksprut og den satte sugekoppene sine i halsen på meg. @Spartapus: Jeg hentet Xenoblade på posten i dag. Skal spille senere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Haha, suveren Megadeth-referanse i Deus Ex HR Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Spiller Duke Nukem Forever. Ingen tvil om at det er forferdelig utdatert, men kanskje nettopp derfor kan jeg også føle litt av den gode, gamle stemningen fra Duke Nukem 3D, og jeg liker det bedre enn de fleste nyere FPS jeg har prøvd av typen Modern Warfare og Halo. Humoren er suveren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Duke Nukem var svært gøy å spille igjennom. Dessverre var multiplayeren tragisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Datt av på en senere boss som utspiller seg på en sånn krangreie som flytter seg fremover. Gadd liksom ikke prøve mer enn et par ganger før jeg fant på noe annet, og siden den gang havnet det i glemmeboka. Men jeg liker DNF veldig godt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg kunne selv ikke fordra DNF. Enorm skuffelse. Han her: er på skolen her i dag for å snakke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Spør han hvilken shampoo han bruker for å få til det rotete håret. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Marlboro Light? Jeg liker Torkildsen. Humoren hans har et så personlig særpreg at han nærmest er sin egen sjanger. Han virker også som en sympatisk person og var absolutt på lag med ham da han langet ut mot alle lovene som skal regulere røyking. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Fekk telefon frå Elkjøp med intervju på tysdag! Hurra! No får de berre krysse fingrar og tær for at eg får jobben. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Gratulerer! Ah, helg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Fekk telefon frå Elkjøp med intervju på tysdag! Hurra! No får de berre krysse fingrar og tær for at eg får jobben. Det høres jo ut som en spennende jobb, håper du får den Ah, helg. Hatt helg i snart 2 uker jeg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Da kalles det ferie eller sykmelding Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Kan man stemme på deg i kommunevalget F4? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Hvis ikke bruker jeg korrekturlakk og skriver "AltF4" over. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Da kalles det ferie eller sykmelding Tror det kalles sykemelding i mitt tilfelle, hehe Satser på at jeg er i form etter operasjonen snart.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Haha, dere vet hvordan man reparer en bedriten uke Jeg blir forelsket av å se på Scott Pilgrim vs. The World. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Omg, Space Marine er fantastisk. Frå det høgt verdsatte Chapteret ANGRY MARINES Usikker på kor han her kjem frå. "Hodeskalle-happy Chaos Space Marine Chapter" Som alle skikkelege folk, føretrekk eg Assault-klassen, med ein gigantisk hammer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Noen som skal prøve Dead Island forresten? Sjekket ut et par trailere, virket rimelig heftig.. 1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Det virker ok, etter å ha sett http://www.giantbomb.com/quick-look-dead-island/17-4837/ videoen. Endret 9. september 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg får Utøya-assosiasjoner til de grader hver gang jeg ser screens fra det spillet Men, zombieslakting har jeg uansett fått nok av gjennom L4D2 (og Zombies!!! ) allerede Ellers har jeg vært på overnattingstur med resten av IB på Nordmarkskapellet fra i går til i dag. Er så glad jeg byttet skole. Har mange venner på Nesodden, men det er så inngrodd med grupperinger hvor en "type" folk ikke kan være sammen med andre, og man møter alltid på de samme folka. Her er alle superhyggelige og åpne, og siden det er en nerdelinje slipper man problemet med idioter som ikke har sosiale antenner overhodet. Storkoste meg virkelig, like barn leker vel best Endret 9. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå