Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor akkurat Japan? Jeg tror ikke det var så mye av et bevisst valg for min del. Japanerne er kanskje de beste i verden på å populærisere kulturen sin og jeg var omgitt av japanske tv-spill og tegnefilmer helt fra barndommen av, og hvem hadde ikke en fase der ninjaer og samuraier var kult. Når jeg setter meg ned med et JRPG eller en anime er det derfor ikke noe sært eller fremmed som møter meg, men noe trygt og familiært der jeg umiddelbart kjenner igjen mange fellesnevnere fra barndommen.

 

Angående blekksprut så er jeg ingen stor fan heller. Jeg fikk servert rå mini-akkar til frokost da jeg bodde på onsen-hotell i Niigata, og de kunne man tygge litt på for å si det sånn. Smakte ingenting heller. Det samme gjelder forøvrig blekksprut på sushi; mye tygging, lite smak.

Lenke til kommentar

Mange gode ideer, selv om det var daarlig skrevet manus (alt for mye ble avsloert alt for fort etter min mening, forutsigbart ogsaa), men med en bedre gjennomfoering og bedre grafikkmotor tror jeg spillet ville ha blitt mye bedre mottatt.

 

Edit:

Ser i credits at Charlie Clouser har vaert med aa lage musikken, stilig!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

IGN er kommet med en videoanmeldelse av Xenoblade Chronicles. :thumbup:

 

 

 

 

Ser mange snakker om Deus Ex, men det kan jeg jo ikke kaste bort tid på når dette er på vei. *søker dekning*

 

VRAAAAEEEEL!

DETTE ER DEUS EX ELITIST TRAADEN DIN HOREBUKK! UUUUUT!

 

...Xenoblades ser da intressant ut?

 

Det så bare så billig ut.

Billigere enn spanske puddler.

 

 

 

Edit:

Noen maa forresten vaere med meg og spille Co-op Borderlands, maa komme i form igjen til oppfoelgeren kommer..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=LzJEGqek3TQ

 

Vet ikke hva som er verst.. Spisinga, eller den tyske dubben..

 

Levende blekksprut er ein "vanleg" rett (delikatesse?) du kan få på restaurantar i Sør-Korea, men den serveres med ein dose sterk alkohol slik at blekkspruten slepper dersom tentaklane skulle setje seg fast i halsen.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...