AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 La meg forklare Vildanden for deg. Hmm, kanskje jeg skal ta opp denne tolkningen i klassen Gjør det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har ei jente i klassen som opprinnelig er født i Japan. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Kult. Spørr henne en dag om hun fantaserer om tentakler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det gjør hun helt sikkert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jau, tentakler er jo en viktig del av japansk kultur, faktisk. De har jo laget maleri om slikt i 200 år. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 La meg forklare Vildanden for deg. Hmm, kanskje jeg skal ta opp denne tolkningen i klassen Sidan me først er innom norsk kulturhistorie - norrøn litteratur er awesome. Kjerneverdiane i alle desse segna har til dømes veldig mykje til felles med hollywoodaction frå 80- og 90-talet: Ein god helt er a) rådsnar b) flink med våpna fra den aktuelle epoken, og c) i stand til å levere gode oneliners i einkvar samanheng. Mengda generell - og urkomisk - douchebaggery er òg høg, altså fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jau, tentakler er jo en viktig del av japansk kultur, faktisk. De har jo laget maleri om slikt i 200 år. Lol. Hun er ikke så sær altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Ikke noe galt i å være sær. Jeg velger å tro at samtlige japanesere egentlig kjenner til alt av særkultur de produserer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Fantaserer du om tentakler, Slimda? 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Sant det, du har et poeng der, Villanden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Seriøst? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Fantaserer du om tentakler, Slimda? Hehe, nei, men jeg har fått min dose med japanske tentakler. Det er faktisk svært komisk å se på når man er overtrøtt. *edit* Btw, Wikipedia har en egen artikkel om kunsten deres. Endret 7. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Seriøst? Prøver du å si at du ikke fantaserer om tentakler? Nei, ikke seriøst Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Mmmmmmm.. Tentakler.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Sikkert god mat det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Calamari er godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det som er interessant, er tentakkel-filmer med ekte skuespillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Du og de tentaklene dine. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=LzJEGqek3TQ Vet ikke hva som er verst.. Spisinga, eller den tyske dubben.. Endret 7. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå