Error Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Lurer på hva det er som er så spesielt med Japan. Virker som halve Norge synes Japan er det mest interessante landet i verden. Ser jo at kulturen er spennende, men det gjelder jo for de fleste land utenfor vest-europa Endret 7. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Vi blir matet med amerikansk og vestlig kultur med teskje fra fødselen av. Derfor syns vi en annen høyteknologisk kultur er interessant. Og siden de har andre "regler" i Japan, kommer det mye spesielt ut av det landet. Og enda mye mer spesielt som aldri forlater landet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Prøv Sør-Korea. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Ikke godt å si. Jeg synes det hadde vært like spennende å reise til Italia. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 For min del er det bare synet som frister, og kulturen selvfølgelig. Opplevelsen. Har forøvirg plukket opp The Wall av Pink Floyd i disse dager, men orker ikke så mye av gangen. Låtene er jo langt bortimot det beste som noen sinne er gitt ut, men historien og tekstene er så depressive og triste at jeg ikke orker så mye på en gang, dessuten er noen sanger nesten skumle. Jeg får så vondt av Pink Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Men hvorfor akkurat Japan? Hvorfor ikke Israel og Jerusalem? Eller Peru? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Har forøvirg plukket opp The Wall av Pink Floyd i disse dager, men orker ikke så mye av gangen. Låtene er jo langt bortimot det beste som noen sinne er gitt ut, men historien og tekstene er så depressive og triste at jeg ikke orker så mye på en gang, dessuten er noen sanger nesten skumle. Jeg får så vondt av Pink trololololo Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Men hvorfor akkurat Japan? Hvorfor ikke Israel og Jerusalem? Eller Peru? For all del, jeg har lyst til å dra dit også, men Japan frister mer på grunn av teknologien og annerledesheten. Har forøvirg plukket opp The Wall av Pink Floyd i disse dager, men orker ikke så mye av gangen. Låtene er jo langt bortimot det beste som noen sinne er gitt ut, men historien og tekstene er så depressive og triste at jeg ikke orker så mye på en gang, dessuten er noen sanger nesten skumle. Jeg får så vondt av Pink trololololo Jo da, en ålreit cover men som med Another brick in the Wall som alle kjenner så formidler den ikke albumets helhetlige historie og tematikk på noen måte, og står mer frem som populær rock enn den nitriste sørgelige historien om Pink det faktisk er. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Var en tur til Vietnam og Kambodsja i sommer. Det var saker. Så hver gang noen whiner i fremtiden kan jeg si "I was in fucking 'Nam, get a grip son!" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Men hvorfor akkurat Japan? Hvorfor ikke Israel og Jerusalem? Eller Peru? For min del er det folket, verdiene deres og tradisjoner/historien. De er et veldig hoeflig og respektabelt folk, som generelt sett ikke setter seg selv over andre verdimessig sett. Etter tsunamien sto de f.eks i koe til butikkene, selv om de alle var desperate etter forsyninger, i stedet for aa loepe rundt og stjele. Det, pluss at de lager kick-ass underholdning, og er gode i nesten alt de dedikerer seg i. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Men hvorfor akkurat Japan? Hvorfor ikke Israel og Jerusalem? Eller Peru? Israel og Jerusalem? Peru kan jeg godta. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jerusalem er et av de stedene i verden jeg har mest lyst til å besøke. Flere tusen år som religiøs hovedstad for flere religioner. Helt unikt i verdenssammenheng. Tenk hvor mye awesome kultur og historie man får med seg når man drar til Jerusalem Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Har hørt at de har bygd en hel mur bare for å klage så det kan da ikke vært så kult der. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Mitt største ønske her i livet er å være på AltF4-con. Håper det blir en realitet en dag. Ahh.. A guy can dream... Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Eidsvold ligger muligens høyere enn Jerusalem ja. Rånnå grill & kebab (eller noe) er et av de kulturelle høydepunktene i Norge. Apropo Villanden, jeg leser Vildanden av Ibsen :O Er pga skole, men likevel. Sliter dog litt med å skjønne hvorfor teksten er så ekstremt bra. Ser ikke helt hva som gjør den unik Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Mitt største ønske her i livet er å være på AltF4-con. Håper det blir en realitet en dag. Ahh.. A guy can dream... Og et av mine største ønsker er å ønske deg velkommen. Eidsvold ligger muligens høyere enn Jerusalem ja. Rånnå grill & kebab (eller noe) er et av de kulturelle høydepunktene i Norge. Apropo Villanden, jeg leser Vildanden av Ibsen :O Er pga skole, men likevel. Sliter dog litt med å skjønne hvorfor teksten er så ekstremt bra. Ser ikke helt hva som gjør den unik Eidsvoll og Rålla. Ellers alt korrekt av faktaopplysninger osv. La meg forklare Vildanden for deg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Men hvorfor akkurat Japan? Hvorfor ikke Israel og Jerusalem? Eller Peru? For min del er det folket, verdiene deres og tradisjoner/historien. De er et veldig hoeflig og respektabelt folk, som generelt sett ikke setter seg selv over andre verdimessig sett. Etter tsunamien sto de f.eks i koe til butikkene, selv om de alle var desperate etter forsyninger, i stedet for aa loepe rundt og stjele. Det, pluss at de lager kick-ass underholdning, og er gode i nesten alt de dedikerer seg i. Este aquí. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 La meg forklare Vildanden for deg. Hmm, kanskje jeg skal ta opp denne tolkningen i klassen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Yatta er en genial musikkvideo. Har du sett live-opptreden deres? Det er så ustyrtelig komisk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Berre den på Jimmy Kimmel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå