Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er det bare synet som frister, og kulturen selvfølgelig. Opplevelsen.

Har forøvirg plukket opp The Wall av Pink Floyd i disse dager, men orker ikke så mye av gangen. Låtene er jo langt bortimot det beste som noen sinne er gitt ut, men historien og tekstene er så depressive og triste at jeg ikke orker så mye på en gang, dessuten er noen sanger nesten skumle. Jeg får så vondt av Pink :(

Lenke til kommentar

Men hvorfor akkurat Japan?

Hvorfor ikke Israel og Jerusalem?

Eller Peru?

For all del, jeg har lyst til å dra dit også, men Japan frister mer på grunn av teknologien og annerledesheten.

Har forøvirg plukket opp The Wall av Pink Floyd i disse dager, men orker ikke så mye av gangen. Låtene er jo langt bortimot det beste som noen sinne er gitt ut, men historien og tekstene er så depressive og triste at jeg ikke orker så mye på en gang, dessuten er noen sanger nesten skumle. Jeg får så vondt av Pink :(

trololololo ;)

Jo da, en ålreit cover men som med Another brick in the Wall som alle kjenner så formidler den ikke albumets helhetlige historie og tematikk på noen måte, og står mer frem som populær rock enn den nitriste sørgelige historien om Pink det faktisk er.

Lenke til kommentar

Eller Peru?

For min del er det folket, verdiene deres og tradisjoner/historien.

De er et veldig hoeflig og respektabelt folk, som generelt sett ikke setter seg selv over andre verdimessig sett.

Etter tsunamien sto de f.eks i koe til butikkene, selv om de alle var desperate etter forsyninger, i stedet for aa loepe rundt og stjele.

Det, pluss at de lager kick-ass underholdning, og er gode i nesten alt de dedikerer seg i.

Lenke til kommentar

Eidsvold ligger muligens høyere enn Jerusalem ja. Rånnå grill & kebab (eller noe) er et av de kulturelle høydepunktene i Norge.

Apropo Villanden, jeg leser Vildanden av Ibsen :O Er pga skole, men likevel. Sliter dog litt med å skjønne hvorfor teksten er så ekstremt bra. Ser ikke helt hva som gjør den unik

Lenke til kommentar

Mitt største ønske her i livet er å være på AltF4-con. Håper det blir en realitet en dag.

Ahh.. A guy can dream...

Og et av mine største ønsker er å ønske deg velkommen.

Eidsvold ligger muligens høyere enn Jerusalem ja. Rånnå grill & kebab (eller noe) er et av de kulturelle høydepunktene i Norge.

Apropo Villanden, jeg leser Vildanden av Ibsen :O Er pga skole, men likevel. Sliter dog litt med å skjønne hvorfor teksten er så ekstremt bra. Ser ikke helt hva som gjør den unik

Eidsvoll og Rålla. Ellers alt korrekt av faktaopplysninger osv.

La meg forklare Vildanden for deg.

Lenke til kommentar

Eller Peru?

For min del er det folket, verdiene deres og tradisjoner/historien.

De er et veldig hoeflig og respektabelt folk, som generelt sett ikke setter seg selv over andre verdimessig sett.

Etter tsunamien sto de f.eks i koe til butikkene, selv om de alle var desperate etter forsyninger, i stedet for aa loepe rundt og stjele.

Det, pluss at de lager kick-ass underholdning, og er gode i nesten alt de dedikerer seg i.

Este aquí.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...