Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

@Snurris: Hva grubler du på? Usikker på når beste AltF4-con går av stabelen, men du vil få beskjed.

 

Jeg grubler på dagen vi to (og evt. flere) skal ha deijt.

 

Som i gleder deg til? Og hva skjer med at du ikke siterer direkte?

 

Det som forbløffer meg mest er at nordmenn er så villige til å bli skamfert av skatter og avgifter samtidig som de er så uvillige til å benytte seg av de tilbudene som alle pengene de har betalt inn skal finansiere. Selveid er veleid?

 

Den doble norske skammen. Leve på trygd og samtidig feile i det landet du har størst muligheter for å lykkes i hele verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At to japanere, Inafune og Kojima, ikke liker japanske spill, er ikke det samme som at japanere generelt misliker dem. Tvert imot, jeg har fremdeles til gode å se en eneste spillbutikk i Japan som fronter vestlige fremfor japanske spill. Kojima er forøvrig en selverklært amerikafetisjist, så det ville vært overraskende om han mente noe annet.

 

Hvis å utvikle seg betyr å gjøre spillene mer vestlige, så er jeg glad for at den japanske spillindustrien ikke har utviklet seg. Jeg vil heller ha japanske spill fra 90-tallet enn vestlige fra 2011. Ikke at det betyr jeg mener vestlige spill er dårligere objektivt sett, men det er en smakssak og det er nettopp det som må erkjennes. Å argumentere for at den ene er bedre enn den andre kommer man ingen vei med, for vi har allerede bestemt oss for hva vi liker.

 

I Japan kan du få kjøpt brukte truser fra skolepiker. Med og uten innlegg.

 

Japan er et sprøtt land.

 

Spørs om det er så lett lenger. Noen av de som drev med dette ble felt i retten av lovene for bruktsalg. Man må ha en antikvitetslisens for å selge bruktvarer og det hadde de ikke hatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørs om det er så lett lenger. Noen av de som drev med dette ble felt i retten av lovene for bruktsalg. Man må ha en antikvitetslisens for å selge bruktvarer og det hadde de ikke hatt.

Det er ikke like åpenlyst lengre, men det finnes mang en bakgate hvor man finner rare butikker. Det er der de befinner seg. Truse på truse på skitten truse.

Lenke til kommentar

 

At to japanere, Inafune og Kojima, ikke liker japanske spill, er ikke det samme som at japanere generelt misliker dem. Tvert imot, jeg har fremdeles til gode å se en eneste spillbutikk i Japan som fronter vestlige fremfor japanske spill. Kojima er forøvrig en selverklært amerikafetisjist, så det ville vært overraskende om han mente noe annet.

 

Hvis å utvikle seg betyr å gjøre spillene mer vestlige, så er jeg glad for at den japanske spillindustrien ikke har utviklet seg. Jeg vil heller ha japanske spill fra 90-tallet enn vestlige fra 2011. Ikke at det betyr jeg mener vestlige spill er dårligere objektivt sett, men det er en smakssak og det er nettopp det som må erkjennes. Å argumentere for at den ene er bedre enn den andre kommer man ingen vei med, for vi har allerede bestemt oss for hva vi liker.

 

 

Eg sa aldri at japanarar generelt mislikar japanske spel, sjølv om det nesten kunne virke sånn. Poenget mitt var uansett (slik det sto i minst ei av sakene eg linka til) at eg blei overraska over at du mente at japanske spel er så kreative og originale, når eg har inntrykk av at den vestlege industrien har eit lang meir variert marknad (til dømes mtp. utallege variasjonar innan indie-, rolle-, strategi- og racingspel).

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...