Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en del oppstuss rundt El Shaddai i Tokyo. Skulle ønske det kunne få den samme oppmerksomheten her. Det er litt kjedelig med Norge hvordan de fleste er så opptatt FPSer av typen Modern Warfare, som kommer mer i annen rekke i Japan. Liker å se spill med stor kreativ lidenskap og originalitet få den uttellingen de fortjener fremfor alle massemordsimulatorene. El Shaddai er et helt unikt konsept og har en visuell stil og en blanding av gameplay-elementer som jeg ikke tror vi har sett noe lignende til før. Jeg synes også det er utrolig gøy hvordan japanerne kan ta en gammel jødisk tekst (Enoks bok) og få noe slikt ut av det.

Lenke til kommentar

 

Det var en del oppstuss rundt El Shaddai i Tokyo. Skulle ønske det kunne få den samme oppmerksomheten her. Det er litt kjedelig med Norge hvordan de fleste er så opptatt FPSer av typen Modern Warfare, som kommer mer i annen rekke i Japan. Liker å se spill med stor kreativ lidenskap og originalitet få den uttellingen de fortjener fremfor alle massemordsimulatorene. El Shaddai er et helt unikt konsept og har en visuell stil og en blanding av gameplay-elementer som jeg ikke tror vi har sett noe lignende til før. Jeg synes også det er utrolig gøy hvordan japanerne kan ta en gammel jødisk tekst (Enoks bok) og få noe slikt ut av det.

 

 

Japan? Som har vori kritisert ein heil masse i det siste for å knapt ha utvikla seg siden 90-talet?

 

Noko japanarane sjølv meinar:

 

http://www.gamer.no/artikler/87781/det-er-kvalitetsforskjell-mellom-ost-og-vest/

http://www.gamer.no/artikler/71197/japanere-lager-forferdelige-spill/

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...