LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jeg lærer stadig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Rider of Reason vel <3 Nawwwwwww <3<3<3<3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Inb4 AltF4 sier "God Morgen" Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Good morning Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 God morgen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Inb4 AltF4 sier "God Morgen" God morgen! Du brøt reglene God morgen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Hvilke regler? @Snurris: Du har ikke blitt invitert fordi det ikke har vært så mye kommunikasjon mellom oss før. Er et svært eksklusivt selskap, og jeg velger ikke hvem som helst - derfor står du langt opp på lista neste gang, sammen med Villery Andeville. VIP-lista er ShampooMacTavish, Camelo del Madre og Gal_apegos. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 MINE regler! Skal jeg orke å spille deus ex? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Alle orker å spille Deus Ex. It's the shit. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 "Får jeg ikke penger? Men jeg er jo norsk! Jeg vet om noen innvandrere som får! Sosialen? Våger du å si jeg skal gå på sosialen!?" "Hei, jeg er i USA og har brekt benet. Sykehusregningen ble ganske høy, men jeg har avlyst reiseforsikringen min. Hva har dere tenkt til å gjøre med det?" "Du, jeg bare lurte på om jeg hadde krav på noe penger? Bare sjekker sånn i tilfelle." Mot i brystet, vett i pannen... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Å gå på sosialen er jo identisk med å gå på fattighuset og ta en fattigmann bakfra, alle vet jo det. Du har ikke blitt invitert fordi det ikke har vært så mye kommunikasjon mellom oss før. Er et svært eksklusivt selskap, og jeg velger ikke hvem som helst - derfor står du langt opp på lista neste gang, sammen med Villery Andeville. VIP-lista er ShampooMacTavish, Camelo del Madre og Gal_apegos. Nawwwwwww <3<3<3<3 http://www.youtube.com/watch?v=PJQVlVHsFF8 Endret 7. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Skyyyyyt meeeg. Eg er så dårleg, og eg vil helst liggje i senga med vannflaska mi og spele Fable 3 heile dagen, ikkje rydde, pakke og dra til svigermor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Pew Pew Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Liker IKKE at nedtellingstråden ofte forsvinner blant de andre trådene på Lekeplassen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 @Snurris: Hva grubler du på? Usikker på når beste AltF4-con går av stabelen, men du vil få beskjed. @Craxmerax: Bruk "mine innlegg". Jeg surfer knapt på forumet, jeg diskuterer hovedsaklig i de trådene jeg alt har vært aktiv i. Snevert. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 "Får jeg ikke penger? Men jeg er jo norsk! Jeg vet om noen innvandrere som får! Sosialen? Våger du å si jeg skal gå på sosialen!?" "Hei, jeg er i USA og har brekt benet. Sykehusregningen ble ganske høy, men jeg har avlyst reiseforsikringen min. Hva har dere tenkt til å gjøre med det?" "Du, jeg bare lurte på om jeg hadde krav på noe penger? Bare sjekker sånn i tilfelle." Mot i brystet, vett i pannen... Særlig den midterste der er burn så det synger. @Craxmerax: Bruk "mine innlegg". Jeg surfer knapt på forumet, jeg diskuterer hovedsaklig i de trådene jeg alt har vært aktiv i. Snevert. Det gjør jeg også. I går tenkte jeg at jeg skulle ta meg tur til Spill-delen, men lot være. Jeg føler meg sikker på hva slags tråder som ligger der nå, av erfaring fra tidligere besøk. Deilig følelse å ligge i senga med regnvær utenfor, eller i det minste dårlig vær slik som nå og vite at du ikke trenger å gå ut eller stå opp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 @Snurris: Hva grubler du på? Usikker på når beste AltF4-con går av stabelen, men du vil få beskjed. Jeg grubler på dagen vi to (og evt. flere) skal ha deijt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det som forbløffer meg mest er at nordmenn er så villige til å bli skamfert av skatter og avgifter samtidig som de er så uvillige til å benytte seg av de tilbudene som alle pengene de har betalt inn skal finansiere. Selveid er veleid? Ellers merker jeg at jeg begynner å bli tent på El Shaddai: Ascension of the Metatron. Spillet ser like deilig ut som tittelen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 El Shaddai: Ascension of the Metatron... Det er en deilig tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå