Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke regler?

 

@Snurris: Du har ikke blitt invitert fordi det ikke har vært så mye kommunikasjon mellom oss før. Er et svært eksklusivt selskap, og jeg velger ikke hvem som helst - derfor står du langt opp på lista neste gang, sammen med Villery Andeville. VIP-lista er ShampooMacTavish, Camelo del Madre og Gal_apegos.

Lenke til kommentar

"Får jeg ikke penger? Men jeg er jo norsk! Jeg vet om noen innvandrere som får! Sosialen? Våger du å si jeg skal gå på sosialen!?"

 

"Hei, jeg er i USA og har brekt benet. Sykehusregningen ble ganske høy, men jeg har avlyst reiseforsikringen min. Hva har dere tenkt til å gjøre med det?"

 

"Du, jeg bare lurte på om jeg hadde krav på noe penger? Bare sjekker sånn i tilfelle."

 

Mot i brystet, vett i pannen...

Lenke til kommentar

Å gå på sosialen er jo identisk med å gå på fattighuset og ta en fattigmann bakfra, alle vet jo det.

 

Du har ikke blitt invitert fordi det ikke har vært så mye kommunikasjon mellom oss før. Er et svært eksklusivt selskap, og jeg velger ikke hvem som helst - derfor står du langt opp på lista neste gang, sammen med Villery Andeville. VIP-lista er ShampooMacTavish, Camelo del Madre og Gal_apegos.

 

:hmm:

 

Nawwwwwww <3<3<3<3

 

:love:

 

http://www.youtube.com/watch?v=PJQVlVHsFF8

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

"Får jeg ikke penger? Men jeg er jo norsk! Jeg vet om noen innvandrere som får! Sosialen? Våger du å si jeg skal gå på sosialen!?"

 

"Hei, jeg er i USA og har brekt benet. Sykehusregningen ble ganske høy, men jeg har avlyst reiseforsikringen min. Hva har dere tenkt til å gjøre med det?"

 

"Du, jeg bare lurte på om jeg hadde krav på noe penger? Bare sjekker sånn i tilfelle."

 

Mot i brystet, vett i pannen...

:lol:

Særlig den midterste der er burn så det synger.

 

@Craxmerax: Bruk "mine innlegg". Jeg surfer knapt på forumet, jeg diskuterer hovedsaklig i de trådene jeg alt har vært aktiv i. Snevert.

Det gjør jeg også. I går tenkte jeg at jeg skulle ta meg tur til Spill-delen, men lot være. Jeg føler meg sikker på hva slags tråder som ligger der nå, av erfaring fra tidligere besøk.

 

Deilig følelse å ligge i senga med regnvær utenfor, eller i det minste dårlig vær slik som nå og vite at du ikke trenger å gå ut eller stå opp.

Lenke til kommentar

Det som forbløffer meg mest er at nordmenn er så villige til å bli skamfert av skatter og avgifter samtidig som de er så uvillige til å benytte seg av de tilbudene som alle pengene de har betalt inn skal finansiere. Selveid er veleid?

 

Ellers merker jeg at jeg begynner å bli tent på El Shaddai: Ascension of the Metatron. Spillet ser like deilig ut som tittelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...