Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jeg tror jeg legger meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Er jeg velkommen her? Klart du er det. Hjertelig velkommen skal du være. *electronical hugs and cookies* De andre her er desverre svært dårlige på å ønske andre velkommen, desverre. Jeg mistenker at det har noe med at de er trønder-innavl å gjøre. Og ønsker deg samtidig en god natt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Det kan ha noe med at jeg har en total mangel på sosiale-antenner, som jo forklarer hvorfor jeg sitter på ett nettforum klokka ett om natta og raver i vei som en hormonbefengt drittunge. Whose Line eier fortsatt (eller mer korrekt sagt, Ryan Stiles og Colin Mochrie og Brad Sherwood og Chip Esten og Wayne Brady). http://www.youtube.com/watch?v=7c-0Rj36A0E&feature=feedrec Endret 6. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Er jeg velkommen her? Vel, det er jo ikke viktig. Jeg bryter meg inn, HEI ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Er vel litt sånn jeg og sikkert mange andre kan beskrives og. Jeg vet riktignok at altF4 arrangerer mystiske irl-treff irl med andre forumbrukere, så vi er riktignok ikke alle sånn (tydeligvis). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Han har til gode å ha et møte med meg http://www.youtube.com/watch?v=Y_KMYPsPNXQ&feature=related Endret 6. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Er dessverre ikke trønder, men nordlending som er mye bedre . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Nordlendinger i alle land er en haug med tullinger Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Slutt med trollingen din, Bloodlines. Er ikke snilt å lyve. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Eneste i familien som er trønder er fattern min. Så lyver ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Ææææææææ. Fæn altså. Jeg er oppe og lys våken ennå, og kom nettopp på at jeg glemte å svare på melding i stad. Da er det bedre å kose med dyna mens man hører på det kraftige regnværet utenfor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Regnvær når man skal sove = balsam for sjelen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Hva er shampoo for sjelen da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Rider of Reason vel <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Er dessverre ikke trønder, men nordlending som er mye bedre . Agreed Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det frister å skrive passiv-agressive meldinger på facebook-veggen min fordi noen på nettet ikke gir meg nok oppmerksomhet. What have I become... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 AAAW YE do it, take printscreen to prove it. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Tror at det er best jeg lar vær Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Kaker er brune. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Kvittering, du har mye å lære, det er nå du skulle ikke sagt noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå