Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh åh! Jeg laget en vits i sted! :D

 

Far til sin sønn:

- Hvorfor gratulerte du ikke din mor med morsdagen?

- Jo, fordi det er sønndag en gang i uken - men den er det aldri noen som gratulerer meg med!

 

Medier og Kommunikasjon synes jeg forøvrig ikke er ille. De ti timene norsk er forøvrig geniale, jeg digger norsk!

Lenke til kommentar

Pokker!!! må nok skuffe dere da jeg har tapt 2 verdens krig to ganger nå!!

Så norken er nå byttet ut med 14 timer tysk i uka! Sammen med et nytt fag kalt masjering! 6 timer i uka og resten går i å lære seg korrekt hilsen på den nye føreren...

 

Edit: @Riot: det heter røske kneipen!!!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Åh åh! Jeg laget en vits i sted! :D

 

Far til sin sønn:

- Hvorfor gratulerte du ikke din mor med morsdagen?

- Jo, fordi det er sønndag en gang i uken - men den er det aldri noen som gratulerer meg med!

 

Medier og Kommunikasjon synes jeg forøvrig ikke er ille. De ti timene norsk er forøvrig geniale, jeg digger norsk!

 

Jeg forsto ikke vitsen..

 

Hva er det man gjør i norsken der da?

Lenke til kommentar
Faen, sistetemplet i Zelda OOT som litenlink er jævlig, hater det....

 

Bossene er kule da :lol:

 

Hvordan gikk det på møtet riot? Fikk du jobben?

Og gratulerer med å få blikk fra jenter, må være første gang siden bodøturen?

 

Nesumar

:lol: Gikk bra. Tror dette bare var for å bli kjent og finne ut hvem som var verdt å få på intervju igjen. De hadde et 30minutters foredrag om bedriften og seg selv, med spørsmål, så var det på tide med 5 minutters inverju hvor vi måtte fortelle de hvorfor de skulle ansette MEG i bedriften. Var rimelig nervøs. x) Håper jegk ommer videre! *føle seg som på iDol*

 

Haha nei er ikke første gang siden da, men kan si en ting: Har ikke hatt sex siden August. :o Skal prøve å gå på date til uken med en venninne som kommer hjem.

Lenke til kommentar
August, september, oktober, november desember, januar, februar 7 måneder. Det er lenge det!

 

Ja, og det i August var faen meg voldtekt. :lol: Dagen før bablet hun om at hun mente jeg var borti så mangen og hun aldri hadde taklet noe sånt bare for å rote, men så hopper hun på meg. :mellow: Jaja.

 

Venter på en venninne som kommer nå i kveld. :D Håper på å få noe ut av henne. Kjærester er digg. :wub: Rotings er også da. Om ikke det går så bra, så blir det å vente på serveringsdamen fra hotellet. Hun kommer vel til Bergen snart for å besøke familie, og det er koselig å ha seg med henne. Sist gang var bare morsomt. :D

 

Som dette innlegget viser, ja jeg er glad i sex. :mellow: Nei jeg har ikke hatt på lang tid. :mellow: Ja jeg vil ha nå. :mellow:

 

 

 

 

:mellow:

Endret av Riot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...