Bloodlines Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Aha de ikke spiselige ja meh. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Må jo blokkere cookies da! Sesjon innkalling del 1. Blir nok ikke intressert på alle spørsmål der ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Om jeg hadde vært mod ville det kun vært de få som kan svaret på dette spørsmålet som ikke hadde forsvunnet. Hva smaker Burn? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det sa jeg faktisk på jobben til en gutt i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Om jeg hadde vært mod ville det kun vært de få som kan svaret på dette spørsmålet som ikke hadde forsvunnet. Hva smaker Burn? Skvip. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Burn smaker Kaffe of course. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kan dessverre ikke utestenge alle jeg ikke føler jeg har noen god kjemi med. Da hadde Diskusjon hatt ca. 10 brukere igjen http://www.youtube.com/watch?v=rdt6wcK1cSQ&feature=related Wolololol! Den skal på FB. Hun er jo purt gull. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Burn smaker Kaffe of course. Bare annerledes. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 SOM KAFFE BARE ANNERLEDES. Oi, bokmål. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hahaha, Techland har greid å publisere feil versjon av Dead Island" De har sluppet dev. build Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Moro. Noen som har prøvd det ennå? Er det noe annet enn Left4Dead eller lignende? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Haha. Det er hva jeg kaller en fuck up. Herregud. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jævla Canal Digital. Betale for å se landslaget spille?! Det er no dritt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Haha. Det er hva jeg kaller en fuck up. Herregud. Jepp. Man kan blant annet trykke på Y for å no-clip på PC. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Godt gjort å få til noe slikt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er Techland, eg hadde venta med å kjøpe uansett Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er jo rimelig flaut å gi fra seg utviklerversjonen. Hvordan i all verden er det mulig å gjøre en slik feil? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Så 25års konserten til Les Miserábles i kveld. Kom i et voldsomt Les Mis humør nå igjen! Endret 6. september 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 I miserabelt humør in a good way? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jævla Canal Digital. Betale for å se landslaget spille?! Det er no dritt. Det er noe triste greier, dessverre. Er ikke så mye man går glipp av da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå