Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg fikk El Shaddai i posten idag. Desverre har jeg hverken tv eller konsoller for øyeblikket. Det fulgte også med en edderkopp på pakken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg fikk El Shaddai i posten idag. Desverre har jeg hverken tv eller konsoller for øyeblikket. Det fulgte også med en edderkopp på pakken. Hva jeg hadde gitt for å være en flu.. Nei vent. Glem det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg fikk El Shaddai i posten idag. Desverre har jeg hverken tv eller konsoller for øyeblikket. Det fulgte også med en edderkopp på pakken. Edderkopp faktisk. Hvor kjøpte du El Shaddai fra? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg hylte sånn som dette når jeg så den. Kjøpte det på Platekompaniet.no for 399,- Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hun som vasker kontoret mitt er ikke så verst deilig. Tror faktisk jeg har plass til henne på pulten... "Kom her og sitt på fanget mitt, så skal du få høre om en hard oppvekst" Fungerer hver gang Endret 6. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Var den død? I de siste dagene har jeg tenkt på å begynne på Penumbraspillene jeg har og da vil nok jeg hyle slik også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Den var sprell levende. Penumbra-spillene er vanvittig skumle, så du vil nok hyle litt ja. Det tredje spillet er dog ikke skummelt da det ikke er monstre der. Har selv tenkt å spille ferdig Amnesia nå i høst. Passer perfekt da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da hadde jeg nok hylt litt, i det minste skvettet skikkelig. Jeg har Amnesia også. Må nok spille det en dag jeg føler meg modig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Etter hva jeg har lest, hørt, sett og spilt selv er det enda skumlere enn Penumbra. Men jeg liker skumle spill, så jo skumlere det er jo bedre er det. Er desverre ikke mange spill som skremmer meg. Er vel bare Penumbra, Call of Cthulhu og Dead Space 1 (faktisk) som har klart det. Sistnevnte hadde vanvittig gode lydeffekter, noe som bidro sterkt til at jeg synes det var skummelt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lurer på om jeg skal begynne å henge her, istedet for DNFK ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ok. Gameplayet er neppe fikset noe særlig, det er bevisst gjort dårlig av Suda51. Særlig den retro arbeidsbiten. Tenkte mer på hvordan man kom seg rundt i byen, men jobbene likte jeg bedre i toeren med NES-stilen. Ah, ok. Skal plukke opp denne med tid og stunder, med Move. Selv om jeg neppe kommer til å bruke Move så mye etter det Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lurer på om jeg skal begynne å henge her, istedet for DNFK ? Oh god, no 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke si det, da tenner han bare på ideen om å bi værende for trollinga si skyld. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke si det, da tenner han bare på ideen om å bi værende for trollinga si skyld. Faen, du har skjønt det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er det virkelig noe problem, AlfF4? Du har jo moderatorkrefter. Er det ikke bare å vise en bleik nerdemuskel, så forsvinner Bundy & The Trolls til skogs? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kan dessverre ikke utestenge alle jeg ikke føler jeg har noen god kjemi med. Da hadde Diskusjon hatt ca. 10 brukere igjen http://www.youtube.com/watch?v=rdt6wcK1cSQ&feature=related Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lurer på om jeg skal begynne å henge her, istedet for DNFK ? Jeg også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kan dessverre ikke utestenge alle jeg ikke føler jeg har noen god kjemi med. Da hadde Diskusjon hatt ca. 10 brukere igjen Pft, du veit du elsker meg. Jeg også. Join the dark side, we have cookies Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Cookies når hadde vi det her ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Cookies når hadde vi det her ? I browseren vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå