Cloudemyx Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Av alle mulige ting fant jeg en bag under senga med bl.a 6 musematter. Kjekt å ha. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er Minecraft ned enda?! I didn´t plan for this to happen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Nei, jeg fikk logga meg inn like etter at jeg skrev den posten der. Nå er det Weird Al Yankovic på spotify for alle penga. Jeg elsker polka-potpurriene hans. Also: http://www.youtube.com/watch?v=Y414Q7vVgYU&feature=player_embedded# Endret 5. september 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg vurderer om jeg må foreta en formatering av pcen.. Den har vært fryktelig treg og lite samarbeidsvillig for tiden. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Weird al er konge Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Nei, jeg fikk logga meg inn like etter at jeg skrev den posten der. Kommer meg inn jeg også nå, men det krever gjerne ett par-tre forsøk før det går. Men til gjengjeld så kjører Minecraft sykt mye bedre i W7 enn i OSX. Snakker 20/30-40/50 FPS over OSX samt null hakking. Silkesmud. Tror jeg beholder dual-boot, gitt. Endret 5. september 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg vurderer om jeg må foreta en formatering av pcen.. Den har vært fryktelig treg og lite samarbeidsvillig for tiden. Er det verdt det? Tja, for min del ville det vært siste utevei, men det kan vel ikke skade. Jeg brukte CCleaner her forleden og ble kvitt 1,6 GB med crap. Jeg ser på min egen at om den er treg, så hjelper det å rydde litt på den av ting jeg ikke trenger å ha på den og legge det over på en ekstern HDD istedet. Regner med at du kanskje har sjekket igjennom hele greia for virus? Siden det kan gjøre den treg. Fikset en pc i forrige uke som var treg. Den hadde et virus og etter å ha fjernet det ble den straks bedre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 http://www.theatlasphere.com/ Social networking site (with 20,000+ members and 10,000+ dating profiles) for admirers of Ayn Rand's novels The Fountainhead and Atlas Shrugged ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jaja. Jeg svinger løs med 90's og 80's Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er det bare meg eller er alle casemod-tråder folk ha i signaturene sine halv-gjorte prosjekter de tilsynelatende ga seg med oktober i 2010? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 In other words, hvordan går det med leilighetsanskaffelse? (see what I did thar?) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bitch! Det går jævlig dårlig. Skal vi gifte oss og ta opp et godt nok lån? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Mr. Tallguy ville nok ikke likt det, men hvis det ikke var for at han var så ekstremt høy ville jeg vurdert det Endret 5. september 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Han er aldri her uansett, go for it! Ja takk! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ferdig på jobb... *kapladonk* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Begynner på jobb om nesten 9 timer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ferdig på jobb... *kapladonk* Jeg har gitt deg gave på Facebook. Og jeg skal på jobb om 8 timer. Deus Ex-butikken sendte forøvrig ikke utenfor USA og Canada. Skikkelig skufa, fant dette skjerfet og det kosta litt over hundrelappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå