Spartapus Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg tenker det er helt passende at min kommende kone er 17 når hun får vår første. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Relevant re-post. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Mor mi fekk sitt første born då ho var 35. Eller, ho var gravid ein gong før det, men han var dødfødt. Eg kom når ho var 37, og lillebror då ho var 40. Pappa, derimot, har ein unge på 39, og ein på 33, også meg og brødrene mine. Lausjævel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Min mor fikk første småjævel i en alder av 18. Deretter giftet hun seg og fikk en småjævel til. Så gikk det hele ti år før neste jypling kom til verden, men han var da heldigvis perfeksjonen selv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hehe, jeg har en storebror på 41 selv, med 3 søstre imellom oss Nå er mora mi sammen med en annen enn faren min da. Endret 5. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Kva manglar på Haust-spillelista mi? Alfabetisk sortering. Faren min var 42 når han fikk sin siste. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Den er sortert alfabetisk. Etter song, riktignok, og ikkje artist, men det er og sånn eg foretrekk det. Meir variasjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Spillelista di gir meg kreft. Jeg må ha det sortert på artistnavn og deretter årstall. Og alt samme er sortert i spillelister basert på sjangren. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Sortert etter artist slik at album kommer sammen. Shuffel play for variasjon. Come at me! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Fikk nettopp vite at en jente jeg har kjent siden jeg var 5 år har blitt gravid, som 17åring. Må innrømme at jeg er rimelig "Wat" akkurat nå. 17 og mamma er drittidlig, kunne i alle fall aldri blitt pappa personlig. Er jo fortsatt et barn selv.. Ei i klassen min ble gravid med sin andre da hun var 16 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Spillelista di gir meg kreft. Jeg må ha det sortert på artistnavn og deretter årstall. Og alt samme er sortert i spillelister basert på sjangren. Sortert etter artist slik at album kommer sammen. Shuffel play for variasjon. Come at me! Å, unnskuld, eg gløymde at dykk hadde fasiten. >_> Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg tenker det er helt passende at min kommende kone er 17 når hun får vår første. Da må du finne en jente på 12 år. Dere må jo kjenne hverandre noen år før dere gifter dere, og når dere har vært gift noen år kan dere få barn. Du kan jo begynne med å henge litt rundt ungdomsskolene når du har tid. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Hvem sier at han ikke gjør det allerede? Spartapedo. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 http://www.google.no/webhp?hl=no Trykk play-knappen for awesomeness. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 That is so 8:00 am Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Det er ikke egentlig No More Heroes 3 men remaken av eneren til PS3. Er den tilgjengelig i Norge nå? Fikk nettopp vite at en jente jeg har kjent siden jeg var 5 år har blitt gravid, som 17åring. Må innrømme at jeg er rimelig "Wat" akkurat nå. 17 og mamma er drittidlig, kunne i alle fall aldri blitt pappa personlig. Er jo fortsatt et barn selv.. Da kunne du fått enkelte problemer med å ro deg unna. Kva manglar på Haust-spillelista mi? Alfabetisk sortering. Jepp. Sorter etter artist, og så kjør på med random. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Å, unnskuld, eg gløymde at dykk hadde fasiten. >_> Ja, høyr på oss! Neida. Det er bare perfeksjonisten i meg som får kramper av å se på lista di. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg så ikke engang på lista di. Og jeg gjorde det (ikke) som en sjef. Skal innstallere Windows 7 på MacBooken min nå, paradoksalt nok. Alt for bedre ytelse i Minecraft. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Får du logga inn på Minecraft Lakus? Kommer meg ikke inn, og det er det eneste jeg kan tenke meg å spille i dag. Grinete og utålmodig, selv Deus Ex ble for mye når jeg måtte vente på noen vakter ute på runden sin. Da er det galt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Nei, det gikk til fryseren i sta. Greit for meg egentlig, for da får jeg tid til å innstallere W7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå