Betenkt Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 I natt ble det lite søvn etter rangling i helga, så satser på at kaffen i kantina er god... som vanlig Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Opp for å bestille legetime, og så blir det leggetid igjen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Nettopp hatt legetime O_o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Sitter barnevakt for Nie og Espen pai sin datter. Har sovet fire timer. Kommer til å sovne når jeg legger henne for luren sin. Edit: Eg glømde nynorsken. Geez. Endret 5. september 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Gløymde, trur eg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Sitter barnevakt for Nie og Espen pai sin datter. Har sovet fire timer. Kommer til å sovne når jeg legger henne for luren sin. Edit: Eg glømde nynorsken. Geez. Aww, jeg som trodde du hadde vokst nynorsken av deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Gløymde, trur eg. Takk! Har lurt på den ein stund. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Tips: Bokmålsordboka og Nynorskordboka Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Wohooo.. Viftemotoren i bilen virker å være FUBAR samt at nøkkelen sitter fast i tenninga og tapper strøm as we speak. Fin start på dagen du -.-" Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Da var Xenoblade og No More Heroes 3 på vei, samt bluray-samlingen av de utvidete LotR-filmene. Neste uke blir det ny pc, jeg bare håper oppsettet jeg lagde for noen måneder siden fremdeles kan anskaffes og kanskje har gått ned litt i pris... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har en hentelapp fra posten, det er sannsynligvis Xenoblade. Så grått og trist det er ute. Masse tåke også. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har en hentelapp fra posten, det er sannsynligvis Xenoblade. Hvis du skal spille det med en gang så kom gjerne med en post om førsteinntrykket. Xenoblade har fått bedre anmeldelser enn noe JRPG på lenge. Vanskelig å tro at det ikke blir gitt ut i Amerika. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg får neppe hentet den i dag. Endret 5. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 No More Heroes 3? Watwatwat? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Det er ikke egentlig No More Heroes 3 men remaken av eneren til PS3. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 No More Heroes: Heroes' Paradise right ? Må snart finne meg arbeid, kjedelig å vente på svar. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Fikk nettopp vite at en jente jeg har kjent siden jeg var 5 år har blitt gravid, som 17åring. Må innrømme at jeg er rimelig "Wat" akkurat nå. 17 og mamma er drittidlig, kunne i alle fall aldri blitt pappa personlig. Er jo fortsatt et barn selv.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Sexy. Moren min var også 17. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Søstera mi var rundt 17 og, sin første gang. Mens mora mi var 40 når ho fikk meg. :3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Mens mora mi var 40 når ho fikk meg. :3 Ditto! Men hun fikk min eldste søster da hun var 20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå