Rider of Reason Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hei guttar vi skal ikke bare ta en taxi då. Bra slutt. Tror jeg må teste flytogbusstogflyet neste gang jeg er i oslo. Men hvor finner jeg det Endret 20. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) La meg 11 og våknet nå. Hvorfor i all verden sover jeg så lite når jeg legger meg normalt, i forhold til når jeg legger meg på morran? Skjer nesten hver gang jeg legger meg rundt midnatt. Endret 20. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kanskje kroppen din ikke er vant til at du legger deg i normal tid? Skjer faktisk det samme med meg av og til. Kan legge meg rundt 23-24 tiden, og våkner i 2-3 tiden om natten lys våken. Jævlig irriterende. Men jeg har alltid vært et b-menneske, og selv da jeg gikk på skolen eller skulle på jobb kunne jeg legge meg rundt 4 om natten, enda jeg måtte opp i 7-8 tiden om morgenen. Da ble det ofte soving når jeg kom hjem slik at jeg var våken om natten igjen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tja, ikke vet jeg. Når jeg jobbet la jeg meg ofte i 04 tiden og sto opp igjen kl.05.30. Fungerte ganske lenge også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg liker ikke når jeg står opp og tror klokka er noe helt annet. Skjer ofte, spesielt på natta, at jeg står opp f.eks kl 3, dusjer, kler på meg og gjør meg klar. Med en gang hode mitt begynner og våkne, forstår jeg hva klokke er. Men det som er fint, det er en time til jeg skal gå. Dexter time B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nytt skin til forumet Ikke ferdig enda, men det kan brukes Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noe sånt som dette? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det var tragisk Liker det "originale" bedre Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hah, vi har Samfunnskunnskap-prøve nå, og læreren glemte å skru av nettet Skal ikke jukse, men det er litt sløvt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nettverket, da. De pleier å skru det av så vi ikke kan sjekke svarene på Wikipedia o.l. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja skjønte hva du mente. Nei er bare det at de aldri gjør det her. Bare på noen prøver så må vi sitte med skjermen til, og de ser til at vi slår av nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå