Spartapus Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Unforgiven blir nærmest den rake motsetning til Leones filmer. Den er så avromantiserende at det nesten kan kalles en sosialrealistisk western. Det er forsåvidt interessant på sin måte, men jeg synes ikke det er like underholdende, og jeg tenker at det er en type film man helst burde se etter å ha sett mange western og ønsker et skråblikk på sjangeren. Det var i det minste fra det ståstedet filmen ble regissert av Eastwood. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 I kveld tenkte jeg kanskje se Sucker Punch, hvis jeg får tid. Sucker Punch er god underholdning. Husker at det faktisk gjorde vondt i ørene da jeg var og så den på kino. >< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hah, det henger en plakat for Final Fantasy XXVII på kontoret til tech eksperten i Deus Ex: HR Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Det visste jeg og jeg har ikke spilt spillet en gang. Er vel en god stund til FFXXVII kommer ut. Hvis det i det hele tatt kommer. Endret 4. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jupp, klukket da jeg så det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Meh, nå er det lekser. Matten er ekstremt vanskelig http://open.spotify.com/track/4rwpZEcnalkuhPyGkEdhu0 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Glad jeg ikke har lekser. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Final Fantasy XXVII kommer til å eie. Jeg føler det på meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 100 timer med japansk såpeopera og utdatert gameplay meh Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg hadde selvfølgelig spilt det og med stor sannsynlighet elsket det. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er glad jeg ikke har lekser Go, go media! Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er glad jeg har en fremtid, go go IB Neeida, går sikkert an å skaffe seg jobb etter man har tatt mediautdannelse, men har hørt at det er nesten umulig å få seg noen jobb som faktisk bruker det du har lært (aka innen media) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Fy faen som det regner. Det er på grensa til å være for mye til at det er kult til og med, særlig fordi bare er regn og ikke noe annet attåt. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skal ikke jobbe innen media uansett Skal gå høyskole osv. Høyskolene ser ikke lengre etter folk med 3 år allmenn. De fleste har mer bruk for folk med 2 år relevant programfag og påbygging. IB er jo best om du skal gå på universitet innenfor allmennfaglige ting. Er ikke noe problem å ta videre utdanning uansett hva man tar for tiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nå føler jeg meg veldig gammel, men skitt la gå: Hva er IB? Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) http://www.ibo.org/diploma/ Er en skole linje hvor all undervisning foregår på engelsk, og hvor oppgavene/stilene vi skriver blir sendt inn til IBO for retting. Det betyr at jeg blir dømt på lik linje med tyskere, franskmenn, indere etc. Siden norsk skole er ræv og lærer elevene nesten ingentnig, er det veldig krevende å få gode karakterer. Men, på en annen side gir det meg en gigantisk fordel når jeg skal søke til universitet (i utlandet). Det er en allmen aksept for at norske karakterer ikke er verdt en skit, så nordmenn som går på vanlig skole får nesten aldri plasser på kjente universiteter Endret 4. september 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du seiler vel bare inn i alle rektorers hjerter uansett? Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 IB coordinator (har ansvaret for alt med IB på skolen, litt som rektor) her på skolen har jeg nok ikke klart å kapre. Hun er skummel som fy. 50+ år (snart 60 vil jeg tro) gammel dame fra England, og som har det værste temperamentet på denne siden av ekvator. Hun klikker i vinkel, før hun roer seg ned og begynner å smile og være hyggelig engelsk person, men du merker likevel at hun er småpsykopatisk under overflaten. Meen, hun får ting gjort, og hun gjør det kjapt, så er vel sånne personer man vil ha i en stilling som det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nå føler jeg meg veldig gammel, men skitt la gå: Hva er IB? Du er bare så gammel som du føler deg, knuppen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Joa, men når du ikke har peiling på hva som foregår på norske skoler lenger så føler du deg med ett litt eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå