Gormers Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Byttet ut "relevance" med "date", så nå er det etter dato. (føler meg skikkelig 1337 nå) https://www.diskusjon.no/sok/?query=s%F8k...&tid=1316881&sort=date&author=gormers&query=av+gormers edit: eller ikke xP. Blir sortert på en annen måte i alle fall... Endret 3. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hele lørdagskvelden på NRK består av MGP Jr. Jippi... Neeei, du må se på The Good, the Bad and the Ugly (1966) på NRK2. Blir aldri lei den filmen...eller noe annet av Sergio Leone. Fikk forøvrig kjøpt en haug filmer i dag og...Sucker Punch, True Grit, Kongen av Bastøy, Wall Street, The King's Speech og en samling Robert Rodriguez-filmer. Duke Nukem Forever var også ganske billig nå...ikke at jeg liker FPS, men siden Duke Nukem 3D var blant de få jeg noensinne har likt så gir jeg dette sjanse uansett anmeldelser. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Og når du har sett alle av Sergio Leone, så kan du se på filmene til Lucio Fulci. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hele lørdagskvelden på NRK består av MGP Jr. Jippi... Neeei, du må se på The Good, the Bad and the Ugly (1966) på NRK2. Blir aldri lei den filmen...eller noe annet av Sergio Leone. Fikk forøvrig kjøpt en haug filmer i dag og...Sucker Punch, True Grit, Kongen av Bastøy, Wall Street, The King's Speech og en samling Robert Rodriguez-filmer. Duke Nukem Forever var også ganske billig nå...ikke at jeg liker FPS, men siden Duke Nukem 3D var blant de få jeg noensinne har likt så gir jeg dette sjanse uansett anmeldelser. Så den går nå? EDIT: Næh Endret 3. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Den gikk, jeg så, jeg kom. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hvem det nå enn som sa at NRK var fail: Skjerp deg. Det er faen hakke meg en suveren kanal. Ingenting på tv? NRK nett-tv hjlper deg, med millioner (mild overdrivelse) av tv-programmer å se. Helt gratis. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hvem det nå enn som sa at NRK var fail: Skjerp deg. Det er faen hakke meg en suveren kanal. Ingenting på tv? NRK nett-tv hjlper deg, med millioner (mild overdrivelse) av tv-programmer å se. Helt gratis. NRK er veldig ålreit. Husker jeg ikke var en sånn voldsom fan av NRK når jeg var 13-15 år, men nå synes jeg faktisk det er den beste kanalen. Når jeg først ser på TV, så er det NRK, og det er relativt ofte jeg tar turen innom NRK nett-TV. Relativt objektive når de melder nyheter også, på nettsiden og på TV. Nå skal jeg køye og høre på siste episode av Misjonen. Endret 3. september 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Enig med Fattern der gitt. Speaking of Fattern.. NÅR SKULLE VI SPILLE DEAD SPACE 2 MP DIN HORE?! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 NRK er kanskje den beste kanalen i Norge, men uansett hvor bra en betal-kanal er så rettferdiggjør ikke det å tvinge alle til å betale for den. Det er et tramp på friheter man kan ta for gitt i de aller fleste vestlige land. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg er nokså enig, men vi er vel lagt fra alene med å være nødt til å betal lisens. Lenke til kommentar
Mehehe Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kvaaaalm Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 NRK er kanskje den beste kanalen i Norge, men uansett hvor bra en betal-kanal er så rettferdiggjør ikke det å tvinge alle til å betale for den. Det er et tramp på friheter man kan ta for gitt i de aller fleste vestlige land. Linkz pls Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Rundet The Baconing nå. Veldig artig spill. Digger stemmen til Deathspank. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Liker NRK godt og nett-tvn er jo konge. Helt utrolig mye som ligger der. @Spartapus: Jeg så ikke The Good, the Bad and the Ugly. Vi så "En vakker dag" på TV2, som også er et fint program. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Clintern er ikke "fin", Han er definisjonen på hardbarka jævel. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Nå gjorde ikke jeg en relasjon mellom den filmen og programmet vi så, men det kommer ikke frem i posten min. Jeg har egentlig aldri sett hele The Good, the Bad and the Ugly når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Du skrev "som også er", så jeg tenkte jeg skulle arrestere deg der Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Den nye helten min! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har egentlig aldri sett hele The Good, the Bad and the Ugly når jeg tenker meg om. Vel, tre timer er en tung dose spaghetti-western. Anbefaler å varme opp med de langt kortere forgjengerne For a Fistful of Dollars og For a Few Dollars More, så kan du se selve kronen på verket som er The Good, the Bad and the Ugly. Når alle tre er fordøyd anbefaler jeg å se Once Upon a Time in the West, som er en ganske annerledes Leone-western med Charles Bronson i stedet for Eastwood. Har man sett disse fire trenger man egentlig ikke se noen flere westernfilmer, med mindre man har veldig lyst. I kveld tenkte jeg kanskje se Sucker Punch, hvis jeg får tid. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Dollar trilogien er viktig, men det finnes andre gode westernfilmer som Unforgiven, The Wild Bunch og How The West Was Won. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå