Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele lørdagskvelden på NRK består av MGP Jr. Jippi...

 

Neeei, du må se på The Good, the Bad and the Ugly (1966) på NRK2. ;) Blir aldri lei den filmen...eller noe annet av Sergio Leone.

 

Fikk forøvrig kjøpt en haug filmer i dag og...Sucker Punch, True Grit, Kongen av Bastøy, Wall Street, The King's Speech og en samling Robert Rodriguez-filmer. Duke Nukem Forever var også ganske billig nå...ikke at jeg liker FPS, men siden Duke Nukem 3D var blant de få jeg noensinne har likt så gir jeg dette sjanse uansett anmeldelser.

Lenke til kommentar

Hele lørdagskvelden på NRK består av MGP Jr. Jippi...

 

Neeei, du må se på The Good, the Bad and the Ugly (1966) på NRK2. ;) Blir aldri lei den filmen...eller noe annet av Sergio Leone.

 

Fikk forøvrig kjøpt en haug filmer i dag og...Sucker Punch, True Grit, Kongen av Bastøy, Wall Street, The King's Speech og en samling Robert Rodriguez-filmer. Duke Nukem Forever var også ganske billig nå...ikke at jeg liker FPS, men siden Duke Nukem 3D var blant de få jeg noensinne har likt så gir jeg dette sjanse uansett anmeldelser.

Så den går nå?

 

EDIT: Næh

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hvem det nå enn som sa at NRK var fail: Skjerp deg. Det er faen hakke meg en suveren kanal. Ingenting på tv? NRK nett-tv hjlper deg, med millioner (mild overdrivelse) av tv-programmer å se. Helt gratis.

NRK er veldig ålreit. Husker jeg ikke var en sånn voldsom fan av NRK når jeg var 13-15 år, men nå synes jeg faktisk det er den beste kanalen. Når jeg først ser på TV, så er det NRK, og det er relativt ofte jeg tar turen innom NRK nett-TV. Relativt objektive når de melder nyheter også, på nettsiden og på TV.

 

Nå skal jeg køye og høre på siste episode av Misjonen.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Jeg har egentlig aldri sett hele The Good, the Bad and the Ugly når jeg tenker meg om.

 

Vel, tre timer er en tung dose spaghetti-western. Anbefaler å varme opp med de langt kortere forgjengerne For a Fistful of Dollars og For a Few Dollars More, så kan du se selve kronen på verket som er The Good, the Bad and the Ugly. Når alle tre er fordøyd anbefaler jeg å se Once Upon a Time in the West, som er en ganske annerledes Leone-western med Charles Bronson i stedet for Eastwood. Har man sett disse fire trenger man egentlig ikke se noen flere westernfilmer, med mindre man har veldig lyst.

 

I kveld tenkte jeg kanskje se Sucker Punch, hvis jeg får tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...