AltF4 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hvilken pun? Fikk samme resultat nå som sist, enda jeg fokuserte litt mer på svarene. Da vet jeg hva jeg skal stemme når jeg får ræva i gir! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Ved et kommunevalg er det ikke nødvendigvis slik at ett parti er det riktige for alle kommunene i hele Norge. Det er forskjeller fra sted til sted og hvert parti har sine lokale kampsaker, i tillegg til de kjernesakene partiet samlet (...nesten...) står for i hele Norge. Det som er bra for en kommune, er ikke nødvendigvis det for en annen kommune. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Ifølge den testen Error la ut bør jeg stemme Høyre. FRP kom som nummer 2 og KRF 3. 3 innlegg til RoR. Ich er awesome. Nå kan du nesten ikke skrive mer i tråder som har postcount Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hvilken pun? Hvis man trykker "vet ikke" på samtlige spørsmål på dennetesten står det at man burde stemme senterpartiet. Stemmer jo ganske godt Endret 3. september 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Lol, se der ja. Godt jobba Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hvilken pun? Hvis man trykker "vet ikke" på samtlige spørsmål på dennetesten står det at man burde stemme senterpartiet. Stemmer jo ganske godt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Birger Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Ifølge den testen Error la ut bør jeg stemme Høyre. FRP kom som nummer 2 og KRF 3. 3 innlegg til RoR. Ich er awesome. Nå kan du nesten ikke skrive mer i tråder som har postcount Nei, må nesten unngå det en stund nå. Var litt usikker på en del spørsmål så tok testen flere ganger, men var de samme partiene som kom opp i forskjellig rekkefølge uansett (Krf, Venstre, Høyre og Frp), så er tydelig at jeg hører til på høyresiden. Edit: Ikke at jeg synes noen partier fortjener min stemme uansett. Endret 3. september 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hele lørdagskvelden på NRK består av MGP Jr. Jippi... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 NRK er den kanalen jeg ser minst på uansett, så for min del kan de sende det de vil Må vel begynne å betale lisens nå når jeg flytter også. Håpløst. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 TV er ikke verdt å se på. 9/10 programmer er uendelig crap. Graham Norton Show, nytt på nytt og løvebakken er det eneste som er verdt min tid, og løvebakken tror jeg ikke går lengre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Derfor man har filmkanaler. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Meh, da kan man like godt kjøpe dvd'er. Da får du sett akkurat de filmene du vil selv og ikke tilfeldige 3erfilmer, og du kan se når du vil selv og ikke være bundet opp til et tidspunkt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 På den andre siden så har du muligheten til å se filmer du kanskje ikke ville ha hørt om/tatt sjansen på å kjøpe om du tilfeldigvis zapper innom. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 TV er ikke verdt å se på. 9/10 programmer er uendelig crap. Graham Norton Show, nytt på nytt og løvebakken er det eneste som er verdt min tid, og løvebakken tror jeg ikke går lengre. Bytt Graham med The Daily Show og du er good to go. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Neii, Graham Norton show er gøy. Er et sånn show jeg vanligvis såvidt hadde klart å zappe meg gjennom før jeg hadde begått sepukku, men det er overraskende morsomt Endret 3. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Neii, Graham Norton show er gøy. Er et sånn show jeg vanligvis såvidt hadde klart å zappe meg gjennom før jeg hadde begått sepukku, men det er overraskende morsomt Jeg synes hele greia blir for homsete, jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Pfft Sånn forresten. Hvordan finner man sine egne inlegg i en spesifikk tråd? Si at jeg har lyst til å finne alle innlegg skrevet av meg i denne tråden, hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/sok/?query=s%F8k...&tid=1316881&sort=relevance&author=gormers&query=av+gormers bytt ut gormers med brukernavnet ditt så funker det tror jeg. Var nødt til å klippe og lime url for å få det til å funke (fra siden der man får alle poster du har skrevet på forumet, og der man kan søke gjennom alle postene i denne tråden). Forøvrig ser jeg aldri på humorprogrammer på tv nå tildags. Youtube derimot... Endret 3. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 https://www.diskusjon.no/sok/?query=s%F8k...&tid=1316881&sort=relevance&author=gormers&query=av+gormers bytt ut gormers med brukernavnet ditt så funker det tror jeg. Var nødt til å klippe og lime url for å få det til å funke (fra siden der man får alle poster du har skrevet på forumet, og der man kan søke gjennom alle postene i denne tråden). Hm, takk for denne linken, men jeg ser ikke helt oversikten! Det er poster fra 09 og 10 om hverandre. Er veldig hypp på å se min første post her inne selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå