Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved et kommunevalg er det ikke nødvendigvis slik at ett parti er det riktige for alle kommunene i hele Norge. Det er forskjeller fra sted til sted og hvert parti har sine lokale kampsaker, i tillegg til de kjernesakene partiet samlet (...nesten...) står for i hele Norge. Det som er bra for en kommune, er ikke nødvendigvis det for en annen kommune.

Lenke til kommentar

Ifølge den testen Error la ut bør jeg stemme Høyre. FRP kom som nummer 2 og KRF 3.

 

 

3 innlegg til RoR.

:ohmy: Ich er awesome. :p

 

Nå kan du nesten ikke skrive mer i tråder som har postcount :p

Nei, må nesten unngå det en stund nå. :p

 

Var litt usikker på en del spørsmål så tok testen flere ganger, men var de samme partiene som kom opp i forskjellig rekkefølge uansett (Krf, Venstre, Høyre og Frp), så er tydelig at jeg hører til på høyresiden.

 

Edit: Ikke at jeg synes noen partier fortjener min stemme uansett.

Endret av Rider_of_Reason
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/sok/?query=s%F8k...&tid=1316881&sort=relevance&author=gormers&query=av+gormers

bytt ut gormers med brukernavnet ditt så funker det tror jeg. Var nødt til å klippe og lime url for å få det til å funke (fra siden der man får alle poster du har skrevet på forumet, og der man kan søke gjennom alle postene i denne tråden).

 

Forøvrig ser jeg aldri på humorprogrammer på tv nå tildags. Youtube derimot...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/sok/?query=s%F8k...&tid=1316881&sort=relevance&author=gormers&query=av+gormers

bytt ut gormers med brukernavnet ditt så funker det tror jeg. Var nødt til å klippe og lime url for å få det til å funke (fra siden der man får alle poster du har skrevet på forumet, og der man kan søke gjennom alle postene i denne tråden).

 

Hm, takk for denne linken, men jeg ser ikke helt oversikten! Det er poster fra 09 og 10 om hverandre. Er veldig hypp på å se min første post her inne selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...