Lakus Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 14-år gamle gangstars med superhøy selvtillit og regulering. TOmmel oPp! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 14-år gamle gangstars med superhøy selvtillit og regulering. TOmmel oPp! Alle med insane høy selvtillit, uansett alder er WIN Kina, ingen kan ta deg ned, fordi man lever i sin egen bobble Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg lever også i en boble. Men noen ganger kommer det en eller annen pikk inn i boblen min og roter rundt. Jeg hater rotende pikk. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg lever også i en boble. Men noen ganger kommer det en eller annen pikk inn i boblen min og roter rundt. Jeg hater rotende pikk. Ikke lyv, you love it. -så vi slipper en bong sang på folka som lytter og ler Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg lever også i en boble. Men noen ganger kommer det en eller annen pikk inn i boblen min og roter rundt. Jeg hater rotende pikk. Rotende pikker er overalt... Hmmm... Er jeg en rotende pikk i boblen din nå tro? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Srsly. Hva faen er det som skjer om dagen? Madness i SO. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Srsly. Hva faen er det som skjer om dagen? Madness i SO. jeg slapp ut fra galehuset vel, det om permban var bare løgn Jeg var innlagt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jada, hvem har vel ikke det en gang eller fem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jada, hvem har vel ikke det en gang eller fem. Godt poeng Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Srsly. Hva faen er det som skjer om dagen? Madness i SO. Madness? This is diskusjon.no! Edit: http://www.youtube.com/watch?v=EDlC7oG_2W4 dum dum dum di dum dum di dum didum di dum dum Endret 2. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 SO blir vist et galehus. Og det er ikke lett å skrive fra mobilen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Merker jeg har lyst på en i5/i7 i MacBooken min... Men jeg kan ikke kjøpe en ny allerede Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Det er ikke en sånn jeg har. Men ja, jeg har en bærbar datamaskin som faktisk er bærbar. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Batteriegenskapene i maccen er nok det eneste jeg savner på min "bærbare". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 HAR DERE SAVNET MEG MAMMADALTER?! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 I dag har det hvert en bra dag til i kveld, alt går vist nedover igjen ikke morsomt... . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 GTFO!! You make my wand tingle Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 I dag har det hvert en bra dag til i kveld, alt går vist nedover igjen ikke morsomt... . Whay? What is happening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå