AltF4 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Ja for faen! Bøker? Haha så jævla gammaldags! Bryr meg ikke om ting som ikke går på strøm. Da jeg vokste opp, måtte vi lage bøkene våre sjæl! AV GAFFATEIP OG LØVETANN! Men nå er det sååååå outdeitet lizm Åååååh, jeg elsker humoren din. Ja for faen! Bøker? Haha så jævla gammaldags! Bryr meg ikke om ting som ikke går på strøm. Eh, learn to e-bok? Gamling Fortsatt basert på gammaldags teknologi. Ah, pure ungfole så uviss og vakker! Endret 1. september 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Las nettopp introen i manualen til DE: HR (er ikkje så ofte eg les manualen til Steam-spel...) - den forklarte eksplisitt ein del ting som eg fant ut i sjølve spelet (nasjonalstaten ligg nede for teljing, fordel til globale selskap og privat tryggleik); og kom med eit par interessante detaljar, som at 1/20 av verda sin folkesetnad er augmenta. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ja for faen! Bøker? Haha så jævla gammaldags! Bryr meg ikke om ting som ikke går på strøm. Da jeg vokste opp, måtte vi lage bøkene våre sjæl! AV GAFFATEIP OG LØVETANN! Men nå er det sååååå outdeitet lizm Åååååh, jeg elsker humoren din. Og jeg elsker deg. Visste ikke at du har katt btw: Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 I was going to tell a gay joke. Butt fuck it 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Las nettopp introen i manualen til DE: HR (er ikkje så ofte eg les manualen til Steam-spel...) - den forklarte eksplisitt ein del ting som eg fant ut i sjølve spelet (nasjonalstaten ligg nede for teljing, fordel til globale selskap og privat tryggleik); og kom med eit par interessante detaljar, som at 1/20 av verda sin folkesetnad er augmenta. Har du sjekka http://www.13311tower.com? I was going to tell a gay joke. Butt fuck it Å herre gud, jeg så det ikke en gang til å begynne med. Visste ikke at du har katt btw: Jo da, ligner litt! Endret 1. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Uhm Vi overgir oss ikke, vi er ikke kvinnfolk, vi vil fortsette å slåss, Nå har han IHVERTFALL tapt, for nå kommer Ottar til å sende ned både det ene og det andre for å knuse et par steiner. I was going to tell a gay joke. Butt fuck it Er det forresten rart å drømme om å få jobbe som "oversetter" for film? Altså som en av de som lager norske tekster til engelske filmer? Endret 1. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvorfor tvinge seg inn i en jobb hvor det er påbudt å lage minst tre skrivefeil eller ekstremt tåpelige oversettelser i hver filmtekst God natt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Fordi som med meterologer så kan jeg drite meg ut daglig uten å få sparken. Endret 1. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har du sjekka http://www.13311tower.com? Las meg opp på heile greia her: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=120594 Eg kjenner ein eim av DLC. Denne gangen vert eg ikkje fyld med ein kjensle av avsky, då - desse folka kan gjerne få litt meir av pengane mine. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Leste litt, men av rein frykt for spoilers stoppa jeg. Ja, jeg er veldig åpen for mer Deus Ex HR, ikke ferdig enda men jeg elsker det virkelig. Nå har jeg unlocka cloak også, og det er faktisk så moro som jeg syns det så ut som! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vi har vore på akvariet i dag. Steinbit er faktisk jævleg stygge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=MESt9buQcT4&feature=player_embedded Steinbit er faktisk jævleg stygge. Endret 1. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=plWnm7UpsXk&feature=related Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Den stripa er spot-on for hvordan ungdommen er nå til dags. TENKE SEG TIL! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Cyanide and Happiness er kanskje verdens beste tegneserie. Penny arcade og XKCD må vel være de som er med på å kjempe om toppen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Laget en om meg og madammen også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg vil gifte meg med den gif-en her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå