Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, her var det liv mor, eller hva Gina?

 

i-see-what-you-did-there.jpg

 

 

Hørte litt på Dimmu "back in the day". Likte spesielt låter som "Alt lys er svunnet hen" og "Mourning Palace". Nå om dagen har det blitt mindre svartmetall.

 

Men nå som jeg hører på de igjen, så lurer jeg på om de ikke fortjener en plass på den nyeste spotify-lista mi. Den inneholder allerede alt fra klassisk musikk, til dødsrap (Necro) og alt annet innimellom, bortsett fra pop og Pitbull og annet "mainnsjit".

 

Jeg og dama har brukt de siste dagene på å se Schindlers List, The Pianist og Der Untergang. (Jepp, det ble jødehat-uke. Nei, er ikke nazist.)

 

Alle er gode filmer, så jeg anbefaler de.

Lenke til kommentar
Da, etter litt diskusjon så flyttes "Siste ordet 1" fra "Småprat" kategorien og til "Sosial" og endres til Innlegg.no - Siste ordet 1.
Hvorfor fikk jeg ikke valget å protestere?
Du har hatt gode muligheter kjære deg.

Forslaget ble fremmet 27. 08.11 - 19:12 og du postet selv i tråden 2 timer etterpå.

Du kommenterte delvis på hendelsen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1316881&view=findpost&p=18230610 :)

Lenke til kommentar

Crap

 

Jaja, have sum music then:

 

 

 

Neste gang jeg blir stoppet på brua, så skal je gjøre det samme når jeg blir stoppa :ph34r:

 

Slenge meg utenfor! :D

 

http://www.google.no/imgres?q=brua+narvik&um=1&hl=no&sa=N&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=b-IHypJMDUb2IM:&imgrefurl=http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article3266239.ece&docid=fFSOy52MFrR4pM&w=298&h=119&ei=TrVeTpb8Bs3JsgaS8_zPDw&zoom=1

 

Den brua, nær narvik.

 

(SJUUUUUUUUUUUUUUUKT HØYT)

 

EDIT: Lå i 160 på den veien ved Evenes, noe som er jævlig farlig, og så politibilen, sto på bremsene, hjulla hvinte etc, også kjørte 10 km/t under fartsgrensa Der hvor de hadde kontroll, selfølgelig hoppa de i bilen og stoppa meg, men de hadde jo ikke måling ^^

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Runda Human Revolution (på "Give me Deus Ex" - seemed appropriate sidan eg alltid spelte Deus Ex på "Realistic") nettopp. Beste einspelaropplevinga eg har fått med meg på lenge. Ingen NG+, men eg må nesten gjere det om igjen likevel. Om enn ikkje akkurat no.

 

Æsj, var veldig spent på ng+ og håpa virkelig at det skulle være det. Har gjort litt i by 2 jeg nå, og egentlig ikke oppgradert stort annet enn hacking. Kan løfte tinge ting og se fiendens synsfelt samt slå ut to på en gang, ellers er alle mine poeng brukt på hacking. Elsker spillet selv, men det er mye rart ved det jeg stusser på. Dessuten syns jeg det er rart ingen har stjålet Hideo Kojimas idé om å kunne distrahere fienden med lyd - det er er stort savn i mange snikespill.

Lenke til kommentar

Du kan jo det? Kast ein (tung) ting i ei retning, så vert dei "alarmed" og sjekker. PS. Warren Spector, som er hjerna bak Deus Ex 1 (kor fiendane og reagerer på lyd!), laga og Thief-spela, kor du kan distrahere folk med lyd - det kom ute same år som Metal Gear Solid (reknar ikkje med lyd var så viktig i NES-spela).

 

Sånn generelt vil eg tilrå å skaffe seg alt som gjev deg tilgang til stader, altså høge hopp, Icarus (slowfall?), Wall Punch, og å løfte tunge ting.

 

Hacking (og hacking stealth) er òg eit must - vision cones-greia tok eg heilt på slutten, den var i grunn ikkje så awesome.

Lenke til kommentar

Informasjonsteknologi 2 er brutalt kjedelig. Må jobbe i CS3 fordi IKT-avdelingen ikke trodde på ledelsen når de sa de skulle kjøpe inn CS5. "Det koster 60k da!" Venter og venter...

 

Vi hadde Photoshop i IT1 vi. I IT2 skal vi ha C# i Silverlight og Expression Blend til animering. De bruker CS3 på skolen her også, men jeg og noen andre fikk tak i CS5 på... annet vis :)

Photoshop i fjor på oss også.

IT2 skal vi stort sett jobbe med Flash og ActionScript 3.0

Lenke til kommentar

Er bare at mange folk i Narvik er mer svensk enn norsk. Og de sier headband og det syntes jeg bare er rart.

Hvis du noen gang kaller meg svensk, så skal jeg ta deg.

:realmad:

 

:p

 

Er btw dansk og norsk.

 

Det værste av norsk og dansk, så jeg skulle vært svensk

 

^^

 

Jeg vil også spille Deus Ex. :(

Haha, jeg laster det ned ^^

 

 

AH, DIGG. sjokoladepudding med vaniljesaus, ahhhh fuck yea

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...