Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

The Wire slo virkelig pusten ut av meg. På overflaten virket det overhodet ikke som min type serie, da jeg er lite interessert i både krim og afro-amerikansk kultur, så det tok lang tid før jeg faktisk satt meg ned og ga serien en sjanse. Når jeg først gjorde det ble jeg møtt med kanskje den mest velskrevne serien jeg har sett; kompleksiteten er uten sidestykke, det er også karakterutviklingen, og den presterer faktisk å ta opp aktuelle tema og gjøre god underholdning ut av det. Normalt er ethvert forsøk på å være samtidsrelevant et underholdningsmessig selvmord.

 

Høydepunktet for min del var karakteren Snoop. Skuespillerinnen har forøvrig levd et liv ikke helt ulikt karakterens, så det kan være forklaringen. Et morsomt fakta er at hun på et tidspunkt livnærte seg med å lage dildoer.

 

Introduksjonsscenen hennes er fantastisk:

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett The Wire to ganger, først alene og så en runde med moderen. Hun elsker den om mulig enda mer enn meg, og det var veldig spennende å se den sammen med noen kjente jeg, kunne diskutere og dele synspunkter.

 

Det er forøvrig ikke bare Snoop som har levd et liv likt serien, The Wire er full av både ekte politifolk og kriminelle som spiller politifolk og kriminelle.

 

Takk for det Villery!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...