Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Informasjonsteknologi 2 er brutalt kjedelig. Må jobbe i CS3 fordi IKT-avdelingen ikke trodde på ledelsen når de sa de skulle kjøpe inn CS5. "Det koster 60k da!" Venter og venter...

Er jo latterlig fyrt med CS5 da. Ca. 20k for mastercollection. Er jo sikkert mye billigere for skoler da, men det er nok fort snakk om 60k for 20~ lisenser.

Lenke til kommentar

Informasjonsteknologi 2 er brutalt kjedelig. Må jobbe i CS3 fordi IKT-avdelingen ikke trodde på ledelsen når de sa de skulle kjøpe inn CS5. "Det koster 60k da!" Venter og venter...

 

Vi hadde Photoshop i IT1 vi. I IT2 skal vi ha C# i Silverlight og Expression Blend til animering. De bruker CS3 på skolen her også, men jeg og noen andre fikk tak i CS5 på... annet vis :)

Lenke til kommentar

Deadwood er fantastisk. Jeg rangerer den blant favorittseriene mine ved siden av The Wire og Rome. Er kjempefan av han som spiller Al Swearengen (Ian McShane), som også gjorde en bra rolle i The Pillars of the Earth.

 

Åja, også rundet jeg akkurat Super Mario Galaxy 2. Siste bane synes jeg faktisk var lettere enn i eneren, der det var et skikkelig frustrerende parti helt mot slutten. Kom til denne World S men det kreves så mange stjerner for å komme videre der og jeg synes ikke det er spesielt gøy å lete etter skjulte stjerner, så jeg legger SMG2 på hylla nå. Det neste som går inn i Wiien blir Xenoblade, forhåpentligvis i neste uke.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Ian McShane er en fryd å se på. Vurderte å se The Pillars of the Earth bare på grunn av han, men det ble med tanken.

 

Kjøpte serien på DVD til mamma som morsdagsgave, men har ikke fått sett den enda. Bøkene er fantastiske.

 

12 timers arbeidsdag er unna gjort, nå skal førstepost omskrives. Vad tycks? Er den oppklarende nok?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...