Betenkt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Informasjonsteknologi 2 er brutalt kjedelig. Må jobbe i CS3 fordi IKT-avdelingen ikke trodde på ledelsen når de sa de skulle kjøpe inn CS5. "Det koster 60k da!" Venter og venter... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dagens hunderase: cockapoo. LOL. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Informasjonsteknologi 2 er brutalt kjedelig. Må jobbe i CS3 fordi IKT-avdelingen ikke trodde på ledelsen når de sa de skulle kjøpe inn CS5. "Det koster 60k da!" Venter og venter... Er jo latterlig fyrt med CS5 da. Ca. 20k for mastercollection. Er jo sikkert mye billigere for skoler da, men det er nok fort snakk om 60k for 20~ lisenser. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Informasjonsteknologi 2 er brutalt kjedelig. Må jobbe i CS3 fordi IKT-avdelingen ikke trodde på ledelsen når de sa de skulle kjøpe inn CS5. "Det koster 60k da!" Venter og venter... Vi hadde Photoshop i IT1 vi. I IT2 skal vi ha C# i Silverlight og Expression Blend til animering. De bruker CS3 på skolen her også, men jeg og noen andre fikk tak i CS5 på... annet vis Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tenkte veldig og gå datasikkerhet etter 3. året. Men nå høres IT veldig bra ut også. C# hadde vert gøy. Media kjører ofc. CS5. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg og et par andre kan velge om vi vil ha fri i noen uker av ITen ettersom de går gjennom veldig basic C# nå Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 IT høres for meg litt åndssvakt ut Det er nødt til å være lagt opp så de uten nevneverdig dataerfaring skal klare seg, og da må det jo være dødsenkelt for alle andre. Ikke at jeg kan velge IT på IB uansett Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Det er dødsenkelt. Gir også ekstra studiepoeng Eneste faget jeg fikk sekser i ifjor Kan noen fortelle meg hvorfor HD-filmer plutselig bare vil lagge når jeg ville spille dem av. Har jo PC, så er ikke noe i veien der.. Endret 31. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Har du en bra pc? Also, Trackmania canyon er awesum. Endret 31. august 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Me hadde om stev ("nordisk limerick") og munnleg traderte norske mellomalderballadar i dag. Hardcore! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fy fabian du er bad-ass, Zealuu. Kommet meg hjem etter en 3 timers kjøretur fra dama. Nå sitter jeg her i et hus for meg selv, og kontemplerer å plassere en Big One i ovnen og se mer Deadwood. Har kommet til tredje og siste sesong, så jeg føler jeg må rasjonere. Uansett, godt å være hjemme. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har det helt motsatt. Siste sesong, da blir det ikke noe søvn i kveld Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Deadwood er fantastisk. Jeg rangerer den blant favorittseriene mine ved siden av The Wire og Rome. Er kjempefan av han som spiller Al Swearengen (Ian McShane), som også gjorde en bra rolle i The Pillars of the Earth. Åja, også rundet jeg akkurat Super Mario Galaxy 2. Siste bane synes jeg faktisk var lettere enn i eneren, der det var et skikkelig frustrerende parti helt mot slutten. Kom til denne World S men det kreves så mange stjerner for å komme videre der og jeg synes ikke det er spesielt gøy å lete etter skjulte stjerner, så jeg legger SMG2 på hylla nå. Det neste som går inn i Wiien blir Xenoblade, forhåpentligvis i neste uke. Endret 31. august 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ian McShane er en fryd å se på. Vurderte å se The Pillars of the Earth bare på grunn av han, men det ble med tanken. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Du burde se den. Han kommer virkelig til sin rett også som biskop i middelalderen og jeg synes han løftet hele serien. Karakteren hans i Deadwood er hakket hvassere, men jeg ville ikke gått glipp av denne heller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skal se om jeg ikke får presset den inn i tv-serie-listen min. Har mye av The Wire som skal ses også. (Bare sett ut sesong 2.) Men det blir sikkert, en vakker dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ian Mc Shane spiller jo Blackbeard i PotC4. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 ..og ikke engang han klarte å redde den fra å være en stinkfest. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da, etter litt diskusjon så flyttes "Siste ordet 1" fra "Småprat" kategorien og til "Sosial" og endres til Innlegg.no - Siste ordet 1. Hvorfor fikk jeg ikke valget å protestere? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ian McShane er en fryd å se på. Vurderte å se The Pillars of the Earth bare på grunn av han, men det ble med tanken. Kjøpte serien på DVD til mamma som morsdagsgave, men har ikke fått sett den enda. Bøkene er fantastiske. 12 timers arbeidsdag er unna gjort, nå skal førstepost omskrives. Vad tycks? Er den oppklarende nok? Endret 31. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå