Spartapus Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja, det er også noe av poenget med gaming etter min mening. Livet blir kjedelig uten slike utfordringer og det er lite utenom spill som tester deg så intenst på så varierte områder. SMG2 er et perfekt eksempel, det setter virkelig romforståelse, sinnsro, taktikk og fingerferdighet på prøve. Pft, jeg er da mod på 4chan. Fjerner CP, banner folk for fun, åja, youre right Drittsekk. Send meg hvertfall en kopi før du sletter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Bundy kan ikke vise bilder, for det bryter med en eller annen slags regel han finner på i farten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 @Bundy: Pics or it didn't happpen. Seinivakt i dag. Jeg vil hjem og være tøff med Jensen! Bundy kan ikke vise bilder, for det bryter med en eller annen slags regel han finner på i farten. Drittsekk. Send meg hvertfall en kopi før du sletter. Tror du ikke jeg lagrer det selv? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Eg skal no lage middag til min kjære, men eg har tydlegvis gått glipp av ein heil del med å vere litt MIA i det siste. Kjapp oppdatering anyone? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Eg skal no lage middag til min kjære, men eg har tydlegvis gått glipp av ein heil del med å vere litt MIA i det siste. Kjapp oppdatering anyone? ikke noe særlig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 @Eplefe: jeg har stilt et spørsmål om hvor liten tekst det er mulig å tatovere før det blir uleselig og/eller stygt. Ellers går det i Deus Ex for de aller fleste. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hva med å spørre en tatovør? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 *bilde* Den t-skjorta jeg har på meg akkurat nå jo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 @Eplefe: jeg har stilt et spørsmål om hvor liten tekst det er mulig å tatovere før det blir uleselig og/eller stygt. Ellers går det i Deus Ex for de aller fleste. Tekst er såpass detaljert at ein bør ha litt storleik på det for at det skal sjå bra ut, og ikkje minst HALDE seg bra. Trur ikkje eg ville gått for noko mindre enn 5-6 mm per bokstav for å vere sikker på at den ikkje vert stygg med åra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hva med å spørre en tatovør? Jeg kjenner ingen Dessuten er Eplefe rimelig bevandret i den verdenen skulle jeg tro, det virker i hvert fall sånn. Der ser du @Eplefe: Ah ok. Takk. Endret 30. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg har ny forsterker jeg har ny forsterker jeg har ny forsterker yay jeg skal koble opp min nye forsterker ny forsterker /Reciever Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Tør eg spørje kva det er du ynskjer å tatovere? Eg har nokon planar om teksttatoveringer eg òg, helst i ein grotesk font, fordi eg tykkjer det er mykje stiligare enn mega-swirly serifer. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg har ny forsterker jeg har ny forsterker jeg har ny forsterker yay jeg skal koble opp min nye forsterker ny forsterker /Reciever Gratulerer! Hvilken? Fikk endelig Synergy til å fungere med IRC-klientmaskina mi igjen. Glemte at jeg hadde byttet den ut, så var ikke riktig navn som var lagt inn hos hostmaskina. Frustrasjon. Jævlig trøtt og sliten etter "balldag" på skolen. Nei, jeg spilte ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er mange år siden jeg fikk ideen, men i disse dager så har jeg litt ekstra lyst til å tatovere Deus Ex Machina på baksiden av høyrearmen, men ønsker ikke å ha det over hele armen liksom, ser for meg noe litt lite. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Å tatovere Deus Ex Machina verker som ein kul idé - og eg trur det kunne vert bra. Eg hadde moglegvis funnet ein font først og så spurt ein tatovør kor lite det kunne vore. Trur at ein typewriter-type font hadde vore bra for det, og då trur eg du kan gå rimelig smått før det sklir i kvarandre og sånn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Takk Sitter og ser etter fonter nå, men det er jaggu meg lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ja, det er ikkje spøk. Eg vil ha dette: Berre uten alt rotet i bakgrunnen, sjølvsagt. Eg har ein spesiell kjærleik for Jokeren og Harley som par. Edit: Eller fyrste ruta her: Men jokeren må ha skikkeleg grønt hår, då. Endret 30. august 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg og noen venner vurderte å slå til på Borderlands-tilbudet på Steam, så oppdaget jeg at det allerede stod i hylla mi. LOL. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Takk Sitter og ser etter fonter nå, men det er jaggu meg lettere sagt enn gjort. Dafont.com. Ellers er det bare å google etter gratis font sider. Kan annbefale comic sans ms. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg og noen venner vurderte å slå til på Borderlands-tilbudet på Steam, så oppdaget jeg at det allerede stod i hylla mi. LOL. Har det både i hylla og på Steam. Kjøpte GOTY-versjonen med alle DLC på steam i sommer. Worth it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå