Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ja, det er også noe av poenget med gaming etter min mening. Livet blir kjedelig uten slike utfordringer og det er lite utenom spill som tester deg så intenst på så varierte områder. SMG2 er et perfekt eksempel, det setter virkelig romforståelse, sinnsro, taktikk og fingerferdighet på prøve.

 

Pft, jeg er da mod på 4chan.

 

Fjerner CP, banner folk for fun, åja, youre right

 

Drittsekk. Send meg hvertfall en kopi før du sletter. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Eplefe: jeg har stilt et spørsmål om hvor liten tekst det er mulig å tatovere før det blir uleselig og/eller stygt. Ellers går det i Deus Ex for de aller fleste.

Tekst er såpass detaljert at ein bør ha litt storleik på det for at det skal sjå bra ut, og ikkje minst HALDE seg bra. Trur ikkje eg ville gått for noko mindre enn 5-6 mm per bokstav for å vere sikker på at den ikkje vert stygg med åra. :p

Lenke til kommentar

Jeg har ny forsterker jeg har ny forsterker jeg har ny forsterker yay jeg skal koble opp min nye forsterker ny forsterker :D

 

/Reciever

Gratulerer! Hvilken?

 

Fikk endelig Synergy til å fungere med IRC-klientmaskina mi igjen. Glemte at jeg hadde byttet den ut, så var ikke riktig navn som var lagt inn hos hostmaskina. Frustrasjon.

 

Jævlig trøtt og sliten etter "balldag" på skolen. Nei, jeg spilte ikke.

Lenke til kommentar

Å tatovere Deus Ex Machina verker som ein kul idé - og eg trur det kunne vert bra. Eg hadde moglegvis funnet ein font først og så spurt ein tatovør kor lite det kunne vore. Trur at ein typewriter-type font hadde vore bra for det, og då trur eg du kan gå rimelig smått før det sklir i kvarandre og sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...