Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror seriøst ikke at FRP er i stand til å styre landet vårt.

 

At du har lest deg opp på partipolitikken og likevel vil stemme på dem kan jeg ikke en gang fatte :p Lover grønnere skoger enn alle andre, men er likevel for skattelette.

 

Og det at den norske økonomien kommer til å bli klart svakere hvis vi ikke har handlingsregelen er noe jeg som student med bare litt økonomi-erfaring bak meg kan forstå. Hvordan da FRP-politikere mener at den er for streng er latterlig

Endret av Error
Lenke til kommentar

Prøver å runde Super Mario Galaxy 2 før jeg kjøper Xenoblade, men dette spillet er en god del vanskeligere enn eneren. Dør masse på banene i verden 6 og da blir jeg som regel så frustrert at jeg skriker og veiver med armene. Det finnes imidlertid unntak, og videoen under viser en bane som er så genial at man kan dø femti ganger uten å gå lei. Jeg var så heldig å finne en video av en fyr som ikke har perfeksjonert banen på forhånd, så man får virkelig et inntrykk av utfordringen.

 

Den kan være litt vanskelig, men tro meg, det finnes langt vanskeligere brett enn det. Synes det er fint at brettene i SMG2 byr på en utfordring. SMG var litt for enkelt, selv om det var et fantastisk spill det også.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det er hele den penger til alle-politikken FrP virkelig taper på for min del. Det blir sikkert et godt land for oss og våre barn og barnebarn, men de som tar over etter det skal få det jævlig mye dårligere enn det FrP skal ha det til at vi har i dag.

 

Føler det er på tide å poste denne igjen. Les bokstavene med stjerner under seg.

 

mario-galaxy-logo.png

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det blir selvfølgelig ikke penger til alle. Reduksjon av statlige inntekter må nødvendigvis føre til en reduksjon av statlige tilbud, og det synes jeg er helt greit. Det er urimelig å forvente at man kan betale mindre i skatt og avgifter og allikevel motta de samme tjenestene. FrP kan høres ut som om de vil gi i pose og sekk, men man skal være passe naiv for ikke å gjenkjenne det som valgflesk.

 

Samtidig kan en begrensning av overformynderiet også frigjøre mange ressurser, og på sikt kan lavere skatter og avgifter bidra til en verdiskapning som det ellers ville blitt stukket kjepper i hjulene for. Jeg tror at man vil tjene mer på å la flere store selskaper vokse frem og så skattlegge disse moderat, enn å holde små og mellomstore selskaper nede ved å skattlegge dem tungt.

Lenke til kommentar

Tenkte det var mest mekanikk og ikkje så mykje historie i den posten, men eg har ingen problem med at den vart "spoiler-a". Hadde nettopp min første DEHR-krasj. Interessant feilmelding: "Ran out of instances to use. Contact a designer. If you are a designer, contact a programmer." Haha. :p

Lenke til kommentar

Det er bra! Haha, såpass ja. Den var jo faktisk litt snedig. Spillet vil aldri lukke seg for min del, når jeg trykker exit kommer jeg til skrivebordet men så får jeg beskjed om at det kræsjer.

 

Takk for hjelpen, jeg hadde nok funnet det ut selv om jeg hadde brukt hodet, men nå greide jeg det i hvert fall.

Lenke til kommentar

Lol, så ikke posten til Zealuu før nå. Det er vel egentlig ikke store spoileren Mammakamel, men jeg flexet mine moderatormuskler og ordnet opp i det, jeg er er verdens største spoiler-hater selv.

 

Vær så snill Zealuu, don't CRT screen me.

Hadde JEG vært mod, da skulle du sett bra moderert forum. Dette er kanskje noe å ta opp med Admins?

Lenke til kommentar

Og det at den norske økonomien kommer til å bli klart svakere hvis vi ikke har handlingsregelen er noe jeg som student med bare litt økonomi-erfaring bak meg kan forstå. Hvordan da FRP-politikere mener at den er for streng er latterlig

Handlingsregelen? Ikke få meg til å le. Kan du nevne et eneste budsjett som har klart å holde seg innenfor handlingsregelen? Ikke en eneste gang har noen norsk regjering holdt seg innenfor den regelen. Så at regelen er for streng? Fullt forståelig.

Lenke til kommentar

Det er bra! Haha, såpass ja. Den var jo faktisk litt snedig. Spillet vil aldri lukke seg for min del, når jeg trykker exit kommer jeg til skrivebordet men så får jeg beskjed om at det kræsjer.

 

Takk for hjelpen, jeg hadde nok funnet det ut selv om jeg hadde brukt hodet, men nå greide jeg det i hvert fall.

 

 

Jeg brukte idiot-metoden og stun-locka han til døde :ph34r:

 

 

WOAHWHWAUWAWHWAA!"

Lenke til kommentar

 

Stun-lock?

 

 

Ellers irriterer det meg litt at det ikke finnes noen meleevåpen man kan bruke når som helst, jeg er av typen som går å slår på ting. Ellers irriterer det meg at å slå gjennom veggen dreper fyren som står på andre siden. Jeg får ikke pacifist-achievmenten uansett, men er jo litt gøy å ikke drepe folk allikevel, men Jensen er vel ikke enig.

Lenke til kommentar

Slimda: Men det gjer det jo strengt tatt verre. :p

 

Altf4: Smooth Operator er å ikkje sette av nokre kamera, Ghost er at ingen såg deg. Det er 750 ekstra xp, totes verdt det. Du kan framleis dele ut deng, òg, berre du er sneaky. Eg plar bruke takedowns for å få "Merciful"-bonusen, og så skyte folk i skallen med ljuddempa pistol. :)

 

 

Lol, så ikke posten til Zealuu før nå. Det er vel egentlig ikke store spoileren Mammakamel, men jeg flexet mine moderatormuskler og ordnet opp i det, jeg er er verdens største spoiler-hater selv.

 

Vær så snill Zealuu, don't CRT screen me.

Hadde JEG vært mod, da skulle du sett bra moderert forum. Dette er kanskje noe å ta opp med Admins?

HAHAHAHHAHA! Hadde vert en dystopi uten like.

Lenke til kommentar

 

Stun-lock?

 

 

Ellers irriterer det meg litt at det ikke finnes noen meleevåpen man kan bruke når som helst, jeg er av typen som går å slår på ting. Ellers irriterer det meg at å slå gjennom veggen dreper fyren som står på andre siden. Jeg får ikke pacifist-achievmenten uansett, men er jo litt gøy å ikke drepe folk allikevel, men Jensen er vel ikke enig.

 

 

stun-gun til de er daue :p

 

 

Jeg tror jeg faktisk er på god vei mot Pacifist-Achievmenten, har iallefall ikke brukt lethal våpen eller dødelige takedowns så vidt jeg kan huske (foruten bossfights, men der er det "lov", selv om jeg klarte å drepe første bossen kun ved hjelp av stun-gun).

 

http://www.youtube.com/watch?v=jbfZGSy-ydY&feature=related

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Prøver å runde Super Mario Galaxy 2 før jeg kjøper Xenoblade, men dette spillet er en god del vanskeligere enn eneren. Dør masse på banene i verden 6 og da blir jeg som regel så frustrert at jeg skriker og veiver med armene. Det finnes imidlertid unntak, og videoen under viser en bane som er så genial at man kan dø femti ganger uten å gå lei. Jeg var så heldig å finne en video av en fyr som ikke har perfeksjonert banen på forhånd, så man får virkelig et inntrykk av utfordringen.

 

 

 

 

Skulle likt å være en flue på veggen din. :!:

Jeg blir ikke noe mindre frustrert av sånne baner jeg heller da... :whistle:

Den følelsen av at du har greid en vanskelig bane etter å ha dødd ørten ganger er digg.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...