Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg har tenkt på akkurat det, men stemmeskuespillet gjør til tider det. Også har jeg tenkt meg til et lass med semi-idiotiske elementer i historien og i verdenen forøvrig. Som at lufteluka i et kontor gikk rett til dassen i etasjen under uten avstikkere.

 

Smooth operator :cool: og Ghost! Selv om jeg ikke er like sikker på hva slags bonus det er, men antar at det er å ikke en gang bli sett.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Slimda: Men det gjer det jo strengt tatt verre. :p

 

Altf4: Smooth Operator er å ikkje sette av nokre kamera, Ghost er at ingen såg deg. Det er 750 ekstra xp, totes verdt det. Du kan framleis dele ut deng, òg, berre du er sneaky. Eg plar bruke takedowns for å få "Merciful"-bonusen, og så skyte folk i skallen med ljuddempa pistol. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

 

Altf4: Smooth Operator er å ikkje sette av nokre kamera, Ghost er at ingen såg deg. Det er 750 ekstra xp, totes verdt det. Du kan framleis dele ut deng, òg, berre du er sneaky. Eg plar bruke takedowns for å få "Merciful"-bonusen, og så skyte folk i skallen med ljuddempa pistol. :)

 

Ah, ok. Visste hva Smooth Operator var, men ikke Ghost. Bruker faktisk ikke dødelige våpen, selv om jeg har tatt vare på håndpistolen jeg har med to oppgraderinger. Benytter meg av dartrifle og den strømpistolen, men aller helst bruker jeg takedown. Tips til første bossen?

Lenke til kommentar

Slimda: Men det gjer det jo strengt tatt verre. :p

Pfff, nå er du slem. :tease:

Det er ikke ideologien det er noe galt med. Det er partiet.

Jeg stemmer ikke på et parti for politikerene. Jeg stemmer på partiet for politikken. Hadde det vært politikerene som fikk stemmene, hadde jeg stemt blankt.

Lenke til kommentar

AltF4:

 

 

ProTip: In order to kill the Barrett, shoot at it until it dies.

 

Eg brukte dei grøne gasstankane i rommet saman med min eine emp-granat for å få han til å stå i ro og ikkje skyte medan eg kasta raude tønner og handgranatar på han, og så kita eg han rundt søylane og skaut på han med shotgun. Skift søyle når han byrder granatspam. Ikkje gå bort til han. :p Om du går tom for ammo er det meir i alkovane i hjørna.

 

Endret av AltF4
Tilgi meg, massene krever sitt.
Lenke til kommentar

Prøver å runde Super Mario Galaxy 2 før jeg kjøper Xenoblade, men dette spillet er en god del vanskeligere enn eneren. Dør masse på banene i verden 6 og da blir jeg som regel så frustrert at jeg skriker og veiver med armene. Det finnes imidlertid unntak, og videoen under viser en bane som er så genial at man kan dø femti ganger uten å gå lei. Jeg var så heldig å finne en video av en fyr som ikke har perfeksjonert banen på forhånd, så man får virkelig et inntrykk av utfordringen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oSv0jdtQgAc

 

Fordi det er det som passer med mitt politisk syn? Det er ikke noe jeg tar på måfå, men noe jeg har lest meg frem til.

 

Jeg har pleid å stemme enten Høyre eller Venstre, men merker at jeg har hellet mer og mer mot FrP i senere tid, så det kan godt hende de får min stemme i september og i 2013. Jeg kunne skrevet side opp og side ned om hvorfor, men alt kan egentlig oppsummeres med at jeg vil ha mest mulig frihet til enkeltindividet og færrest mulig reguleringer, avgifter og forbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...